Moderátor: Moderátori
Mawerick81 napísal:Ale on nechodi na sever Slovenska,, pretoze podla neho sever nema pravo ani len byt sucastou Slovenska,, podla neho Slovensko konci buducou R2,, vsetko nad nou na sever by sa malo priclenit k inym statom
DrX napísal:Mawerick81 napísal:Ale on nechodi na sever Slovenska,, pretoze podla neho sever nema pravo ani len byt sucastou Slovenska,, podla neho Slovensko konci buducou R2,, vsetko nad nou na sever by sa malo priclenit k inym statom
Tradicne *** klapky na ociach, vsakze. Ked clovek napise, ze "Preto sa ma rovnocenne stavat D1 a R1+R2 - v rovnakych pomeroch a s rovnakymi investiciami.", tak to znamena, ze "Slovensko konci buducou R2,, vsetko nad nou na sever by sa malo priclenit k inym statom", vsakze.
Inak pod strecnom som v nedavnej historii siel autom raz, asi tak 2017 v pracovny den okolo 9:30 - a ziaden problem, priemerka 90kmh.
Podstatne pre vodica/uzivatela D/RC je kedy je D/RC otvorena a nie kedy bola podpisana zmluva.
Zdrzanie v PB bolo v spicke bezne vyse 1 hodiny, teda kym nebola cez PB odovzdana dialnica, cesta do BA trvala casto aj hodinu navyse. R1 bola odovzdana 15 mesiacov po sprevadzkovani D1 BA-ZA. Ucelovo vytahujes rok 2008 ked sa dialnica priblizila k ZA, len prerusena usekom Sverepec - Vrtizer. Expresne sa stavali chybajuce useky na D1,D3 za co sme si aj priplatili, ale to je daleko od predrazenia PPP R1.
To kedy bude D1 dokoncena suvisi vylucne s pracou uradnikov, podla mna sabotaze zo strany uradnikov. Povodne sa mala vyrazit prieskumna stolna Visnove, ktoru prerazili v roku 2002 a hned sa mal stavat hlavny tunel, takze v rokoch 2008 - 2009 to mohlo byt otvorene.
Takyto blud? Nezda sa Ti, ze je to pod Tvoju uroven? Pojde niekto z PO do BA po M30, ked to bude o 80 km dlhsie nez po D1, v pripade hotovej D1 to bude cez Madarsko zhruba 95 km dlhsie. Alebo z KE do Prahy cez Madarsko? Medzi RK a HP nie je a nebude rozhodujuca doprava, ktora ide z vychodneho Slovenska, prevazuje doprava, ktora ma zdroj alebo ciel v ZA kraji.
To sa tu uz preberalo velakrat. Strecno sa da obist cez Donovaly pri trase Ivachnova - BA, cez Terchovu pre smer Orava-ZA, ale ked je tam nehoda Terchova je dobra aj pre RK-ZA. Netreba mat presny smerovy prieskum, aby si videl, ze vodici niektore miesta obchadzaju. To je asi ako tvrdit, ze Turcianska betonka neodklanala dopravu na ine trasy.
KN.SK napísal:tak sa nedá úplne presne určiť "osobnú zásluhu" toho ktorého
Čakal som, a aj dočkal som sa poučovateľa.Včeliak napísal:Ale dá, len treba "čítať s porozumením"!
PK napísal:Problemy pri Strecne by v pohode vyriesil cestny tunel o dlzke do 3km za zlomok ceny dialnice.
PK napísal:Mimochodom zeleznica ma 2 tunely 500m a 700m, rovnako by sa dala riesit aj cesta. 500m a 700m su kratke tunely aj na nase podmienky.
Kvík napísal:PK napísal:Problemy pri Strecne by v pohode vyriesil cestny tunel o dlzke do 3km za zlomok ceny dialnice.
Ja som si plieskal po tvári už pred desiatimi rokmi, keď som videl, že cez Veľkú Fatru sa pôjde povrchom a cez Malú dlhým tunelom. Pritom čisto podľa terénu to vyzerá presne naopak, s trochou snahy by sa D1 mohla napchať z väčšej časti k Váhu, a naopak Kraľovany sa mohli obísť a skrátiť jedným 9 km tunelom Krpeľany - Hubová a rovno doň narvať aj železnicu. Tento kus Slovenska by bol vyriešený snáď na najbližších 100 rokov, aj keď na Slovensku je taká kooperácia ťažká utópia.
Potom by sa dala D1 viesť zhruba paralelne s I/18 až za dnešné Sconto a potom popri Váhu pokojne až po Budatín, D1×D3 pri Považskom Chlmci by bola celkom komplikovaná, ale neverím, že je to nemožné. I/18 by mohla dostať krátky tunel kúsok na JZ od železničných a dva mosty ponad Váh. Navyše by nebol problém s tranzitom v smere CA-MT (to vážne pôjdu kamióny 16 km naokolo po D3/D1?).
Jonathan napísal:PK napísal:Mimochodom zeleznica ma 2 tunely 500m a 700m, rovnako by sa dala riesit aj cesta. 500m a 700m su kratke tunely aj na nase podmienky.
A čo potom a čo predtým? Tie tri km od DS po tunely sú jeden problém a druhý je ako sa dostať od portálov k motorestu alebo za Varín tak aby si dodržal hlukové, majetkové a iné podmienky
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 16 hostí.