Moderátor: Moderátori
cPalo napísal:Podľa mňa, ale nevidel som žiaden papier ohľadne toho, sa D1 v mieste podjazdu pod D1 smer TT-A nemusí dvíhať (keďže pri podsúvaní D4 sa nemusel a problém je spodná voda pri Šúrskom kanáli, ktorý je na opačnej strane križovatky) . A preto nechápem, prečo nepodsunuli, keď podsúvali D4, aj tento menší tunel, v rámci akcie "zabráňme blamáži". Takto sme nechali otvorenú akciu "blamáž D1xD4". Zbytočne
mb1000 napísal:cPalo napísal:Podľa mňa, ale nevidel som žiaden papier ohľadne toho, sa D1 v mieste podjazdu pod D1 smer TT-A nemusí dvíhať (keďže pri podsúvaní D4 sa nemusel a problém je spodná voda pri Šúrskom kanáli, ktorý je na opačnej strane križovatky) . A preto nechápem, prečo nepodsunuli, keď podsúvali D4, aj tento menší tunel, v rámci akcie "zabráňme blamáži". Takto sme nechali otvorenú akciu "blamáž D1xD4". Zbytočne
Neviem ci by to pomohlo, aj keby spravili tunel na vetve D1->D4(A), tak nejako sa na tu vetvu z D1 treba dostat a to je prave v mieste, kde sa ma dialnica dvihat + rozsirovat most ponad Sursky kanal a toto neviem ako by bolo mozne "docasne" riesit.
cPalo napísal:Teraz sa asi nerozumieme, veď teraz je plán taký, že sa urobí "hybrid" na vetvách a odkloní sa na nich doprava. Ak nie je problém pri oficiálnej verzií, ako si našiel problém v tej mojej?
Čiže ak nie je problém presunúť dopravu na dočasné vetvy, prečo je problém ak by tá istá vetva bola súčasťou "aj" vetvy D4-D1???
cPalo napísal:Ani ja som nevidel projekt, ale oficiálne sa tvrdí, že trasa z D1 prejde na "hybridnú" (obchádzkovú) vetvu, zatiaľ čo sa D1 dvihne a rozšíri (aj nad Šurským kanálom). Tak ak existuje možnosť napojenia vetvy a nemať výškový problém, tak nemá problém ani moja teória
cPalo napísal:Lebo tie vetvy čo už sú vybudované, aj ostanú.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 20 hostí.