Stránka 4 z 149

OdoslaťOdoslané: 10. Mar 2006 16:35
od Andrej
random napísal:niekto nas sleduje ;) ... na stranke NDS sa objavila mapka aj s vyznacenim tunelov ... vela sa tym vyjasnuje.. moja mapka bola dobre odveci ... i ked povedzme si rovno nic nieje nemozne toyot... no sak to poznate ...

... co sa tyka tunela sutovo tak ten vobec nepojde pod tie pahorky ... bude ich obchadzat ale kedze asi je medzi lomom a sutovom pahorok (nie je to poriadne vydno ani v google earth ani na fotkach a k mape som sa nedopracoval) tak bude prerazeny tunelom (sutovo) ...
... tunel mala fatra (tak nakoniec nie obchadzka kralovian ako som sa domnieval) bude prerazeny na lavej strane od zeleznicneho tunela (nie hned vedla ako sa tu pisalo ani na pravej strane ako to je v jednej mapke) v lome a bude presne opacne vykruteny ako ten zeleznicny ... vyustenie bude asi v tych miestach ako som pisal pre moju"variantu" ... prejde mostom cez vah ... skonci na plosinke v zahrute meandra ... a dalej to pojde presne podla modreho variantu ...mozno az na ten vstup do tunela rojkov ten bude o cosi severozapadnejsie...


Hmmm, takze ta mapa, co je na stranke NDS je presne obkresleny moj zlty variant, z podobnej mapy s tou istou mierkou ako ta moja. :wink:
A na tej NDS mapke je takisto aj moj modry variant aj tunel Krobelka, len nie su zvyraznene. Takze je snad jasne, odkial som kreslil tie varianty... :)
U mna som spravil chybu iba v tom, ze som trosku predlzil tunel Havran
a Sutovo, ktory som mal na spravnom mieste. Praveze je to 1 z tych
vybezkov, ktore su pri Sutove, oni su 2 ale ten prvy ma 2 kopceky takze tam sa da pomylit. Tibx to ma na fotke spravne znazornene.


Inak, nespoliehal by som sa este na 100% na mapy NDS, pozri si napr.

http://www.ndsas.sk/photos/mapkyvelked/ ... covske.jpg

a porovnaj s http://www.highways.sk/highways/img/Vrt ... ie_map.gif

alebo http://www.ndsas.sk/photos/mapkyvelker/ ... dzamok.jpg

s mapkou
http://www.highways.sk/express/img/OrPo ... ok_map.gif

pritom je snad jasne, ze na www.highways.sk su mapy presne na 100%

OdoslaťOdoslané: 10. Mar 2006 18:22
od aquila
random napísal:niekto nas sleduje ;) ... na stranke NDS sa objavila mapka aj s vyznacenim tunelov ... vela sa tym vyjasnuje.. moja mapka bola dobre odveci ... i ked povedzme si rovno nic nieje nemozne toyot... no sak to poznate ...


ak je tak, tak je len dobre 8)

a navyse vid andrej ;) aj ked musi sa uznat, ze fakt je stranka NDS pooodstatny posun vpred oproti minulosti. len este tie chyby doladit ;)

OdoslaťOdoslané: 10. Mar 2006 18:45
od random
pridal som novu mapku ... tato je uz presna ... je obkreslena sice s NDS ... ale aspon som sa snazil ;)


http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=1030

jo .... pripravujem este male prekvapenie ... kedze som sa uz na to dal ... bude to pecka ... pridam aj kontextove mapky a projekcie ... aby zasa niekto ...

OdoslaťOdoslané: 10. Mar 2006 19:49
od random
taze dneska sa prekvapenie nekona .. ale ked budem mat cas tak to dokoncim ...

OdoslaťOdoslané: 10. Mar 2006 21:45
od Die Autobahn
random napísal:pridal som novu mapku ... tato je uz presna ... je obkreslena sice s NDS ... ale aspon som sa snazil ;)

http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=1030


Tak jsem na tu mapu koukal. Předpokládám, že červená čára je současná silnice. Docela mě překvapilo, že tam je u Šútova zakreslen tunel (ne dálniční), plánuje se tam snad výstavba tunelu?

Místo jsem vyznačil modrou šipkou.

Obrázok

OdoslaťOdoslané: 10. Mar 2006 23:20
od random
jooooooooj ... to su dva zeleznicne tunely ... jeden je z roku 1880 +/- (bla bla bla ... neviem presne a nebudem sa presne vyjadrovat ale ked chcete tak sa kuknite na rail.sa tam to najdete ... ) a druhy z vojnovych rokov (II.sv vojna ) novy dvojkolajny tunel (krpelansky tunel II alebo tunel u sutova) .... ale to je davna hystoria ...

OdoslaťOdoslané: 10. Mar 2006 23:39
od Die Autobahn
Aha :wink:
A já si myslel, že tam bude tunel, než se tam postaví dálnice.
Díky za vysvětlení. :idea:

OdoslaťOdoslané: 11. Mar 2006 00:16
od random
neviem ako u vas ale u nas je to tak ze pokial sa nestavi dialnica tak sa tunel nekona ... az na Stratenu kde cesta I. triedy isla cez (v dnesnom ponimani) 5. ochranne pasmo kde nemozes postavit ani psiu budu bez povolenia (slavny vyrok jedneho nasho podnikatelskeho politika :P ) .. preto sa tam prerazil 340m dlhy tunel >>> rail.sk a highways.sk ...

OdoslaťOdoslané: 11. Mar 2006 01:04
od Die Autobahn
Ale ano, má se stavět např. tunel pod Červenohorským sedlem v Jeseníkách a tam dálnice rozhodně nebude - http://dalnice.wz.cz/I/I-44.htm
U toho Šútova mě to tak napadlo podle té mapky, dálnice tam v dohledné době nebude a dopravní situace je tam dlouhodobě neúnosná, v létě jsem jel od Kraľovan do Martina přes dvě a půl hodiny :?

OdoslaťOdoslané: 11. Mar 2006 01:06
od aquila
tam je aj v zime neunosna situacia, a mozno aj horsia. staci havaria a je koniec. ak niekto ide z oravy, amen tma ...

OdoslaťOdoslané: 21. Mar 2006 20:04
od Adaios
Die Autobahn napísal:Ale ano, má se stavět např. tunel pod Červenohorským sedlem v Jeseníkách a tam dálnice rozhodně nebude - http://dalnice.wz.cz/I/I-44.htm
U toho Šútova mě to tak napadlo podle té mapky, dálnice tam v dohledné době nebude a dopravní situace je tam dlouhodobě neúnosná, v létě jsem jel od Kraľovan do Martina přes dvě a půl hodiny :?


Najhorsie je ze tu aj keby sa uz D1 nestavala tak by sa tu dopravna situacia nezmenila k lepsiemu pretoze uz je potrebne cestovat pre vacsinu tych co tadial dnes cestuju cez ZA. :wink:

OdoslaťOdoslané: 23. Mar 2006 18:23
od Lenny
Já bych byl za to, aby tady bylo přidáno hlasování ohledně toho, který variant.

Přemyšlel jsem o variantech. Pro motoristy je doba prljezdu obou variant velmi podobná, bo v tunelu se může jezdit maximálně jen 80 km/h.

Rozdíl mezi povrchovým a tunelovým variantou je (4932 m - 8370 m =) 3438 m.

OdoslaťOdoslané: 23. Mar 2006 20:41
od Lermik
Lenny napísal:
Přemyšlel jsem o variantech. Pro motoristy je doba prljezdu obou variant velmi podobná, bo v tunelu se může jezdit maximálně jen 80 km/h.


To platí i pro plný profil? Protože mě se zdá, že v Rakousku tam kde jsou 2 roury je povolena 100. A myslím že to je i na A17 u Drážďan, ale pokud se mýlim, tak mě prosím opravte.

A pokud by se to týkalo pouze 1/2 profilu, tak proč by se Korbeľka měla stavět jen na 1/2 profil?

OdoslaťOdoslané: 23. Mar 2006 20:50
od Adaios
Neviem o tom ze by bolo niekde uvedene v EU aby sa v tuneli jazdilo pri 2 rurach pre kazdy smer extra max. 80 km/h. Je to vacsinou 100 km/h a pri kratkych alebo kratkych presypanych tuneloch to niekde je aj 110 km/h. :wink:

OdoslaťOdoslané: 23. Mar 2006 23:26
od eucitizen
V Talianku je 130 km/h v tuneloch, niekedy je doporucena 100km/h a v niektorich pripadoch je tam povinna nizsia rychlost.

OdoslaťOdoslané: 09. Jún 2006 13:04
od Branco
Tak teraz neviem, ÚVO vydal predbežné oznámenie o verejnej súťaži na dokumentáciu pre územné rozhodnutie ešte v roku 2004:

http://www.uvo.gov.sk/vestnik/hladaj04.php?vcislo=48&tabulka=predb04&retazec=

zrejme verejná súťaž nebola vôbec vyhlásena...

OdoslaťOdoslané: 21. Sep 2006 10:39
od Branco
Na druhej strane 11.7. bola vyhlásená verejná súťaž na Inžinierskogeologický prieskum na spracovanie dokumentácie pre územné rozhodnutie stavby diaľnice D1 Turany - Hubová.. :http://www.uvo.gov.sk/vestnik/hladaj06.php?rok=06&vcislo=all&tabulka=metoda06&retazec=turany&aalebo=a

Vo výsledku verejného obtarávania za rok 2006 však výsledok tejto súťaže nebol zverejnený. Žeby sa prihlásilo málo uchádzačov....

OdoslaťOdoslané: 21. Sep 2006 15:17
od magnus
Branco: Zakulisna informacia: Uchadzacov bolo dost, ale NDS sa zlakla toho, kto to vyhral :-))) Viac neprezradim

OdoslaťOdoslané: 20. Okt 2006 19:34
od Branco

OdoslaťOdoslané: 15. Nov 2006 23:06
od Andrej
Tak podla tohoto clanku http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=30891#30891
sa bude usek stavat z eurofondov. Zaciatok vystavby pravdepodobne 2008. Este by mohli zverejnit aj variant, ktory sa bude realizovat :P

OdoslaťOdoslané: 15. Nov 2006 23:44
od aquila
aspon uvidime, ktory variant budu stavat.

ale bola by to sranda, keby tento usek bol zacaty skorej ako dubna skala - turany, alebo LL - dubna skala

OdoslaťOdoslané: 16. Nov 2006 00:50
od Andrej
aquila napísal:aspon uvidime, ktory variant budu stavat.

Aby sme to neuvideli az potom, ako sa zacne stavat, ako to bolo pri useku Svinia-Presov :lol:
aquila napísal:ale bola by to sranda, keby tento usek bol zacaty skorej ako dubna skala - turany, alebo LL - dubna skala

podla mna ten termin 2008 je este hooodne optimisticky. Budeme este velmi radi, ak sa v tom roku vobec zacne razit Visnove alebo aspon Cebrat.

OdoslaťOdoslané: 16. Nov 2006 09:17
od random
dlzka useku je planovana na 13km ... tunelovy by mal asi 10km ... takze nie tunel ale povrch .... tfuj!

OdoslaťOdoslané: 16. Nov 2006 12:00
od devil
OP Doprava a jeho dalsia verzia, tu sa hovori o zacati r. 2009

http://www.telecom.gov.sk/pk/062900/index.html

tak ma napadlo ze ak z EU pride 3,2 mld. EUR, pricom zasobnik si narokuje na cca 5 mld EUR, moze sa stat ze na obet padnu hlavne zeleznicne projekty a pomenej D a RC. to zavisy od zdefinovania priorit.

OdoslaťOdoslané: 16. Nov 2006 12:24
od aquila
hm, v programe je aj D3 zilina strazov - brodno za 244 mio euro, ktory si myslim, ze neni taky nutny a radsej by to mali dat hocikde inde, napriklad nie su tam vobec spomenute useky medzi janovcami svinou