D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala

Bratislava (Petržalka – križovatka s D2) – Trnava – Trenčín - Žilina – Prešov – Košice – Záhor, štátna hranica SR/Ukrajina

Moderátor: Moderátori

Kedy je podľa vás potrebné začať so stavbou tunela Višňové ?

Anketa bola ukončená dňa 11. Jún 2014 12:34

Ihneď - t.j. vyhlásiť tender ešte tento rok
132
92%
Postačí neskôr, do r. 2020
4
3%
V ďalekej budúcnosti, t.j. po r. 2020
1
1%
Nikdy - tento úsek by sa nikdy nemal stavať
7
5%
 
Celkový počet hlasov : 144

Re: Spojenie Bratislava-Košice .. kedy bude ?

Odoslaťod Jano1 » 13. Apr 2019 09:01

devil napísal:to nie je tom ze kolko dialnic chybalo ked KIA podpisala zmluvu ale kolko kym spustila seriovu vyrobu. a to bolo 10 km.


KIA nepotrebovala mat dialnicu uz 10 rokov hotovu, aby sa rozhodla stavat zavod. A dobre vies, ze pri spusteni seriovej vyroby to nebolo 10 km chybajucej dialnice, len zase prekrucas. D3 bola sprevadzkovana po Strazov az v juni 2008 a navyse sa staval privadzac Strazov, kde boli tiez vyznamne zdrzania a ukoncenie tejto stavby bolo az v roku 2010.

https://www.ssc.sk/sk/cinnosti/vystavba-a-rekonstrukcia/Stavby-ukoncene-v-2009/I-18-Zilina-Strazov-dialnicny-privadzac.ssc


devil napísal:to su tvoje vyhovorky....cez MT sa v pohode prechadza....co by dali mnohe okresne mesta za taku cestu. betonka je tiez opravena. a ano 12 tisic oproti 25k pod strecnom je velmi nizke cislo.


A kolko je takych miest kde ides cez obec vyse 9 km?
https://www.google.com/maps/dir/49.1261318,18.9044109/49.0502928,18.9069644/@49.0829196,18.933082,13861m/data=!3m1!1e3!4m2!4m1!3e0

Ked bude otvorene Visnove a/alebo postaveny R3 MT obchvat, tak aj na D1 pri MT bude podstatne vyssia intenzita.


devil napísal:odtial ze pod strecnom bude menej aut a teda cesta bude trvat menej ako teraz. ten rozdiel moze byt kludne do 5 min. dalsia vec ze cast zdrojovej/cielovej dopravy (najma vychodna polovica ZA) vratane KIE a mobisu nebude mat dovod chodit cez visnove.


Zase len odbiehas od toho co si povodne napisal. A to bolo " ze smer CA-MT tvori asi tretinu aut pre kt. je lepsie ist strecno...." Aj keby tych 21 km co som uviedol trvalo o 5 minut kratsie, tak to bude casovo dlhsie ako tunelom a bezpecnost na ceste, kde nemas urovnove krizovatky, mas smerovo rozdelenu cestu, nepadaju Ti skaly na cestu, nehrozi stret so zvieratom, chodci, cyklisti,... je podstatne vyssia.

Ja som nikdy netvrdil, ze sa 100% dopravy presmeruje do tunela Visnove, ale uz len 70% z hodnoty roku 2015 je 18 781 v./24h a presmerovanim z tras, ktore su pouzivane kvoli situacii pod Strecnom a v ZA sa toto cislo este zvysi.
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala

Odoslaťod devil » 13. Apr 2019 09:32

no vidis tak preco by bol problen s kratsim tunelom v trase zeleznice pod strecnom ??
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Spojenie Bratislava-Košice .. kedy bude ?

Odoslaťod devil » 13. Apr 2019 10:36

KIA nepotrebovala mat dialnicu uz 10 rokov hotovu, aby sa rozhodla stavat zavod. A dobre vies, ze pri spusteni seriovej vyroby to nebolo 10 km chybajucej dialnice, len zase prekrucas. D3 bola sprevadzkovana po Strazov az v juni 2008 a navyse sa staval privadzac Strazov, kde boli tiez vyznamne zdrzania a ukoncenie tejto stavby bolo az v roku 2010.


prepac, nepocitam kazdych 100 metrov aby som z toho robil vedu...ale urcite nam prezradis kolko tam chybalo po 12. januari 2017 ...nezabudni to porovnat s R1.. to ze dialnica nevedie ku hlavnemu vchodu zavodu je snad jasne. vo VW co je "trosku" vacsia fabrika vedie teraz privadzac od MUK stupava v poloprofile a nejake 3 kruhaky. ale predtym nebolo ani to.

A kolko je takych miest kde ides cez obec vyse 9 km?


to ja neviem ale su okresne aj ine mesta kde ide hlavna cesta 1+1 cez centrum. v MT ide mimo centra a velka cast je z toho je 2x2. to je podla mna na Sk nadstandart takze nie je dovod aby sa najblizsie roky stavala R3.

Zase len odbiehas od toho co si povodne napisal. A to bolo " ze smer CA-MT tvori asi tretinu aut pre kt. je lepsie ist strecno...." Aj keby tych 21 km co som uviedol trvalo o 5 minut kratsie, tak to bude casovo dlhsie ako tunelom a bezpecnost na ceste, kde nemas urovnove krizovatky, mas smerovo rozdelenu cestu, nepadaju Ti skaly na cestu, nehrozi stret so zvieratom, chodci, cyklisti,... je podstatne vyssia.


priznavam ze som si neuvedomil ze dlzky su takmer identicke. takze ciastocne mas pravdu.

- pocital som s tym ze trasa popod strecno sa zrychli a naopak trasa cez rondel bude o nieco pomalsia.
- pocital som s tym ze NA dopravu nepustia cez mesto aj ked na druhej strane ak bude menej NA pod strecnom prilaka to OA.
- co sa tyka bezpecnosti betonovu ruru kde je vozovka s obrubnikom nepovazujem ze bezpecnejsiu nez beznu cestu I. tr.
- pod strecno nebude treba znamka

takze pre tretinu auto to sice nebude lepsie ale stale porovnatelne. pre vychodnu cast ZA (kde je najvacsie sidlisko) uz ale lepsie vratane KIE, MOBIS..... to uz hadam nespochybnis.

Ja som nikdy netvrdil, ze sa 100% dopravy presmeruje do tunela Visnove, ale uz len 70% z hodnoty roku 2015 je 18 781 v./24h a presmerovanim z tras, ktore su pouzivane kvoli situacii pod Strecnom a v ZA sa toto cislo este zvysi.


ja som tusim pisal ze aspon tretina aut bude pod strecnom. cize max. 2 tretiny na dialnici. a mozeme sa rozpravat ci na 30-35 mega za kilometer je to adekvatna intenzita. ak ano potom preco nie je adekvatna intenzita 8-10.000 pri cene okolo 15 mega za kilometer.....

kedze ste rozpravkami o dokoncovani D1 poriadne o§§§§§li vychod. a to nielen KE kraj ale aj PO kraj....samozrejme toto vsetko je OT. a presuvam do priuslusnej temy.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala

Odoslaťod Mawerick81 » 13. Apr 2019 13:09

devil napísal:no vidis tak preco by bol problen s kratsim tunelom v trase zeleznice pod strecnom ??


1, tebe nejde o to usetrit,, pretoze nove pretrasovanie by trvalo roky,, a to nahrava R2
2, tebe nejde o to usetrit,, pretoze peniaze ktore sa minuli doteraz na tunel Visnove by isli hore kominom,, a treba ich pripocitat k cene "novej" trasy
3, tebe nejde o to usetrit,, pretoze by bol problem s usekom HP - LL, ktory by tiez bol "kvazy" zbytocny a muselo by sa riesit napojenie "noveho" trasovania na D3

Nechapem zmysel tejto debaty,, nikto z tu pritomnych nema dosah na to ako sa riesi/bude riesit stavba dialnic a rychlostnych ciest.. Nikto z opozicie nikdy nehovoril o tom, zeby sa nemalo dostavat Visnove,, tak naco tu riesit ine trasovanie?
Mawerick81
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 756
Založený: 02. Júl 2015 14:19

Re: D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala

Odoslaťod Mawerick81 » 13. Apr 2019 13:12

to ja neviem ale su okresne aj ine mesta kde ide hlavna cesta 1+1 cez centrum. v MT ide mimo centra a velka cast je z toho je 2x2. to je podla mna na Sk nadstandart takze nie je dovod aby sa najblizsie roky stavala R3.


Ona tam je uplne zbytocna 2 + 2,, kedze kazdy kilometer je tam semafor,, kolko ich tam je? Vies o nich? Ked nechytis zelenu vlnu, tak smola,, rozbehnes,, stojis. rozbehnes,, stojis..
Mawerick81
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 756
Založený: 02. Júl 2015 14:19

Re: D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala

Odoslaťod asdfr » 13. Apr 2019 16:17

Takze Martinom prechadzaju dve cesty smerom sever - juh. Jedna je oznacena I/65. Ta prechadza centrom mesta.a potom je tu druha, oznacena I/65D a to je prietah mestom. Co som pozeral intenzity dopravy v Martine tak na I/65 sa intenzity pohybovali okolo 22 000 aut/24 hodin a na I/65D sa intenzity pohybovali okolo 18000 aut/24 hodin.

Ta I/64D je 2+2. Jej dlzka je okolo 6,7 km. Je tam 5 semaforov. Maximalka na cestej je zdvihnuta na 70 km/h. Je tam zelena vlna.

No co poznam okresne mesta. Ruzomberok 2+2, Liptovsky Mikulas 2+2.
asdfr
návštevník
 
Príspevky: 38
Obrázky: 3
Založený: 25. Jan 2017 07:12

Re: D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala

Odoslaťod Jano1 » 13. Apr 2019 16:58

Ta I/64D je 2+2. Jej dlzka je okolo 6,7 km.

2+2 v MT je len 3,7 km, a k tomu ma byt I/65D, nie I/64D. Teda z 9.1 km prejazdu Vrutky a MT v smere ZA-TR je 2+2 len 3.7 km.
https://www.google.com/maps/dir/49.0926858,18.9234734/49.0614213,18.9091645/@49.0748423,18.9272297,5135m/data=!3m1!1e3!4m2!4m1!3e0

Skoro 18874 v./24h na 2 pruhovej ceste s urovnovymi ktizovatkami je pomerne dost a preto su tam aj prislusne problemy.
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala

Odoslaťod sendvo » 14. Apr 2019 12:51

devil napísal:celulozku v RK som myslel. ta je blizko 2 narodnych parkov a ktovie este akych rezervacii.


celulozku v RK stavali tiez este komanci ktori srali na ochranu zivotneho prostredia. od cias EU je ovela vacsi tlak na cistotu ovzdusia a vahu a cez ruzomberok uz sa da normalne prechadzat bez toho aby cloveka napinalo.

devil napísal:no vidis tak preco by bol problen s kratsim tunelom v trase zeleznice pod strecnom ??


pretoze aj keby tam neboli chranene uzemia tak su tam kopce a domy ty idiot! uz neviem ako inak ti to povedat. chod sa tam pozriet aj inak ako prstom na mape. ani len do nezbudskej lucky nie je poriadna cesta kde sa maju problem obist dve auta tak neviem kade by si tam chcel trasovat dialnicu.
https://www.google.at/maps/@49.1843993, ... 56!5m1!1e4

milosD napísal:bolo by dobre keby "objavitelia" vedeli citat mapu s vrstevnicami a nie len GoogleMaps
https://freebitco.in/?r=41546130
Obrázok používateľa
sendvo
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 505
Obrázky: 54
Založený: 24. Jan 2010 11:04
Bydlisko: Wien (A) / original Zilina

Re: Spojenie Bratislava-Košice .. kedy bude ?

Odoslaťod okorec » 14. Apr 2019 15:48

asdfr napísal:
to su tvoje vyhovorky....cez MT sa v pohode prechadza....co by dali mnohe okresne mesta za taku cestu.


Jasne, Martin v pohode ? Preto su kazde poobedie su tak od 16:00 kolony od Martina az po Kostany.

Preto sa soferi pokusajuci sa dostat na krizovatke v Kostanoch z vedlajsich ciest naucili stlacat semafor pre chodcov, ktory zastavuje premavku na hlavnej, aby mali sancu sa dostat na hlavnu.

Preto kazde rano na krizovatke pri Pribovciach stoja policajti, aby ty co idu smerom od Prievidze mali vobec sancu sa zaradit smerom na Martin.

Jasne, konecne po desiatkach rokov sa opravila betonka a vsetky dopravne problemy sa vyriesili.

Devil > Nemas sajnu, ako vyzera doprava tu v okoli Ziliny. Mozno ak sa raz za pol roka prevezies popod Strecno a ides rozdavat rozumy.


Trošku to upresním. Kolóny sú každé ráno v smere do MT cca od 6:30 do 8:30 a v smere z MT cca od 15:00 do 17:00 (ale ten čas sa stále naťahuje a v poslednej dobe často aj pred 18tou).

Policajti stávajú ráno aj poobede na križovatkách na Bystričku, v Košťanoch a pri Pribovciach. Bývajú tam dlhšie ako v časoch uvedených vyššie, lebo to som uviedol iba kolóny a nie hustú premávku, čo je v podstate celý deň. Kvôli tomu je cez deň do nejakej siedmej večer nereálne chytiť na tom semaforovom prieťahu zelenú vlnu. Vpravo na semaforoch vždy kamióny čo sa dlho rozbiehajú a nestíhajú zelenú vlnu a vľavo husto a stačí jeden slimák a nestíha nikto.

Mimochodom tí policajti na križovatkách odvádzajú veľmi dobrú robotu! Očividne sa za tých pár rokov, čo tam dennodenne stávajú naučili riadiť premávku na križovatke a v rámci možností veľmi pomáhajú.

PS: Viacero návštev čo som mal, tak boli prekvapení z tých kolón tu. A dupľom keď som im povedal, že to je každý deň. Vedia, že kolóny sú na Kysuciach, ale nepočuli, že aj v Turci. Neviem prečo to v dopravných servisoch nehlásia. Možno preto, že sa to nedá obísť a nemá zmysel to teda hlásiť.
Múdry to pochopí sám a hlúpemu to aj tak nevysvetlíš.
Obrázok používateľa
okorec
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 10
Založený: 13. Jan 2011 19:45
Bydlisko: Martin

Re: D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala

Odoslaťod DrX » 14. Apr 2019 19:21

sendvo napísal:
devil napísal:celulozku v RK som myslel. ta je blizko 2 narodnych parkov a ktovie este akych rezervacii.


celulozku v RK stavali tiez este komanci ktori srali na ochranu zivotneho prostredia. od cias EU je ovela vacsi tlak na cistotu ovzdusia a vahu a cez ruzomberok uz sa da normalne prechadzat bez toho aby cloveka napinalo.

devil napísal:no vidis tak preco by bol problen s kratsim tunelom v trase zeleznice pod strecnom ??


pretoze aj keby tam neboli chranene uzemia tak su tam kopce a domy ty idiot! uz neviem ako inak ti to povedat. chod sa tam pozriet aj inak ako prstom na mape. ani len do nezbudskej lucky nie je poriadna cesta kde sa maju problem obist dve auta tak neviem kade by si tam chcel trasovat dialnicu.
https://www.google.at/maps/@49.1843993, ... 56!5m1!1e4

milosD napísal:bolo by dobre keby "objavitelia" vedeli citat mapu s vrstevnicami a nie len GoogleMaps


No, zilinsky chliev sa nam tu uz roztahuje. Janosici chcu dalej okradat zvysok Slovenska kvoli svojim megalomanskym snom, a SNS&HZDS&VUD im to aj vypocitali a podpisali. Fakty su jednoduche: cesta pod Strecno je, rozsirit sa da, kratky tunel tam zeleznicny je, a podobny pre auta sa da postavit tiez. Uplne na to staci pozriet na Google mapu. To, ze ste si vysnivali 7km tunel, ktory si nie ste ochotni zaplatit, na to teraz doplaca cele Slovensko - a zvlast vychod, ktory kvoli tomu nie je napojeny na BA. Ale uz to, ze sa na ziadnom rozsirovani I/18 nepracuje, je jasny dokaz tej politickej tlacenky: na I/18 nerobme nic, len aby bolo cim horsie, aby sme potom mohli vrieskat, ze my chceme este viac a este viac.

Dufam, ze Ersek vyhlasi standardne PPP na dokoncenie Visnoveho - tj, take, ze sa bude platit za prejazd a z toho si koncesionar bude uhradzat naklady na stavbu. SSC medzi casom moze robit na rozsireni I/18. A potom uvidime, ako velmi je potrebne Visnove a kto ho bude pouzivat.
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala

Odoslaťod jarino » 14. Apr 2019 20:27

Píšeš ako keby na nejakej jednotke sa robilo koncepčne. Akurát keď minule Hodnota za peniaze rozumne navrhla namiesto R2 zmodernizovať cestu prvej triedy, tak sa to viacerým moc nepáčilo :D
Keď už spomínaš tú jedničku, mohlo by sa niečo robiť s tou galériou pod hradom Strečno...
A k tomu trasovaniu cez Google maps. To je veľmi pekné, avšak bez ohľadu na technické komplikácie ktovie ako by dopadol proces EIA. Totiž tak ako v prípade Podkriváňa, aj obyvatelia Strečna/Nezbudskej Lúčky by podali rozklad. A keby len oni.
Táto diskusia je o ničom. V štýle: Čo by bolo ak by sa pred x rokmi urobilo... A k tomu zmeska škodoradostného dúfania.
jarino
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 988
Založený: 12. Sep 2011 12:49

Re: D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala

Odoslaťod nevo83 » 14. Apr 2019 20:37

DrX myslim ze to uz je kusok cez ramec slusnosti...
Darmo teraz budeme plakat nad rozliatym mliekom, fakt je ten ze sa to MUSI dokoncit a bodka.. navyse peniaze mohli pouzit niekde zmysluplnejsie ale potom je uz cas zacat stavat aj mimo ZA kraja.
nevo83
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Založený: 22. Mar 2017 18:00

Re: D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala

Odoslaťod Mawerick81 » 14. Apr 2019 22:06

DRX a slusnost? prosim ta,, ten ma averziu voci comukolvek co sa nazyva sever.. tu podla neho snad ani neziju ludia

este jedna poznamka,, poprosim moderatora, aby umravnil DRXa,, nazyvat ludi chlievom zato by sa nam ostatnym neprivilegovanym uz aquila vyhrazal banom
Mawerick81
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 756
Založený: 02. Júl 2015 14:19

Re: D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala

Odoslaťod Vlados » 14. Apr 2019 23:04

Mawerick81, sorry, si rovnako premotivovaný D3 ako doktor R2+R7. Na doktora stačí nereagovať.
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala

Odoslaťod ondrejko_t » 15. Apr 2019 09:05

devil, nerob zo seba debila (prepac ze az tak sprosto, ale aj tak).
vyroba SCP v RK (resp. v bielom potoku) je od 1880 tusim. neskor sa postupne vsetko, vratane bavlnarskych zavodov, sustredilo pri Vahu. to sme medzi vojnami az do cca. 1960 (nech prezeniem).
NP Vysoke Tatry - 1949
NP Nizke Tatry - 1978
NP Mala Fatra - 1988
NP Velka Fatra - 2002
SPR Choc - 1982

nanestastie bola ochrana prirody vzdy az neskor ako samotna vystavba, ci priemysel.
ondrejko_t
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 781
Obrázky: 13
Založený: 29. Jún 2016 07:29

Re: D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala

Odoslaťod devil » 15. Apr 2019 09:19

este jedna poznamka,, poprosim moderatora, aby umravnil DRXa,, nazyvat ludi chlievom zato by sa nam ostatnym neprivilegovanym uz aquila vyhrazal banom


ked moderatora moze niekto nazvat idiotom aj debilom tak preco by nemohol byt na druhej strane aj chliev. alebo potom sa bude moderovat vsetko a budete frflat ze zneuzivam pravomoc.

sendvo zeziliny vies kolko domov sa uz buralo aj trase do W ? asie nie. tak potom preco su zrovna tie vase dediny nedotknutelne ?

celulozku v RK stavali tiez este komanci ktori srali na ochranu zivotneho prostredia. od cias EU je ovela vacsi tlak na cistotu ovzdusia a vahu a cez ruzomberok uz sa da normalne prechadzat bez toho aby cloveka napinalo.


to ze sa da prechadzat neznamena ze celukozka nie je obrovsky znecistovatel. ide o latky do vod a ovzdusia v obrovskych kvantach pritom ziadne zakony sa nemusia porusovat. znecistovanie ma vela podob, zaplatia sa poplatky a je to. potom je smiesne ze sa niektori idete dobre ze nie priviazat o strom...ste uplne mimo.

Ona tam je uplne zbytocna 2 + 2,, kedze kazdy kilometer je tam semafor,, kolko ich tam je? Vies o nich? Ked nechytis zelenu vlnu, tak smola,, rozbehnes,, stojis. rozbehnes,, stojis..


viem, aj som o svojej skusenosti pisal.

Ta I/64D je 2+2. Jej dlzka je okolo 6,7 km. Je tam 5 semaforov. Maximalka na cestej je zdvihnuta na 70 km/h. Je tam zelena vlna.


vo ZV je 2+2 na asi 750 metroch. inac 1+1 mimo centra a funguje to. poronvatelne s MT by som povedal LV - ciastocne tiez 2+2 ale konci na kruhaku a potom dalej 1+1. ovela horsie som zazil NZ kde som isiel v spicke naozaj krokom. dalej tusim este PD, PE, SE, SA maju 1+1 cez centrum ani nemaju obchvat. z toho SA urcite a snad PD je na tom horsie ako MT.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala

Odoslaťod devil » 15. Apr 2019 09:53

Darmo teraz budeme plakat nad rozliatym mliekom, fakt je ten ze sa to MUSI dokoncit a bodka.. navyse peniaze mohli pouzit niekde zmysluplnejsie ale potom je uz cas zacat stavat aj mimo ZA kraja.


je dost mozne ze sa to nestihne, lebo vraj do 2023 ak vsetko dobre pojde....t.j. priplatit si za nieco s tym ze EU to nakoniec vobec nepreplati by bol fail. potom pustit to cez PPP nemusi byt zly napad. najlepsie tak ako pise DrX cez priame myto....ale neviem ci by na to intenzity stacili.

Píšeš ako keby na nejakej jednotke sa robilo koncepčne. Akurát keď minule Hodnota za peniaze rozumne navrhla namiesto R2 zmodernizovať cestu prvej triedy, tak sa to viacerým moc nepáčilo :D
Keď už spomínaš tú jedničku, mohlo by sa niečo robiť s tou galériou pod hradom Strečno...
A k tomu trasovaniu cez Google maps. To je veľmi pekné, avšak bez ohľadu na technické komplikácie ktovie ako by dopadol proces EIA. Totiž tak ako v prípade Podkriváňa, aj obyvatelia Strečna/Nezbudskej Lúčky by podali rozklad. A keby len oni.
Táto diskusia je o ničom. V štýle: Čo by bolo ak by sa pred x rokmi urobilo... A k tomu zmeska škodoradostného dúfania.


skus si to po sebe precitat....HzP navrhla tusim aj sorosku modernizovat, kovalcik tusim z INEKO chcel povrchovy variant pri mytnej. asi necitali EIU jeden ani druhy.... ak mas hoci stipku sudnosti tak vies ze by nepreslo lebo je tam NP resp. PP. pri strecne sa mohol NP obist a samozrejme aj meander. ze sa odvolavaju - vsade sa odvolavaju a kvoli vsetkemu.

tato diskusia je zrkadlo ako sa to ***. a smutne nie je ze to ze sa *** ale ze mnohi tvrdia ze plany aj trasovanie je OK akurat zly ten a henten to dodrbal ci nedopraje ZA a okoliu drahu hracku....diskusia nie o viac nezmyselnejsia ako vela stran dozadu kde sa vytesovali ako to napreduje. a ziadna skodoradost - je to cista realita namiesto jasania.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala

Odoslaťod DrX » 15. Apr 2019 11:36

jarino napísal:Píšeš ako keby na nejakej jednotke sa robilo koncepčne. Akurát keď minule Hodnota za peniaze rozumne navrhla namiesto R2 zmodernizovať cestu prvej triedy, tak sa to viacerým moc nepáčilo :D
Keď už spomínaš tú jedničku, mohlo by sa niečo robiť s tou galériou pod hradom Strečno...
A k tomu trasovaniu cez Google maps. To je veľmi pekné, avšak bez ohľadu na technické komplikácie ktovie ako by dopadol proces EIA. Totiž tak ako v prípade Podkriváňa, aj obyvatelia Strečna/Nezbudskej Lúčky by podali rozklad. A keby len oni.
Táto diskusia je o ničom. V štýle: Čo by bolo ak by sa pred x rokmi urobilo... A k tomu zmeska škodoradostného dúfania.


Samozrejme, ze ak HZP nechava prejst 100mil EUR/km na megalomanie na D1, a setrenie chcu praktizovat len na R2, ze sa to ludom nebude pacit. Je v tom nieco divne?
Po pravde, neviem co mas na mysli galeriou.
Samozrejme, bol by to boj, ale horsie, ako ide dopadnut Visnove, to urcite dopadnut nemohlo - teda zvlast, pre zvysok Slovenska.
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala

Odoslaťod ondrejko_t » 15. Apr 2019 12:35

galeria mala byt strecha ponad cestu, ze ked nieco padne, tak na tu strechu, nie na strechu auta :)

a v jednej veci sa zhodneme. HzP a setrenie ma byt vsade rovnako dolezita.
ondrejko_t
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 781
Obrázky: 13
Založený: 29. Jún 2016 07:29

Re: D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala

Odoslaťod garip » 15. Apr 2019 12:46

lol, DrX tu ide kazdeho poucovat a nevie co je to galeria.
http://www.pluska.sk/regiony/stredne-sl ... ejsie.html
garip
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 669
Obrázky: 210
Založený: 05. Nov 2012 10:44

Re: D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala

Odoslaťod DrX » 15. Apr 2019 15:54

no dik, vedel som, ze tunajsi odbornici ma nesklamu. Dovolim si ale skromnu poznamku, ze je to riadne nezmyselny nazov pre prekrytie cesty.
Kazdopadne, ked sa uz to prekrytie chysta, tak prene na neho pekne postavit extra 2 pruhy a nad to este strechu, a mame bezpecnu 4-prudovku, ktoru dokonca nebude ohrozovat ani snezenie a dazd, a na 1000 rokov mame vystarane.
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala

Odoslaťod lostrail » 15. Apr 2019 15:59

Vobec nie je nezmyselny. V prenesenom vyzname galeria znamena aj velku chodbu so stlporadim, comu zodpoveda aj technicke riesenie cestnej galerie. Vycuc zo slovenskych slovnikov:
http://slovniky.juls.savba.sk/?w=gal%C3 ... &oe=utf-8#
lostrail
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 432
Založený: 19. Aug 2018 14:42

Re: D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala

Odoslaťod DrX » 15. Apr 2019 16:25

PLUSKA je najlepsi zdroj informacii. Tato ma fakt potesila:
„Z pohľadu bezpečnosti je to dobrá investícia. Veď cesta popod hrad ostane po vybudovaní tunela v roku 2019 dôležitou obchádzkovou trasou,“ myslí si Ľubomír Palčák, šéf Výskumného ústavu dopravy v Žiline.

No, ked hovoria pan sef, tak tunel uz je urcite v r 2019 vybudovany :-) :-) :-)
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala

Odoslaťod jozin z bazin » 16. Apr 2019 13:59

Clanok ma datum
12. októbra 2015
jozin z bazin
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 470
Obrázky: 30
Založený: 14. Dec 2009 14:57

Re: Spojenie Bratislava-Košice .. kedy bude ?

Odoslaťod John Lox » 17. Apr 2019 10:04

okorec napísal:
asdfr napísal:
to su tvoje vyhovorky....cez MT sa v pohode prechadza....co by dali mnohe okresne mesta za taku cestu.


Jasne, Martin v pohode ? Preto su kazde poobedie su tak od 16:00 kolony od Martina az po Kostany.

Preto sa soferi pokusajuci sa dostat na krizovatke v Kostanoch z vedlajsich ciest naucili stlacat semafor pre chodcov, ktory zastavuje premavku na hlavnej, aby mali sancu sa dostat na hlavnu.

Preto kazde rano na krizovatke pri Pribovciach stoja policajti, aby ty co idu smerom od Prievidze mali vobec sancu sa zaradit smerom na Martin.

Jasne, konecne po desiatkach rokov sa opravila betonka a vsetky dopravne problemy sa vyriesili.

Devil > Nemas sajnu, ako vyzera doprava tu v okoli Ziliny. Mozno ak sa raz za pol roka prevezies popod Strecno a ides rozdavat rozumy.


Trošku to upresním. Kolóny sú každé ráno v smere do MT cca od 6:30 do 8:30 a v smere z MT cca od 15:00 do 17:00 (ale ten čas sa stále naťahuje a v poslednej dobe často aj pred 18tou).

Policajti stávajú ráno aj poobede na križovatkách na Bystričku, v Košťanoch a pri Pribovciach. Bývajú tam dlhšie ako v časoch uvedených vyššie, lebo to som uviedol iba kolóny a nie hustú premávku, čo je v podstate celý deň. Kvôli tomu je cez deň do nejakej siedmej večer nereálne chytiť na tom semaforovom prieťahu zelenú vlnu. Vpravo na semaforoch vždy kamióny čo sa dlho rozbiehajú a nestíhajú zelenú vlnu a vľavo husto a stačí jeden slimák a nestíha nikto.

Mimochodom tí policajti na križovatkách odvádzajú veľmi dobrú robotu! Očividne sa za tých pár rokov, čo tam dennodenne stávajú naučili riadiť premávku na križovatke a v rámci možností veľmi pomáhajú.

PS: Viacero návštev čo som mal, tak boli prekvapení z tých kolón tu. A dupľom keď som im povedal, že to je každý deň. Vedia, že kolóny sú na Kysuciach, ale nepočuli, že aj v Turci. Neviem prečo to v dopravných servisoch nehlásia. Možno preto, že sa to nedá obísť a nemá zmysel to teda hlásiť.


Plne súhlasím s Okorcom. Tiež mám už niekedy pocit že MT a okolie v dopravnom servise sabotuju. Intenzita podľa mňa každým polrokom mierne stúpne. Chcelo by to reálne data intenzita.
John Lox
návštevník
 
Príspevky: 13
Založený: 03. Dec 2018 18:33

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na D1

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 26 hostí.