D1 Bratislava - Trnava

Bratislava (Petržalka – križovatka s D2) – Trnava – Trenčín - Žilina – Prešov – Košice – Záhor, štátna hranica SR/Ukrajina

Moderátor: Moderátori

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod pohodak » 18. Dec 2018 14:13

ja si tu trosku prihrejem svoju lokalnu polievocku - nerozumiem ako je v normalnej krajine mozne, ze sa prioritne riesi obchvat dvoch dedin aj s napojenim na dialnicu (kde sa sice planuje v buducnosti masivna vystavba) miesto toho aby sa postavil obchvat okresneho mesta, ktore uz stoji (PK) a kde je doprava v prdeli 10+ rokov :roll: fresovi by som za toto ruky nohy polamal, nehovoriac o tom ze BA kraj ma suverenne najhorsie cesty II a III triedy na celom slovensku, lebo samozrejme musime z penazi za cestnu dan dotovat socialne programy...teraz za drobu aspon na VUCke urcili cloveka, co ma na starosti vykup pozemkov na obchvate PK ale po slovensky to znamena ze dalsich 5 rokov sa ani nezakopne :roll:
Everything that can be counted does not necessarily count; everything that counts cannot necessarily be counted.
pohodak
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 0
Založený: 20. Apr 2006 13:49
Bydlisko: PK

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod expwy » 18. Dec 2018 14:37

mel napísal:... alebo MUK Triblavina sa napoji na pezinsku v ciernej vode cestou popri Javorovej Aleji (cast CV) a zakladnej skole (inymi slovami priame napojenie krizom cez lokalitu kde planuje stavat Starland). to by mohlo byt uz v roku 2020 (lebo vraj na to bz sa peniaze naskrabali nejako). Na tuto cestu dostal stavebne povolenie Starland ale podla info to stavebko (prava a povinnosti) boli prevedene na BSK uz davnejsie...

Nove vedenie ChG teraz sa ma vyjadrit ci je za alternativu 1 alebo 2 (pricom kedze je vydane stavebne povolenie na variantu 2 je otazne co realne v tomto smere vie spravit) ...

Tak otázka nikdy nestála ani nebola položená - účelová dezinformácia.
Priprava obchvatu Grobov pokračuje ďalej. S obcou boli prejednávané podmienky vydania územného rozhodnutia. Išlo o konzultácie s obcou a so zástupcami urbára (cca 400 vlastníkov) pred podaním žiadosti o ÚR. BSK nikdy nepoložil otázku buď alebo - dal na stôl fakty:
- BSK pokračuje s prípravou I. etapy obchvatu Grobov od MUK Triblavina po Teplý prameň, v budúcoročnom rozpočte má vyčlenených 2,4 mil. € na výkupy (4,3 ha) a na DSP, DRZ, DP, AD.
- ďalej BSK prvý krát informoval, že existuje stavebné povolenie z roku 2015 na Javorovú alej prevedené zo Starlandu na RCB (nie BSK). Bolo povedané, že BSK túto cestu stavať nemôže, nakoľko ide o miestnu komunikáciu a tak padla otázka či má obec Chorvátsky Grob záujem o túto cestu. Obec povedala, že záujem majú a že ju potrebujú, ale nemajú na ňu peniaze. Rozoberala sa aj možnosť úveru zo strany obce

mel napísal: ... v kazdom pripade je teraz tlak aby ChG "odobril" napojenie MUK krizom cez pozemky Starlandu a doprostred Ciernej Vody namiesto obchvatu Grobov.

žiaden taký tlak neexistuje
pripravuje sa obchvat Grobov a JA leží prachom.

mel napísal: Samozrejme ak sa postavi varianta 2, tak termin varianty 1 - 2023 (teda riadneho obchvatu) je otazne ci plati ... k tomu nie su informacie z BSK.

Žiadna varianta 2 sa nejde stavať. Každú investičnú akciu schvaľuje zastupiteľstvo 50 poslancov.
Si treba preveriť fakty a netrepať do vetra konšpiračné teórie na základe podstrčených informácii aktivistov.
Obrázok používateľa
expwy
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 183
Založený: 08. Apr 2005 09:30

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod aquila » 18. Dec 2018 15:20

expwy: ta prva etapa po teply pramen je pokial ? to je po 1059 ?

inak preco sa to previedlo na RCB a nie priamo na obec, ked je to miestna komunikacia ? to je nejake divne

je vobec do 2022 nieco z toho realizovatlene ? ono su to jednoduche stavby, ktore sa daju do dvoch sezon stihnut, len ci su aj papiere hotove.
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod zvonec » 18. Dec 2018 15:22

expwy da sa niekde na BSK dohladat mapa (trasovanie) ako sa planuje obchvat grobov a napojenie na JA?
Obrázok používateľa
zvonec
diskutujúci
 
Príspevky: 95
Založený: 11. Júl 2005 15:03
Bydlisko: EU

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod mel » 18. Dec 2018 17:00

expwy,

vdaka za info, viac svetla urcite pomoze ... ja som posunul informacie ake som mal od predstavitelov obce ... prave preto som vravel ze nechcem konspirovat len davam fakty ako som ich dostal ja ...

k otazke, ze ked sa postavi javorova alej tak sa nic nezmeni co sa tyka vystavby obchvatu zostalo hrobove ticho :/ nikto nepovedal, ze obchvat sa postavi tak ci tak... co sa tyka prevedenia SP na RCB nie BSK som mal teda nepresne informacie aj ked teda RCB je pod BSK nie? ... Ale aj tak potom je otazka, naco je im (RCB) stavebne povolenie ked teda to nemozu stavat? tomuto nerozumiem ... a rad by som to pochopil.

Ak spravne rozumiem, obec dostala moznost prebrat stavebne povolenie a postavit cestu za svoje? Alebo su tam aj ine alternativy? tj ze by to staval niekto iny?

Aj tak, stale ked sa postavi JA, je istota ze obchvat sa stavia? Mne to stale uplne jasne nevychadza.

este raz vdaka za info, ktore som ja mal evidentne nie uplne a presne :/
mel
Obrázok používateľa
mel
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 10
Založený: 07. Feb 2005 12:41

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod expwy » 19. Dec 2018 09:14

aquila napísal:expwy: ta prva etapa po teply pramen je pokial ? to je po 1059 ?

áno po 1059, mapa z DÚR je v prílohe

aquila napísal:inak preco sa to previedlo na RCB a nie priamo na obec, ked je to miestna komunikacia ? to je nejake divne

Čo sa týka Triblaviny, kolektorov a s tým súvisiacich vecí tak tam je divných veľa vecí od začiatku až po koniec.
Pôvodný termín otvorenia Triblaviny bol rok 2017. V 2015/2016 BSK vedel, že cestu po Teplý prameň do tohto termínu nevybuduje (v tom čase sa menila trasa tejto cesty kvôli urbáru ChG) a nesplní tak dohodu z memoranda, ktoré podpísalo s NDS a MDV SR. V tom čase prišiel Starland s tým, že oni majú stavebne povolenú cestu a mohla by to byť alternatíva k splneniu záväzku prepojiteľnosti na ostatnú cestnú sieť do času kým sa podarí pripraviť a vybudovať Grobský obchvat, potom by sa cesta odovzdala obci. Prečo to župa oficiálne nepriznala sa môžme len domnievať, ale je zrejmé že kvôli histérii okolo spoločnosti Starland. Aj tak by to ale bez požehnania župného zastupiteľstva BSK nemohol financovať.

aquila napísal:je vobec do 2022 nieco z toho realizovatlene ? ono su to jednoduche stavby, ktore sa daju do dvoch sezon stihnut, len ci su aj papiere hotove.

Príprava PD pokračuje, chystá sa MPV, všetko záleží na tom ako ako budú pokračovať výkupy počas roka 2019, paralelene sa bude robiť DSP. Peniaze z IROP-u sú alokované do 2023 a to je stihnuteľné.

BTW:
Každá strana sporov si háji svoje záujmy a nedokážu sa zhodnúť na ničom.
Divné už je prečo taký dopravný a ekonomický nezmysel ako kolektory vôbec vznikol a koho to bol nápad a motivácia. Zaujímavé je, že z tých všetkých deklarovaných pripojení akože každých 500 metrov zaujíma aktivistov len Triblavinská cesta a nič iné. Pri MUK Blatné nikoho kolektory netrápili a ani len o ne nikto nezavadil.

O opodstatnenosti MUK Triblavina by sa dalo tiež polemizovať, ale pri MUK Triblavina sa išlo na to sofistikovane - má výhľadovú napojenosť na sever grobským obchvatom na Pezinok a na sever tangentou Ivanka - Zálesie ako nová regionálna cesta II. triedy. Je v ÚPR BSK a v ÚP miest a obcí. Čiže v strednodobom horizonte pri výstavbe súvisiacej infraštruktúry má zmysel.

Prečo sa sabotovalo rozšírenie I/61 zo strany MČ Vajnory a tlačilo sa len na jednu kartu a to nezmyselné kolektory, ktoré akože jediné majú vyriešiť dopravnú situáciu v smere od Senca?
Vtip je ale v tom, že kolektory aj keby boli v takej podobe postavené tak, pre Ivanku a Bernolákovo by neriešili pri ceste do BA absolútne nič, lebo by sa na ne ani nedostali.
Na Triblavinskej ceste bol totiž zrušený most (čím prišlo k odtrhnutiu dopravného spojenia ČV a Ivanky + prístup k ŽSt) a umožnený zjazd z kolektorov len v smere z BA na Ivanku a vjazd z Ivanky na TT - čiže doprvavný nezmysel.
Nemáte oprávnenie prezerať súbory priložené v tomto príspevku.
Obrázok používateľa
expwy
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 183
Založený: 08. Apr 2005 09:30

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod aquila » 19. Dec 2018 09:48

expwy: super, vdaka za objektivne informacie a poskladanie tohto neprehladneho puzzle :)
je to kratky a jednoduchy usek, to by teoreticky zvladli aj za jednu stavebnu sezonu. to je do 2023 urcite zvladnutelne. ale mam takeho tusaka, ze sa bude tlacit na 2022, nech je to pred volbami :)

dovolil som si dat mapku aj do nasej galerie.
este otazka, aky bude realny profil, ked to ma MKZ 19/50. snad to bude max 9,5/50
osobne by som dokonca privital, keby namiesto rezervy pre druhy proril radsej bola ucelova komunikacia pre polnohospodarske stroje/cyklo .. ked uz sa to riesi takto vyhladovo a ma tam ta krizovatka byt
ale to este chviklu potrva takto robit cesty

41041

zaroven pozeram, ze na rozdiel od chorvatskych grobov ma uz obec bernolakovo od MUK triblavina kompletne aj majetkopravne vysporiadane pozemky pod cestou od toho severneho kruhac az po III/1083 aka cesta andreja bernolaka medzi bernolakovom a grobom. verim, ze tato prepojka by odlahcila tiez I/61 ale zase zabila este viac D1. co mi pripomina, ze skoda ze sa rovno nerobi MUK na I/61 ...
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod expwy » 19. Dec 2018 09:56

mel napísal:vdaka za info, viac svetla urcite pomoze ... ja som posunul informacie ake som mal od predstavitelov obce ... prave preto som vravel ze nechcem konspirovat len davam fakty ako som ich dostal ja ...

Záleží od akých predstaviteľov, či od starostky, poslancov, stavebného úradu alebo prednostu úradu. Na stretnutí boli prítomní starostka, 1 poslanec zastupujúci urbár, prednosta úradu a 2 pani zo stavebného úradu. A 1 IT technik, ktorý prestavoval pani starostke počítač, keďže bola v úrade len druhý deň.
Ani sa nečudujem, že Ti prišli rôzne dezinformácie, lebo začínajú sa tam hrať rôzne hry zo strany niektorých poslancov a podsúvajú sa verejnosti účelové dezinformácie ako tá, že boli postavené otázky buď/alebo a že BSK ide stavať Javorovú alej.

mel napísal:k otazke, ze ked sa postavi javorova alej tak sa nic nezmeni co sa tyka vystavby obchvatu zostalo hrobove ticho :/ nikto nepovedal, ze obchvat sa postavi tak ci tak... co sa tyka prevedenia SP na RCB nie BSK som mal teda nepresne informacie aj ked teda RCB je pod BSK nie? ... Ale aj tak potom je otazka, naco je im (RCB) stavebne povolenie ked teda to nemozu stavat? tomuto nerozumiem ... a rad by som to pochopil.

Nezostalo hrobové ticho - predmetom stretnutia bola 1. etapa Grobského obchvatu po cestu III/1059 a podmienky podania žiadosti o ÚR a následné MPV. JA bola len terciálna záležitosť a podanie informácie ako sa veci majú.
Niekto Ti účelovo posunul len tie informácie aké chcel a takým spôsobom aby si vystúpil nahnevane tak ako si vystúpil aby konanie BSK vzbudilo vo verejnosti pohoršenie.
Treba si uvedomiť, že RCB je podnikateľský subjekt, župa v ňom vlastní len 65% akcií. Majú právo konať aj na vlastnú päsť a stavať aj pre iných ako BSK.

mel napísal:Ak spravne rozumiem, obec dostala moznost prebrat stavebne povolenie a postavit cestu za svoje? Alebo su tam aj ine alternativy? tj ze by to staval niekto iny?
Aj tak, stale ked sa postavi JA, je istota ze obchvat sa stavia? Mne to stale uplne jasne nevychadza.

Aj také sú možnosti, obec však deklarovala, že na to nemá peniaze. Starland deklaroval, že on tú cestu v krátkodobom horizonte nepotrebuje a ak obec alebo župa nemá záujem túto cestu stavať, tak si ju bude stavať podľa vlastnej potreby napojení jeho území po etapách.
Takže JA zostala otvorená a je na obci ChG ako s touto cestou naloží.

BSK s tou cestou nič nemá a nemôže ju ani financovať, jediný relevantný projekt je pre BSK obchvat Grobov a ten sa snaží realizovať.
Obrázok používateľa
expwy
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 183
Založený: 08. Apr 2005 09:30

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod pohodak » 19. Dec 2018 10:10

aquila napísal:je to kratky a jednoduchy usek, to by teoreticky zvladli aj za jednu stavebnu sezonu. to je do 2023 urcite zvladnutelne. ale mam takeho tusaka, ze sa bude tlacit na 2022, nech je to pred volbami :)


su to 2km cesty cez pole, s 2 mostami cez 2 potoky, toto sa da ozaj s prehladom stihnut za rok aj s prstom v zadku...kazdopadne pokial to nebude potiahnute aspon po 1083 tak nevidim nejaky extra vyznam tejto cesty, okrem toho ze pusti ludi z 2 dedin na dialnicu skratkou
Everything that can be counted does not necessarily count; everything that counts cannot necessarily be counted.
pohodak
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 0
Založený: 20. Apr 2006 13:49
Bydlisko: PK

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod aquila » 19. Dec 2018 10:14

faktom je, ze pre ludi z pezinku, modry to bude atraktivne ak potrebuju ist do avionu a okolia, lebo sa vyhnu kruhacu vo vajnoroch. cim sa mozno trosku ulaci CV a vajnorom. horsie to bude pre ludi z grobov. o to viac, ked sa postavi aj ta cesta v k.u. bernolakovo od kruhacu MUK triblavina po 1083. vid katastralna mapka, kde ma obec bernolakovo vsetky pozemky vykupene a ma ich aj zcelene. cize len vybavit eurofondy a mozu tu cestu postavit. mozno bude tato cest aj skor.

41042
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod mel » 19. Dec 2018 10:57

expwy,

dik za dodatocne info a mapku ... este otazka: je pravda teda ze dalsia cast - "obchvat Slovenskeho Grobu" je zaseknuta ta trasovani a nema ani len priblizny plan? PLanuje sa to rozdelit na obchat SlGr a dalej na Pezinok (co by davalo vyznam podla mna) ?

vdaka.
mel
Obrázok používateľa
mel
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 10
Založený: 07. Feb 2005 12:41

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod expwy » 19. Dec 2018 11:24

Ráta sa tiež s obchvatom Sl.Grobu ďalej na Pezinok. Tam je problém s trasovaním v tom zmysle, že pri spracovaní DÚR a zameraní cesty, ktoré momentálne prebieha, sa zistilo že koridorom cez Malý Raj sa ísť nedá. Ten koridor tam je vytvorený kvôli vedeniu VTL plynu. Pri rešpektovaní ochranných pásiem vedení by v severnej časti cesta zasiahla záhrady rodinných domov a boli by potrebné rozsiahle protihlukové opatrenia, problematické je aj križovanie a napájanie MK. Momentálne sa zameravia náhradná trasa poza malý Raj - tu však bude potrebná zmena ÚPO Sl.Grob. Čiže výstavba sa posunie za rok 2023.

Do výstavby obchvatu Sl.Grobu BSK plánuje zrekonštruovať cestu III/1059 medzi Ch.Grobom a ČV-Monarom vrátane križovatky s III/1082 a urobiť bypass križovatky ciest III/1082 a III/1083 v Sl.Grobe v trase obchvatu - tu je to v súlade s ÚPO Sl.G.
V roku 2019 BSK plánuje aktualizovať DÚR obchvatu Pezinka (úsek Sv.Jur-Sever - Pezinok - Vinosady - Modra), ktorý leží na BSK už 10 rokov a nič sa s touto dokumentáciou nerobilo, zrejme bude potrebné urobiť aj nový proces EIA.
Obrázok používateľa
expwy
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 183
Založený: 08. Apr 2005 09:30

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod pohodak » 19. Dec 2018 11:38

preco treba aktualizovat DUR pre obchvat PK? je tam vobec sulad DUR s aktualnym uzemnym planom VUC a PK? tych verzii obchvatu PK bolo viacero a niesom si uplne isty ci to, co ma v UP aktualne pezinok, nie je z roku 2010/11
Everything that can be counted does not necessarily count; everything that counts cannot necessarily be counted.
pohodak
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 0
Založený: 20. Apr 2006 13:49
Bydlisko: PK

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod expwy » 19. Dec 2018 11:50

Práveže ÚPM Pezinok z roku 2016 predbehol starú DÚR z roku 2008 a sú tam nejaké zmeny.
https://www.pezinok.sk/uploadfiles/File ... N_PK_3.pdf

Zmeny oproti DÚR 2008:
- pokračovanie obchvatu Grobov smerom na cestu do Limbachu s MUK s II/502 v inej polohe ako na terajšej ceste III/1083,
- prepojka obchvatu s cestou II/503 smer Malacky - toto pôvodná DÚR vôbec neobsahovala.
Obrázok používateľa
expwy
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 183
Založený: 08. Apr 2005 09:30

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod mel » 19. Dec 2018 12:00

expwy, opat vyborne info, ako vzdy este par otazok:

- rekonstrukcia III/1059 - co to znamena? iba povrch alebo aj chodniky a pripadne cyklotrasa? krizovatka s trianglom a kia v ramci toho by bola nejako riesena?
- vratane krizovatky 1059/1082 - kruhac? semafor?
- bypass 1082/1083 - presne ako je to v UP SG?

su tieto opatrenia v plane v ramci vystavby prvej etapy / tj pripojenia triblaviny na 1059? alebo az neskor?
mel
Obrázok používateľa
mel
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 10
Založený: 07. Feb 2005 12:41

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod mel » 19. Dec 2018 12:04

jedna oprava - ten bypass krizovatky 1082/1083 je uz v katastri PK, nie SlG! a ked pozeram ten link ktory si dal, tak tam to nie je :/
mel
Obrázok používateľa
mel
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 10
Založený: 07. Feb 2005 12:41

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod expwy » 19. Dec 2018 12:30

mel napísal:- rekonstrukcia III/1059 - co to znamena? iba povrch alebo aj chodniky a pripadne cyklotrasa? krizovatka s trianglom a kia v ramci toho by bola nejako riesena?

Rekonstrukcia až do podložia a spevnenie svahov. Chodníky a cyklotrasy miestneho významu sú podľa cestného zákona v gescii obcí a kraj ich nemôže financovať.

mel napísal:- vratane krizovatky 1059/1082 - kruhac? semafor?

styčná križovatka s odbočovacími pruhmi, možnosť dorobiť CSS, ak si to situácia vyžiada.

mel napísal:- bypass 1082/1083 - presne ako je to v UP SG?

nie SL.G ani PK, ale v UPR BSK, Pezinok to v posledných zmenách nezaniesol do ÚPM aj keď tú povinnosť mal, v tomto prípade stačí aj územný plán BSK - má vyššiu inštanciu.

mel napísal:- su tieto opatrenia v plane v ramci vystavby prvej etapy / tj pripojenia triblaviny na 1059? alebo az neskor?

v rámci 1. etapy
Obrázok používateľa
expwy
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 183
Založený: 08. Apr 2005 09:30

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod mel » 19. Dec 2018 12:57

expwy, vdaka! este ostava nezodpovedana otazka riesenia krizovatky s trianglom a kia lokalitou ... tam sa neplanuje nic?
mel
Obrázok používateľa
mel
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 10
Založený: 07. Feb 2005 12:41

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod pohodak » 19. Dec 2018 13:01

expwy napísal:Práveže ÚPM Pezinok z roku 2016 predbehol starú DÚR z roku 2008 a sú tam nejaké zmeny.
https://www.pezinok.sk/uploadfiles/File ... N_PK_3.pdf

Zmeny oproti DÚR 2008:
- pokračovanie obchvatu Grobov smerom na cestu do Limbachu s MUK s II/502 v inej polohe ako na terajšej ceste III/1083,
- prepojka obchvatu s cestou II/503 smer Malacky - toto pôvodná DÚR vôbec neobsahovala.


hej presne tak som to myslel, ze v UP je novsia verzia oproti tomu co bolo v starej DUR...kazdopadne ta MUK do limbachu je uplny nezmysel, pokial bude postaveny obchvat mesta tak cely prejazd grinavou mozu prerobit na 1+1 (vysadit si tam kludne aj park a dorobit cyklotrasu) a existujuca svetelna krizovatka do limbachu bude tazko v pohode...opat raz veci, ktore nezmyselne predrazuju vystavbu a tym padom ju zbytocne oddaluju :roll:
Everything that can be counted does not necessarily count; everything that counts cannot necessarily be counted.
pohodak
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 0
Založený: 20. Apr 2006 13:49
Bydlisko: PK

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod aquila » 19. Dec 2018 13:15

pohodak, ak spravne citam ten uzemny plan, tak tam sa pocita so zuzenim tej 4prudovky na MZ 11,5/50 , co je klasicka 1+1 so sirokym odstavnym pruhom. nicmenej, tam je to aj na meste pezinok ,nech urobia projekt na prestavbu tejto tepny. priam sa ponuka poslat primatora pezinku a poslancov do Schwechatu, co sa ma urobit s takou mestskou 2+2.
zuzit na 1+1, lokalne vyradovacie pruhy, po okraji urobit luxusnu cyklocestu a samozrejme aj autobusove niky. prelzniee 1085 z limbachu k obchvatu by som nevidel az taky zly krok.

skor kedy uz pezinok pripravy komplexny projekt rekonsturkcie cesty v grinave.
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod Laky » 19. Dec 2018 13:32

Chlacpi dobre sa to cita o tých obchvatoch, ale realita bude aka? odpovedzme si v duchu. A to že Križovbatka Triblavina ma byt dokoncena až v druhom polroku 2021 ma uplbne dojalo. To akože co tam chu robiť este 2 a pol roka?
Laky
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 314
Založený: 09. Dec 2015 12:37

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod pohodak » 19. Dec 2018 19:29

aquila napísal:pohodak, ak spravne citam ten uzemny plan, tak tam sa pocita so zuzenim tej 4prudovky na MZ 11,5/50 , co je klasicka 1+1 so sirokym odstavnym pruhom. nicmenej, tam je to aj na meste pezinok ,nech urobia projekt na prestavbu tejto tepny. priam sa ponuka poslat primatora pezinku a poslancov do Schwechatu, co sa ma urobit s takou mestskou 2+2.
zuzit na 1+1, lokalne vyradovacie pruhy, po okraji urobit luxusnu cyklocestu a samozrejme aj autobusove niky. prelzniee 1085 z limbachu k obchvatu by som nevidel az taky zly krok.

skor kedy uz pezinok pripravy komplexny projekt rekonsturkcie cesty v grinave.


ved ja s tebou bez debaty suhlasim, presne hento by sa malo v grinave spravit :) lenze 16 rokov tam bacoval neschopak, za ktoreho mesto zakapalo neuveritelnym sposobom, teraz maju primatora co vidi do urbanizmu tak uvidime kam sa veci pohnu, co viem tak je zaujem potlacit konecne dopredu obchvat mesta, na ktory sa za byvaleho primatora kompletne kaslalo...ale ta MUK s II/502 je sprostost, tam je v jednom rohu krizovatky kaufland a v dalsich 3 rohoch stoja rodinne domy, cize natahovacky a zbytocne predrazenie a hlavne si neviem predstavit ze by sa ta MUK zacala stavat kym nebude postaveny obchvat, to by bol zase cely okres dopravne v prdeli ako posledne 3 mesiace ked sa rekonstruovala II/503 :roll:
Everything that can be counted does not necessarily count; everything that counts cannot necessarily be counted.
pohodak
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 0
Založený: 20. Apr 2006 13:49
Bydlisko: PK

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod Vlados » 19. Dec 2018 20:20

aquila napísal:faktom je, ze pre ludi z pezinku, modry to bude atraktivne ak potrebuju ist do avionu a okolia, lebo sa vyhnu kruhacu vo vajnoroch. cim sa mozno trosku ulaci CV a vajnorom. horsie to bude pre ludi z grobov. o to viac, ked sa postavi aj ta cesta v k.u. bernolakovo od kruhacu MUK triblavina po 1083. vid katastralna mapka, kde ma obec bernolakovo vsetky pozemky vykupene a ma ich aj zcelene. cize len vybavit eurofondy a mozu tu cestu postavit. mozno bude tato cest aj skor.

41042

to kľudne mohla byť MÚK D1 s III/1083
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod aquila » 20. Dec 2018 09:10

nie ze kludne, ale mala byt. bolo by to aj v sulade s normou a nebolo by treba preplety a drahe riesenia.

@pohodak: kde tam smerom na limbach vidis MUK ? myslis tu cervenu bodku ? to je zastavka MHD. lebo pokracovanie III/1085 podla mna bude medzi grinavou a pezinkom urovnova krizovatka, ktora tam je uz teraz. len sa bude musiet rozsirit glejovku. a nejake asanacie tam nepocitam.
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod Vlados » 20. Dec 2018 09:17

tak ju zrušme a posuňme na vhodnejšie miesto. ešte aj ušetríme na dvíhaní D1.
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na D1

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 61 hostí.