Moderátor: Moderátori
devil napísal:ta krizovatka vo voderadoch pomaha ked je nehoda pred krizovatkou D1/R1. no a co sa tyka odbocenia do NR treba predlzit odbocovaci pruh tak ako sa to urobilo pri senci.
devil napísal:z mojej skusenosti je to naopak. akurat je vraj nehoda pred TT a auta hromadne idu cez tuto krizovatku.
Vlados napísal:Áno. Tam nebolo potrebné pre najbližších 30 rokov mať 2 odpájacie a 2 pripájacie pruhy.
devil napísal:ale problem su skor nehody na dialnici nez kapacita krizovatky. mozes mat super krizovatku ak pri zelenci je nehoda.
pa3ck napísal:V prípade D1xD3 nie je problém to, že bola navrhnutá na otvorenie spolu s Višňovým? V takomto prípade by bol dominantný smer po D1
mike007 napísal:mozem taku uvahu? nebolo by aspon pre provizorne riesenie vhodne smer TT==>NR pred samotnym pripajanim od BA zuzit do laveho pruhu a nechat vozidla od BA pripajat bezkolizne?
tiez tade sem-tam jazdim a subjektivne sa mi zda, ze vyssie intenzity su na pripajaci na NR v smere od BA, povedal by som ze az takmer neumerne vyssie oproti TT==>NR, pricom jeden jazdny pruh by tento smer mohol celkom pohodlne obsluzit...
aquila napísal:versu tu, kde realne je uz dekada problem a nerobi sa zhola nic.. az mam dojem, ze sa tu nic nerobi, lebo vsak mame prstom na mape nakreslene predlzenie R1 cez vlckovce, co je hlupost...
??? nehody su po celej dlzke BA-TT tak za vsetko moze krizovatka ? podla mna je to len cire nedodrziavanie predpisov tak ako na celej BA-TT, najma brzdnej vzdialenosti. toto je totiz plna dialnica kym vacsina ostatnych su poloprazdne/skoroprazdne.Drvivá väčšina tých nehôd, kvôli ktorým si, vyhodnotil Voderady ako obchdádzkovú križovatku, ktorá "občas pomôže" pri ceste z BA do NR je spôsobená práve poddiemenzovanou kapacitou križovatky D1R1.
a na toto mas aj nejaky vierohodny zdroj alebo to je tvoj pocit ? ja som zazil uz za vela rokov x nehod medzi BA a TT alebo SC-TT ale teda neviem ci nejaka bola sposobena poddimenzovanou krizovatkou.Drvivá väčšina tých nehôd, kvôli ktorým si, vyhodnotil Voderady ako obchdádzkovú križovatku, ktorá "občas pomôže" pri ceste z BA do NR je spôsobená práve poddiemenzovanou kapacitou križovatky D1R1. Jej "splnohodnotnenie" by potrebu križovatky Voderady eliminovalo prakticky úplne.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 86 hostí.