Stránka 161 z 161

Re: D1 Jánovce - Jablonov + privádzač Spišská Nová Ves - Lev

OdoslaťOdoslané: 28. Júl 2019 17:30
od Tomas PO
dolezite je, ze to dali rychlo dokopy, uz je tam vsetko okej. tie dazde su fakt intenzivne, uz aj po malej prietrzi dokonca aj v mestach vznikaju velke skody. ci to je zahustujucou sa vystavbou, neudrziavanou kanalizaciou, alebo odlesnovanim...?

Re: D1 Jánovce - Jablonov + privádzač Spišská Nová Ves - Lev

OdoslaťOdoslané: 29. Júl 2019 02:45
od frostbite
ale muselo to byt fest znicene ked im tp trvalo takmer mesiac aby to dali do kopy po tych zosuvoch bahna na dialnicu na tom useku, navyse komplet cely zarubny mur asi museli nanovo robit..kedze to vsetko vymylo pocas tej silnej prietrze a vazne bolo poskodene teleso dialnice

Re: D1 Jánovce - Jablonov + privádzač Spišská Nová Ves - Lev

OdoslaťOdoslané: 23. Jan 2020 13:32
od jarino
Pôvodná CBA:
Investičné náklady - 266 mil. eur
Zostatková hodnota - 126,7 mil. eur
Príjmy - 81 mil. eur
Výdavky - 77,3 mil. eur

Aktuálne:
Investičné náklady - 287,5 mil. eur
Zostatková hodnota - 151,8 mil. eur
Príjmy - 54 mil. eur
Výdavky - 78,25 mil. eur

Investičné náklady sa zvýšili kvôli nepriaznivým geologickým podmienkam.
Vyššie investičné náklady vplývajú aj na zvýšenie zostatkovej hodnoty. Zostatková hodnota bola prepočítaná metódou „životnosti infraštruktúrnych prvkov“.
Príjmy sú ovplyvnené príjmom z mýta; intenzity NA sú nižšie.
Odhad výdavkov je rátaný novou metodikou, ktorá presnosť výpočtu spresňuje.

Pomer nákladov a výnosov je 5,02. Pôvodne bol stanovený na 4,02.

Úspora času narástla z 497 mil. eur na 852 mil. eur.
Úspora prevádzkových nákladov klesla z 224 mil. eur na 170 mil. eur.
Úspora z nehodovosti narástla z 28 mil. eur na 44 mil. eur

Expertíza z roku 2004 odhadovala náklady na úrovni 9,49 mld. korún bez DPH.
Z toho:
príprava - 362 mil korún
stavebná časť - 7,44 mld. korún
technologická časť - 189 mil. korún
zariadenie staveniska - 245 mil. korún
vyvolané investície - 364 mil. korún
výkup pozemkov - 186 mil. korún
rozpočtová rezerva - 698 mil. korún
Socio-ekonomická návratnosť: 7,92 roka
IRR: 10,71

Re: D1 Jánovce - Jablonov + privádzač Spišská Nová Ves - Lev

OdoslaťOdoslané: 01. Máj 2020 20:45
od jarino
V roku 2019 boli príjmy z mýta na úrovni 1,875 mil. eur. Je to nárast oproti roku 2018, avšak projekt naďalej nie je schopný zarobiť na svoju prevádzku.

Re: D1 Jánovce - Jablonov + privádzač Spišská Nová Ves - Lev

OdoslaťOdoslané: 04. Júl 2020 07:52
od aquila
je neuveritelne, ze ani ten superkratky kusok privadzaca nedokaze stat postavit ..

viewtopic.php?f=35&t=24980

Re: D1 Jánovce - Jablonov + privádzač Spišská Nová Ves - Lev

OdoslaťOdoslané: 04. Júl 2020 11:21
od masterplan
a co ten megabalik co pride z eu? to tam sa nenajde tych 11 milionov z 8 miliard pre levocu/SNV? kokos robia sa nevedomi a dementni..

Re: D1 Jánovce - Jablonov + privádzač Spišská Nová Ves - Lev

OdoslaťOdoslané: 04. Júl 2020 12:03
od IceFox
Ešte ani nevieme, či budeme môcť tých 8 mld. použiť na DC/RC.

Re: D1 Jánovce - Jablonov + privádzač Spišská Nová Ves - Lev

OdoslaťOdoslané: 04. Júl 2020 12:24
od masterplan
ak ano, dala by sa napr spravit hned aj druha rura braniska a mali by sme na severe na spisi rovno 2 muchy jednou ranou.. vravim ak sa to podari toto je megasanca nesmieme si to presrat treba to pouzit a utratit co najrychlejsie a v zrychlenej priprave dat rozbehnut useky ktore dlhe roky cakaju na takuto sancu

Re: D1 Jánovce - Jablonov + privádzač Spišská Nová Ves - Lev

OdoslaťOdoslané: 04. Júl 2020 12:54
od IceFox
Jo, to by bola veľká šanca. D3 ale hlavne R2 by sa mohla výrazne posunúť. To už je ale OT.

Re: D1 Jánovce - Jablonov + privádzač Spišská Nová Ves - Lev

OdoslaťOdoslané: 04. Júl 2020 16:22
od devil
Ešte ani nevieme, či budeme môcť tých 8 mld. použiť na DC/RC.


viewtopic.php?f=10&t=24799&p=232060

vlastny material, na konci je tabulka. "NEÚBG" vobec nema ist na D/RC, este aj doterajsi KF ma vyrazne klesnut. ERFD ma ostat na tej urovni co doteraz,

Re: D1 Jánovce - Jablonov + privádzač Spišská Nová Ves - Lev

OdoslaťOdoslané: 05. Júl 2020 09:57
od jarino
Presne tak. Ten dokument to pekne zhrňuje a dáva prehľad.
Ktovie ako to bude s ERDF. Ak by som mal vychádzať z Remišovej tvrdení (ako každého politika nutné brať s rezervou), tak drvivá väčšina financií by mala ísť mimo cestnú infraštruktúru. Osobne nečakám nečakám, žeby išiel na D a RC z tohto fondu väčší obnos financií ako doteraz.

Re: D1 Jánovce - Jablonov + privádzač Spišská Nová Ves - Lev

OdoslaťOdoslané: 06. Júl 2020 04:09
od masterplan
ale pojde, vacsina politikov vo vlade to hovori ,potvrdzuju to aj samotni ministri a je to pravda. tieto eu fondy pojdu aj na cesty dialnice aj na zeleznice na modernizacie a obnovy. o com je potom eu fond rozvoja a obnovy..nie o tom? unia by to urcite na blbosti len tak nedavala ak by to krajiny nevedeli vyuzit..

Re: D1 Jánovce - Jablonov + privádzač Spišská Nová Ves - Lev

OdoslaťOdoslané: 06. Júl 2020 06:53
od pohodak
ale uvedomujes si ze o tom, kam peniaze z EU pojdu, nerozhoduje "vacsina politikov vo vlade" ale EU? a btw kto je ta udajna "vacsina politikov", lebo relevantny clovek je tu akurat remisova a ta hovori nieco uplne ine

Re: D1 Jánovce - Jablonov + privádzač Spišská Nová Ves - Lev

OdoslaťOdoslané: 06. Júl 2020 13:26
od masterplan
pohodak: tu si pozri pod lampou kde bola remisova a tam hovoria presne to co tu spominam ohladom eu fondov ja a aj vacsina politikov https://www.youtube.com/watch?v=yxmUn0TkRwA

Re: D1 Jánovce - Jablonov + privádzač Spišská Nová Ves - Lev

OdoslaťOdoslané: 06. Júl 2020 15:01
od jarino
Okrem videa by bolo fajn dať aj čas. Takmer nikto to nebude počúvať hodinu a pol.
Ja som to chvíľku počúval, ale toľko času nemám.