Moderátor: Moderátori
random napísal:neviem ci to ma zmysel stavat v 1/2 profile (fircovce-svina ) )... na jednej strane full a na druhej strane full ... obe useky maju 1,5km (to je obrazne) a medzi nimi bude 15km 1/2profilu ... no to by bolo dost divne .. ne tak? ... keby presov zapad - juh bol v 1/2 koli tunelu tak je to pochopitelne ale toto je hlupost .. a intenzita na to tam je aby to chcelo full profil
Dy napísal:random napísal:neviem ci to ma zmysel stavat v 1/2 profile (fircovce-svina ) )... na jednej strane full a na druhej strane full ... obe useky maju 1,5km (to je obrazne) a medzi nimi bude 15km 1/2profilu ... no to by bolo dost divne .. ne tak? ... keby presov zapad - juh bol v 1/2 koli tunelu tak je to pochopitelne ale toto je hlupost .. a intenzita na to tam je aby to chcelo full profil
Práveže intenzita tam na to ešte nie je.
Jaro napísal:S tou intenzitou to nie je celkom pravda. Nie je možné brať za bernú mincu intenzitu z roku 2000. Ked to porovnavam s usekmi kde uz vysledky merania za rok 2005 boli zverejnene, myslim ze sucasna intezita sa pohybuje okolo 13 000 a v dobe dokoncenia bude 14 000 prekracovat.
Ale aj tak sa treba prispôsobiť slovenským stavebno-ekonomickým podmienkam a jednoducho kdekoľvek od PP do PO alebo od ZV po KE nemá dnes význam stavať plný profil, pretože dnes tam na to nie sú intenzity.
Pacho napísal:Devil, asi nieco na tom bude, (hypoteticky) neviem si fakt predstavit, keby sa z dialnice rovno zbehlo na tento usek, tak co sa tyka nehodovosti urcite by to bolo este horsie.
Takze sa jednoducho stavia tam, kde sa podari zacat.
devil napísal:Takze sa jednoducho stavia tam, kde sa podari zacat.
asi tak. Svinia-PO je dnes uz spravne robit 2x2 pruhy. npr. usek Vazec-Mengusovce -2x2 pruhy- zacali robit v case ked boli zname intenzity z roku 1995, vtedy tam jazdilo denne 6-7.000 aut.
aquila napísal:ja mysim, ze tam by mal byt aj tak plny profil. tunel je tusim ak si dobre pamatam 1500 az 2000 m. ano je to dost, ale treba mysliet vyhladovo. a myslim, ze tunak by tie intenzity aj boli
aquila napísal:ja mysim, ze tam by mal byt aj tak plny profil. tunel je tusim ak si dobre pamatam 1500 az 2000 m. ano je to dost, ale treba mysliet vyhladovo. a myslim, ze tunak by tie intenzity aj boli
Lubo napísal:Ale aj tak sa treba prispôsobiť slovenským stavebno-ekonomickým podmienkam a jednoducho kdekoľvek od PP do PO alebo od ZV po KE nemá dnes význam stavať plný profil, pretože dnes tam na to nie sú intenzity.
Dy. prial by som Ti aby si isiel niekedy od Spisskeho stvrtka az do PP v spicke, potom by si vedel, ze od PP do PO ma zmysel stavat plny profil.
Pozri aj statistiky umrti...
Lubo napísal:Dy, v spomínanom príspevku si hovoril o tom, že na plny profil nie je intenzita. Ja tvrdím, že intenzita na plný profil medzi LE a PP je.
Čo sa týka peňazí, chápem, že sú obmedzené, ale aj tu Ti budem oponovať, radšej polprofil D1 a polprofil R1, nie R2. R2 bude chvíľu (po dostavaní obchvatov postačovať.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 31 hostí.