takisto si myslim, ze ak by aj boli 3 pruhy, tazko by si vyriesil napojenie ... to by asi zostalo tak ako je ... myslim z dolnozemskej ....
V sucasnosti sa vsetci prichadzajuci z Petrzalky musia vtlacat do praveho pruhu dialnice, a ak tam ide suvisly prud kamionov, smer z Petrzalky uplne stoji.
Ak by boli 3 pruhy na moste, napojenie by bolo podstatne lepsie - pretoze z dialnice by prichadzali len 2 pruhy a z Einsteinovej/Dolnozemskej by mohli tiez prichadzat 2 pruhy - z toho jeden by mal bezkolizny charakter.
Prístavný most sa rozšíriť jedine prestavbou.
Co sa tyka statickeho posudenia - neverim ze neexistuje ziadne technicke riesenie ktore by sa nedalo realizovat na sucasnom moste. Ak sa naslo riesenie v Prahe aj vo Viedni, da sa urcite najst aj v Bratislave. Ak vsak vedenie NDS zvysoka kasle na vzniknutu situaciu a vopred vyluci akukolvek snahu hladat taketo riesenie z formalnych dovodov, asi tam nema co hladat. Totiz obchvat Bratislavy alebo dalsi most tu takmer s urcitostou nebudu dalsich 10 rokov.