D1 Bratislava Mierová ulica - Senecká cesta

Bratislava (Petržalka – križovatka s D2) – Trnava – Trenčín - Žilina – Prešov – Košice – Záhor, štátna hranica SR/Ukrajina

Moderátor: Moderátori

Odoslaťod zvonec » 11. Sep 2006 19:10

romanca napísal:existuje nejaky termin dokedy ma byt hotovy ten výjazd na Domkársku ulicu k SSÚD 2 Bratislava?


Mna to tam uz tiez pekne stve. :twisted: Kukal som na stranky NDS, tam vravia, ze do 30.10.2006. Otazka, ze ci tu ma niekto info, ci sa tento termin skutocne dodrzi. :roll:
Obrázok používateľa
zvonec
diskutujúci
 
Príspevky: 95
Založený: 11. Júl 2005 15:03
Bydlisko: EU

Odoslaťod aquila » 21. Okt 2006 12:42

Z hľadiska intenzity dopravy je na tom horšie bratislavský diaľničný úsek medzi Prístavným mostom a Gagarinovou s priemernou intenzitou 62 776 áut.

Tam sa s tretím pruhom zatiaľ nepočíta.

http://dialnice.info/viewtopic.php?t=5343


tu sa len ukazuje, ze stavat tento usek ako 2+2, ked uz v case jeho vystavby sa vedelo, ze jeho kapacita bude stacit len tak tak, bolo ked uz nie bohapuste vyhodenie penazi, tak minimalne chybne.

najhorsie je, ze sa s rozsirenim ani nepocita a neni tam dostatocne ochranne pasmo pre pripadne (aj ked nenormalne nakladne) rozsirenie.

to radsej mohol dzurinda dat peniaze na ine rozostavane useky a toto nechat lezat aj 5 rokov, ale hlavne, aby sa to stavalo na 3+3.

co uz, nezmenime to :(
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod tomas1 » 21. Okt 2006 13:10

aquila napísal:to radsej mohol dzurinda dat peniaze na ine rozostavane useky a toto nechat lezat aj 5 rokov, ale hlavne, aby sa to stavalo na 3+3.

Nechcem si predstavovať, ako by dnes vyzerala bajkalská, ak by sa ten usek nechal tak.
Obrázok používateľa
tomas1
diskutujúci
 
Príspevky: 152
Založený: 10. Aug 2006 10:52

Odoslaťod aquila » 21. Okt 2006 13:21

tomas, o takomto case by to vyzeralo vynikajuco, lebo by aj 3+3 uz bol zrejme dokonceny...
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod Dialniciar » 22. Dec 2006 13:19

aquila napísal:to radsej mohol dzurinda dat peniaze na ine rozostavane useky a toto nechat lezat aj 5 rokov, ale hlavne, aby sa to stavalo na 3+3.

co uz, nezmenime to :(


Toto bola zásadná chyba postaviť to na 2+2 a podobná sa robí dlho už v KE na R4. :x
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod mel » 02. Jan 2007 13:27

Dialniciar,

nie je mi jasne, ktoru R4 myslis??? ja mestsky okruh administrativne oznaceny ako RC nepovazujem za R4. R4 by mala realne obchadzat KE z vychodu a napajat sa pri Olsanoch na D1. Cast by mala byt sucasne spolocny usek s R2, ak sa nemylim. Mne sa vidi ten mestsky okruh v KE postacujuci na 2+2, ak bude aj ten obchvat (teda R2 od RV poza zeleziarne, potom napojenie R4 z juhu a spolocne napojenie na D1 pri Olsanoch).

Neviem teda, ci myslis tento mestsky okruh (existujuci), alebo juhovychodny obchvat (buduci).
mel
Obrázok používateľa
mel
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 10
Založený: 07. Feb 2005 12:41

Odoslaťod Dialniciar » 02. Jan 2007 13:41

mel napísal:Dialniciar,

nie je mi jasne, ktoru R4 myslis??? ja mestsky okruh administrativne oznaceny ako RC nepovazujem za R4. R4 by mala realne obchadzat KE z vychodu a napajat sa pri Olsanoch na D1. Cast by mala byt sucasne spolocny usek s R2, ak sa nemylim. Mne sa vidi ten mestsky okruh v KE postacujuci na 2+2, ak bude aj ten obchvat (teda R2 od RV poza zeleziarne, potom napojenie R4 z juhu a spolocne napojenie na D1 pri Olsanoch).

Neviem teda, ci myslis tento mestsky okruh (existujuci), alebo juhovychodny obchvat (buduci).


A kde si tu vzal R2 :?:
Myslím aj aj. :wink: ... všetko je len 2+2 :x
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod mel » 02. Jan 2007 13:56

http://www.dialnice.info/album_pic.php?pic_id=1991

Otazka znie, ci R2 bude koncit na R4 alebo na D1. Ja som to z toho, ake su plany R4 pochopil tak, ze R4 juzna vetva je od hranice s madarskom po krizovatku s R2, teda chapem to tak, ze R2 pokracuje az po D1 spolu s R4, ale mozem sa mylit :) Otazku ako dalej som daval aj do temy o R4. Teda odtial R2.

Co sa tyka 3+3, mysliet by sa na to malo pri obchvate (teda R2+R4, ci uz ako sa to pooznacuje), pri mestskom okruhu myslim, ze postaci dlhodobo 2+2, kedze obchvat stiahne intenzity, ale aj tu sa mozem mylit.
mel
Obrázok používateľa
mel
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 10
Založený: 07. Feb 2005 12:41

Odoslaťod Dialniciar » 02. Jan 2007 13:57

mel napísal:...kedze obchvat stiahne intenzity, ale aj tu sa mozem mylit.


Stiahne ich úradným zásahom.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod mel » 02. Jan 2007 14:00

Dialniciar napísal:
Stiahne ich úradným zásahom.


Tym myslis, ze vodici by aj po postaveni obchvatu preferovali jazdu cez KE a preto by to mali nejako uradnici vyriesit?
mel
Obrázok používateľa
mel
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 10
Založený: 07. Feb 2005 12:41

Odoslaťod Dialniciar » 02. Jan 2007 14:01

mel napísal:
Dialniciar napísal:
Stiahne ich úradným zásahom.


Tym myslis, ze vodici by aj po postaveni obchvatu preferovali jazdu cez KE a preto by to mali nejako uradnici vyriesit?


Obchvat je oveľa dlhší a keď bude dobudovaný prejazd stredom mesta ... to je ten istý problém, ktorý čaká D4 vs. D2, respektívu ďalšiu výstavbu R0.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod mel » 02. Jan 2007 14:03

Aj tam sa planuje s uradnym rozhodnutim? ;-)
mel
Obrázok používateľa
mel
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 10
Založený: 07. Feb 2005 12:41

Odoslaťod Dialniciar » 02. Jan 2007 14:06

mel napísal:Aj tam sa planuje s uradnym rozhodnutim? ;-)


Zatiaľ nie ... aby sme si rozumeli. PPP (centrála v Ríme) tu má vypracované varianty a následné požiadavky a pri realizácii D4+R0 alebo len R0 a aj prenajatí D4 by bol žiadaný tento úradný zásah alebo by PPP požadovalo aj prevádzku D2 cez BA.

Ale štandardne úradné zásahy existujú pri cestných obchvatoch ... pri vjazde do mesta/obce sa potom umiestni príslušná zákazová zvislá vodorovná dopravná značka. :wink:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod aquila » 01. Nov 2007 15:02

uz odhliadnuc od faktu, ze ked sa nevybudovala tata cast dialnice na 3+3. je nenajvys trestuhodne, ze sa tam aspon nenechala priestorova rezerva, lebo s postupnou zastavbou bude rozsitenie na 3+3 absolutne nerealizovatelne..

a aj v navrhu projektu filialka sa s rozsirenim vobec nepocita

http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=3160
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod PK » 26. Jún 2009 08:15

Ohladom rozsirenia na 3+3 BA - TT, vie niekto preco sa nepremalovava na 3+3 aj usek Zlate Piesky - Letisko?, je to cast obchvatu ktore ide normalne po zemi a zatial jediny argument ktory som pocul, preco sa nepremaluje aj cely obchvat BA, je ze statika neumozni 3 pruhy na pylonoch. Polovica obchvatu, asi 5 km vsak ide po zemi. Su tam styri pripajacie pruhy, ktore sposobuju zapchy na obchvate. Vyriesilo by to viac ako polovicu obchvatu BA. V momentalnej situacii ked 3 pruhy budu koncit pri Zlatych Pieskoch sa uzke hrdlo iba presunie na obchvat a Cestu na Senec a to co nestratime na dialnici od TT po Zlate Piesky, stratime v kolonach na obchvate.
PK
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 999
Obrázky: 13
Založený: 10. Mar 2008 09:47

Odoslaťod Matus » 26. Jún 2009 09:36

Potom by sa to hrdlo len presunulo k exitu letisko.
Matus
diskutujúci
 
Príspevky: 57
Založený: 02. Mar 2009 16:29
Bydlisko: Bratislava

Odoslaťod Čumil » 26. Jún 2009 09:37

PK napísal:V momentalnej situacii ked 3 pruhy budu koncit pri Zlatych Pieskoch sa uzke hrdlo iba presunie na obchvat a Cestu na Senec a to co nestratime na dialnici od TT po Zlate Piesky, stratime v kolonach na obchvate.

Dost vyznamna cast aut sa odpaja z D1 pri Zlatych Pieskoch.
Čumil
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 806
Založený: 01. Okt 2005 15:41

Odoslaťod devil » 26. Jún 2009 10:12

premalovanie by malo ucinok keby sa premalovalo aspon po zjazd na gagarinovu. uz teraz sa casto oplati zist dole tam.
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Odoslaťod Majkl » 26. Jún 2009 11:15

A co odbocovacie a pripajacie pruhy? Stacila by ich sirka pri premalovani na tri pruhy? :?: Asi by ich bolo nutne rozsirit, tak ako sa to teraz robi na D1.
Majkl
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 754
Obrázky: 1291
Založený: 03. Máj 2005 08:20

Odoslaťod PK » 26. Jún 2009 11:30

Matus napísal:Potom by sa to hrdlo len presunulo k exitu letisko.


Ty vidis ten pohar poloprazdny, ja vidim, ze uzke hrdlo (obchvat) by sa skratilo z 10km na 5km a aj tych 5km by mohlo byt menej zatazenych, pretoze by si cast vodicov vybrala radsej bezproblemovu cestu po Letisko a tam odbocila do mesta. To posunutie urcite nie je "len"
PK
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 999
Obrázky: 13
Založený: 10. Mar 2008 09:47

Odoslaťod PK » 26. Jún 2009 11:32

Majkl napísal:A co odbocovacie a pripajacie pruhy? Stacila by ich sirka pri premalovani na tri pruhy? :?: Asi by ich bolo nutne rozsirit, tak ako sa to teraz robi na D1.


Tie by sa urcite museli rozsirit, ale v tomto useku by to nemal byt problem, kedze sa tam ide prakticky cez pole.
PK
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 999
Obrázky: 13
Založený: 10. Mar 2008 09:47

Odoslaťod aquila » 26. Jún 2009 12:48

Matus napísal:Potom by sa to hrdlo len presunulo k exitu letisko.


to by az tak nevadilo...

ono keby neboli soudruzi uplne hlupy, tak pri robeni protihlukovej steny mohli rozsirit usek pristavny most - gagarinova na 3+3 a MUK letisko - stara senecka ...

_dost_ vyrazne by to pomohlo..

nieco na styl rozsirenia 3+3 na rakuskej A4 ..
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod PK » 26. Jún 2009 13:21

Alebo, teraz som pozeral satelitne foto obchvatu a rozmyslal kam umiestnit cestu ktora by pomohla obchvatu a zaujala ma zeleznicna trat usek od krizovatky Hradskej s D1, po Pristavny Most. Tam by sa dalo postavit nieco take, ze dole 2+2 pruhy cesta a nad tym na dalsom poschodi zeleznicna trat. Toto by mohlo vytvorit paralelnu cestu k obchvatu ktory je prakticky nerozsiritelny. Celkovy pocet pruhov v kritickom mieste Galvaniho - Pristavny most by bol 4+4 co by postacovalo pravdepodobne navzdy. Kedze pozemky pod tratou su prakticky statne, nebol by problem s vykupom a nemusel by sa zburat ani jeden dom. Co by zlacnilo celu stavbu. Nie je to stavanie cesty na zelenej luke, ale urcite to nie je nic nerealizovatelne. Do buducna by sa tato nova cesta mohla pripojit niekde v mieste kde sa zacina Galvaniho pri D1 v poli na Staru Senecku, ktora by bola tiez 2+2. Toto by vyrieslo cely "neriesitelny" problem obchvatu Bratislavy. Nasledne pripojenie tejto cesty na D4 pomedzi Slovnaft a Podunajske Biskupice by uplne vyriesilo aj pretazenie Pristavneho Mosta.
PK
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 999
Obrázky: 13
Založený: 10. Mar 2008 09:47

Odoslaťod zoom » 26. Jún 2009 14:02

A nešlo by piliere rozšíriť resp. spraviť ku každému ďalší jeden, kt. by niesol ďalšie dva pruhy. By to bolo ako 4+4 s rezervou na 5+5. Ale to by bolo asi ekonomicky náročné, kedže v BA toho priestoru je minimum.
Obrázok používateľa
zoom
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 542
Obrázky: 15
Založený: 21. Sep 2008 16:28

Odoslaťod Rio13.zm » 26. Jún 2009 14:04

urcite riesenie je D4 a dostat trenzit mimo Bratislavu
Obrázok používateľa
Rio13.zm
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 908
Obrázky: 197
Založený: 27. Jan 2007 17:42
Bydlisko: Zlaté Moravce

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na D1

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 38 hostí.