Moderátor: Moderátori
metelesku.blesku napísal:Nie, nemá. 4 pruh zanikne medzi križovatkami Senec a Blatné za miestom napojenia kolektora križovatky Senec k D1, a to ukončením ľavého pruhu. Približne v mieste bývalého odpočívadla. Križovatka Blatné sa nebude už nijako upravovať.
cPalo napísal:O koľko metrov sa to akože bude rozširovať, lebo cca 15M/km za +1 jazdný pruh s odstavným na takmer rovine sa mi zdá dosť
Vlados napísal:metelesku.blesku napísal:Nie, nemá. 4 pruh zanikne medzi križovatkami Senec a Blatné za miestom napojenia kolektora križovatky Senec k D1, a to ukončením ľavého pruhu. Približne v mieste bývalého odpočívadla. Križovatka Blatné sa nebude už nijako upravovať.
Ešte si to myslíš?
metelesku.blesku napísal:Čiže križovatku, ktorá sa postavila pred 3 rokmi ideme nanovo po pár rokoch prerábať, lebo (citujem) "podľa mňa" sa to má robiť na križovatke. Dobré vedieť.
Takisto by bolo dobré vedieť, že ukončenie pravého pruhu výjazdom v križovatke je problémovejší úkon pre kamión idúci ďalej rovno po diaľnici, ktorý sa musí preraďovať o jeden pruh doľava a môže tak vytvárať komplikovanejšiu situáciu na ceste
sendvo napísal:u nas to plati duplom kedze kamiony maju na dialniciach zakaz predchadzania (v rakusku nesmu kamiony jazdit iba v pruhu najviac vlavo na 3/4 pruhovych cestach)
pohodak napísal:- v smere do TT zanikne 4. pruh v MUK blatne kde sa z praveho pruhu stane odbocovaci (mozno trosku problem preradovanie kamionov z praveho pruhu ale nic neriesitelne ak tam budu znacky dajme tomu 2km pred MUK blatne)
sendvo napísal:z hladiska bezpecnosti a plynulosti premavky je lepsie ukoncit lavy pruh ako pokracovat odbocovacim. tu je pekny priklad z rakuska kde pravy pruh odbocoval a dva pokracovali rovno ale po par tyzdnoch to premalovali a zuzili este pred vyjazdom pretoze pri tej intenzite pramavky co tam je tam mali kamiony problem sa preradit a vznikali z toho nebezpecne situacie. este tam vidiet stare ciary a prekrytu sipku na znacke. u nas to plati duplom kedze kamiony maju na dialniciach zakaz predchadzania (v rakusku nesmu kamiony jazdit iba v pruhu najviac vlavo na 3/4 pruhovych cestach). v rakusku tiez koncia troj- stvor- pruhy kade tade v poli, je to uplne normalne riesenie.
https://www.google.sk/maps/@48.1220785, ... 384!8i8192
https://www.google.sk/maps/@48.1246626, ... 384!8i8192
pohodak napísal:akurat ze ist zo 4 na 3 je pre kamiony kus ina situacia ako ist z 3 na 2 mne to stale pride radovo logickejsie a bezpecnejsie riesenie ako ked sa v MUK senec budu prepletat auta prichadzajuce na dialnicu s existujucou premavkou, hned na to sa strati jeden pruh cize opat mixovanie aut a par sto metrov dalej sa zas budu s kamionmi miesat auta ktore chcu odboxit v MUK Blatne
Používatelia prezerajúci si toto fórum: JozefM77, mjk a 33 hostí.