Stránka 1 z 35

D1 Jablonov - Studenec

OdoslaťOdoslané: 02. Jún 2006 09:26
od Branco
Jablonov - Studenec


Základné informácie

Stav stavby: v príprave
Ťah: D1
Kategória: D 26,5/100
Dĺžka: 5200 m
Dátum začatia prác: 2007
Dátum sprevádzkovania: 2010
Dátum odovzdania: 2010
Umiestnenie stavby: Levoča, Prešov
Jablonov, Spišské Podhradie, Studenec
Správa a údržba: ---
Zhotoviteľ: ---

Financovanie
verejno-súkormné partnerstvo (PPP projekt)

Vyvolané investície
úpravy, preložky ciest: 2 ks (401 m)
preložky poľných ciest: 3 ks (1317 m)
protihlukové steny (1125 m)
dažďové nádrže: 3 ks
čerpacie stanice: 2 ks
úpravy vodotokov: 4 ks

Križovatky
Popis križovatiek
Nemešany - 1 ks

Mostné objekty
Druh mostného objektu: Počet
Mosty na D/R: 7
Mosty nad D/RC: 2
Mosty na vetvách križovatiek:

mosty v celkovej dĺžke 1070 m

Tento materiál pochádza zo stránky http://www.ndsas.sk

Mapa úseku /spoločne s úsekom Studenec-Behärovce/:

Obrázok

Zdroj: http://www.highways.sk

OdoslaťOdoslané: 02. Jún 2006 12:17
od Branco
A správa z 29.3. tohto roku: http://www.spisskepodhradie.sk/pages/dokumenty/mz/mz03-29-03-06.pdf, strana 12:
Poslanci Spišského podhradia schválili trasovanie úseku s pripomienkami, ako nakoniec skoro každé zastupiteľstvo.

Len teraz, hmm jedná sa o opätovné schválenie EIA, alebo sú to pripomienky k dokumentácii pre územné rozhodnutie?

OdoslaťOdoslané: 07. Dec 2006 17:43
od Andrej
Doplnenie info od NDS: cena: 2.522.928.000 Sk bez DPH
Realizacia: 07/2009 - 07/2012.
http://www.ndsas.sk/index/index.php?ids ... =1&prm2=90

OdoslaťOdoslané: 22. Dec 2006 13:31
od Dialniciar
Andrej napísal:Doplnenie info od NDS: cena: 2.522.928.000 Sk bez DPH
Realizacia: 07/2009 - 07/2012.
http://www.ndsas.sk/index/index.php?ids ... =1&prm2=90


Aj toto vyzerá na 1/2 profil s rozostavanosťou ako na plný profil. :idea:

OdoslaťOdoslané: 30. Dec 2006 18:32
od Lenny
Dialniciar napísal:
Andrej napísal:Doplnenie info od NDS: cena: 2.522.928.000 Sk bez DPH
Realizacia: 07/2009 - 07/2012.
http://www.ndsas.sk/index/index.php?ids ... =1&prm2=90


Aj toto vyzerá na 1/2 profil s rozostavanosťou ako na plný profil. :idea:


Spíše to vypadá na stavbu v plném profilu.

OdoslaťOdoslané: 30. Dec 2006 20:25
od Jarda
Měl by tam 1/2 profil nějaký podstatný efekt? Podle mého názoru nikoli, protože jde o trasu souběžnou se stávající I/18, která není nějak extrémně přetížena, takže zrychlení cesty by bylo při 1/2 profilu zcela minimální.

OdoslaťOdoslané: 31. Dec 2006 23:39
od Lermik
Ale tento úsek je velmi nebezpečný. Stalo se tady několik tragických havárií. Pravdou je, že 1/2 profil asi postrádal smysl

OdoslaťOdoslané: 02. Jan 2007 11:24
od Dialniciar
Dialniciar napísal:
Andrej napísal:Doplnenie info od NDS: cena: 2.522.928.000 Sk bez DPH
Realizacia: 07/2009 - 07/2012.
http://www.ndsas.sk/index/index.php?ids ... =1&prm2=90


Aj toto vyzerá na 1/2 profil s rozostavanosťou ako na plný profil. :idea:


:oops: ... je to plný profil, zlý riadok som si prečítal. :oops:

OdoslaťOdoslané: 02. Jún 2007 21:56
od Branco
Mešká termín vyhlásenia súťaže na vypracovanie dokumentácie pre stavebné povolenie, tender mal byť vyhlásený 31.5.:

http://www.uvo.gov.sk/vestnik/hladaj07.php?rok=07&vcislo=73&tabulka=predb07&retazec=&aalebo=a

OdoslaťOdoslané: 03. Jún 2007 03:02
od aquila
hm, skoda, a hlavne skoda, ze to asi nebude na plny profil a az po MUK nemesany...

OdoslaťOdoslané: 03. Jún 2007 09:27
od expwy
aquila napísal:hm, skoda, a hlavne skoda, ze to asi nebude na plny profil a az po MUK nemesany...

Bude to na plný profil, od polovičných profilov na D1 sa upustilo, preto sa aj úsek Poprad - Jánovce dostavia na plný profil. Od Jánoviec po Beharovce sa bude stavať tiež plný profil. A aj všetky tunely na D1 sa budú stavať hneď na plný profil.

OdoslaťOdoslané: 03. Jún 2007 09:35
od Jurislav
MH napísal:
aquila napísal:hm, skoda, a hlavne skoda, ze to asi nebude na plny profil a az po MUK nemesany...

Bude to na plný profil, od polovičných profilov na D1 sa upustilo, preto sa aj úsek Poprad - Jánovce dostavia na plný profil. Od Jánoviec po Beharovce sa bude stavať tiež plný profil. A aj všetky tunely na D1 sa budú stavať hneď na plný profil.
Stavať na plný profil a otvárať ako...?

OdoslaťOdoslané: 03. Jún 2007 09:44
od expwy
Jurislav napísal:Stavať na plný profil a otvárať ako...?

Ako sa budú jednotlivé úseky otvárať sa treba spýtať politikov. Ja osobne by som polovičné profily na D neotváral vôbec a počkal do ukončenia celého úseku. Ale týmto štýlom tú diaľnicu otvárajú vlastne 2x a to im vyhovuje, hlavne terajším...

OdoslaťOdoslané: 03. Jún 2007 11:22
od aquila
no super, tak to je dobra sprava.

uvazuje sa aj o dobudovani useku az po tunel na plny profil ?

inak vlastne ako to bude riesene s I/18 pri stenci, to ozaj pojde v jeje trase ? ci pojdu "vedla seba" ako pri mengusovciach ?

OdoslaťOdoslané: 12. Nov 2007 16:46
od i15
enviportal je zaujimave citanie:

http://eia.enviroportal.sk/detail.php?a ... -podhradie

ako vidno aj na mapke z highways.sk, v useku od krizvatky s cestou na Jablonov po krizovatku pri Studenci sa existujuca cesta planuje vyuzit ako jeden jazdny pas D1. Teda sa bude stavat prelozka I/18 - obchvat Spisskeho podhradia, ktory ma zlepsit napojenie hlavneho tahu na II/547 smerom na Krompachy/Kosice. Sikovne vymyslena vyvolana investicia ;)
V sprave je aj velmi zaujimavy variant tejto prelozky, ktory pocita s 300m razenym tunelom :lol:

OdoslaťOdoslané: 25. Dec 2007 17:44
od Pacho
Kedysi v 70.tych rokoch ked otvarali usek obchvatu SP Podh, v TV novynach uz vtedy uvadzali, ze je to sucast jedneho pruhu buducej dialnice. Uz som stade davno nesiel, ale tusim aj most je tam postave ny pre dva(4) pruhy ?? :roll:

OdoslaťOdoslané: 31. Dec 2007 19:37
od 007toso007
kto chce kuknut vizualizaciu tohto useku , nech ide na :

http://www.levoca.sk/dialnica_d1/dialnica_d1.htm

tam najde fotky aj video na stiahnutie ( 9 minutove video + 26 fotiek )

ak by to tam nahodou nebolo , poslem mu tie fotky

OdoslaťOdoslané: 31. Dec 2007 19:40
od 007toso007
preco je usek D1 nazvyny Janovce - Jablonov , ked usek konci pri Nemesanoch a okolo Jablonova dialnica priamo ani nejde ???

OdoslaťOdoslané: 31. Dec 2007 20:24
od i15
To je dobra otazka. Od odbocky na Jablonov by mala D1 vyzuivat existujuci profil I/18, mozno sa teda v minulosti pocitalo s tym, ze MUK bude az pri Jablonove. Neskor sa umiestnenie MUK zmenilo, ale nazov dialnicneho zostal.

OdoslaťOdoslané: 31. Dec 2007 22:11
od 007toso007
i15,

diki za odpoved.

OdoslaťOdoslané: 06. Jan 2008 23:19
od pjotre88
to: 007toso007
keby nieco-hodil si tu vizualizaciu useku Janovce-Jablonov,pricom tema je D1 Jablonov-Studenec :D . V téme D1 Janovce-Jablonov sa uz o tejto vizualizacii pise dost dlho.

OdoslaťOdoslané: 07. Jan 2008 18:06
od 007toso007
dobre dobre ked som to pisal som tomu foru bars nechapal a som necital vsetky prispevky sak by mi explodovala hlava :!:

OdoslaťOdoslané: 28. Jan 2008 09:57
od Dialniciar
Úsek by sa mal v tomto roku rozostavať. :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=9173

OdoslaťOdoslané: 04. Máj 2008 16:46
od sergej
Z materiálu Informácia o príprave a výstavbe diaľnic a rýchlostných ciest, ich finančnom krytí a súvisiacich legislatívnych opatreniach
http://www.rokovanie.sk/appl/material.n ... enDocument

"K stavbe D1 Jablonov – Studenec nie je zatiaľ dopracovaná projektová dokumentácia. Predpokladom dodania dokumentácie k stavebnému povoleniu je koniec roku 2008. Takto by nebolo možné dodržať naplánovaný termín začiatku výstavby. Dodržať termín začiatku výstavby je možné pri uplatnení postupu podľa tzv. žltého FIDIC-u (FIDIC – Medzinárodná federácia inžinierov pre poradenskú činnosť), t.j. podmienky súťaže by boli upravené tak, aby zhotoviteľ stavby spracoval projekt pre stavebné povolenie vrátane inžinierskych činností, majetkovo-právneho usporiadania a vybavenia stavebného povolenia.

MDPT SR upozorňuje a potvrdilo to aj MŽP SR, že takto zadávané stavby bývajú spravidla predražené. Zvíťazí uchádzač s nízkym rozpočtom a v priebehu výstavby ho zdvojnásobí. NDS, a. s. však má názor, že je to otázka dôkladného zadefinovania podmienok zmluvy a dodržania pevnej ceny diela.

D1 Jablonov – Studenec má byť financovaná z fondov EÚ. Finančné krytie zatiaľ nie je potvrdené."

OdoslaťOdoslané: 04. Máj 2008 17:24
od i15
tu ma I/18 velmi dobre parametre, takze usek nemusi byt nutne hotovy do roku 2010...