MuelMI napísal:a to v roku 2015 este nebol PP Kechnec
Urcite? Tak to mi je zahadou preco evakuovali neexistujuci priemyslny park
https://www.tvnoviny.sk/domace/1788472_poplach-v-priemyselnom-parku-kechnec.-museli-evakuovat-300-ludiMuelMI napísal:Myslím si že R4 KE-Milhost po prepocitani ceny na vozidlo vyjde mozno porovnatelne s D1 HP-LL,LL-DS,TU-HU
Cize porovnatelny s najdrahsimi usekmi D1, ked nezaratas dlzkovu usporu usekov, lenze na D1 je mnozstvo usekov, ktore su podstatne vyhodnejsie aj pri takomto zjednodusenom vypocte ceny za 1km/vozidlo, a teda vyhodnejsie nez R4 KE-Milhost. Len donedavna nam tu jeden dookola vykrikoval, len aky je to najlacnejsi usek, ci je ekonomicky vyhodnejsi nez mnohe useky D1 ho uz nezaujimalo.
Kvík napísal:Toto je nejak šialene veľa (akože o tri-štyri rády). Nechýba tam niečo? Čas?
Len si nezachytil zjednoduseny vypocet porovnavania vyhodnosti usekov, ked sa berie do uvahy len cena za 1 km delena intenzitou/24h, co dava aspon trochu rozumnejsi pohlad ako len cena za km. Samozrejme nezaratavaju sa dalsie polozky ako napr. skratenie/predlzenie trasy, casova uspora, nehodovost, uspora/neuspora paliva, ktore su pri niektorych usekoch znacne vyznamne.
devil napísal:hlavne ze ospevujete S69
S69 davno neexistuje, uz k nasim hraniciam ide S1.
devil napísal:na S69 boli v prihranici intenzity 1058 az 2383 aut v 2015.
A samozrejme uz nepovies, ze na nasej strane bola k dispozicii len cesta I.triedy s parametrami cesty III.triedy s obmedzenim do 7,5t. Takze si treba pockat na prve scitanie, ked je doprava bez obmedzenia hmotnosti. Obmedzenim je iba priepustnost I/11 v Cadci a Radoli, co stale sposobuje odklon dopravy na ine trasy, ale mensi nez cesta "III.triedy". Aj ked tam nebudu zazracne intenzity, budu niekolkonasobne oproti roku 2015.
Vceliak napísal:Takže medzivládnu dohodu o Via Carphatia nie je potrebné plniť, lebo je neodborná?!
Plnime presne tak, ako desiatky rokov plnime medzinarodne zmluvy suvisiace s D3. Teda sa postavila R4 KE-Milhost, aj ked mame omnoho potrebnejsie useky R4, pripadne aj R2.
devil napísal: ignorovat plny profil zo susedneho statu je silne kafe.
Cize R4 KE-Milhost sa mala stavat az teraz a nie pred skoro 10 rokmi. A kolko rokov Madarsko ignorovalo plny profil D2 po hranicu?
devil napísal:samozrejme zbytocny je usek dargov-pozdisovce, namiesto toho sa predsa mohol npr. stavat obchvat MT.
Kto napisal, ze je zbytocny? Len jednoducho v plnom profile pre aktualne intenzity nema opodstatnenie.
davidk napísal:Cela tato debata je o tom že ľudia od Bratislavy, Žiliny a Čadce a komplet cely západ máju strach aby náhodou nebola D1 zrealizovaná skôr ako D3. Príprava je ale v štádiu takom že D3 ma náskok pred D1 asi tak 5 rokov prípravy.
Velmi si sa udrel predtym nez si toto vyplodil?
nevo83 napísal:Pacho za usek Tur- Hub cca 900mil odhad Ineko postavis zbytok D1 vychod az po hranicu UA bez tunela Dargov..
Tak daj do pomeru cca 13km vs 60km.. co je ekonomickejsie
Aj na LL-DS bol odhad 900 mil.E a Skanska, ktora stavia zhruba za to co podpise a zhruba v case, ku ktoremu sa zaviaze v zmluve, ponukla cenu 338 mil.E. Tu-Hu nehori, urcite nebude skor ako v roku 2028, ale budu tam po otvoreni niekolkonasobne intenzity oproti usekom 60 km D1 pri UA hranici(ak by boli otvorene v rovnakom case).