D1 Bratislava - Trnava

Bratislava (Petržalka – križovatka s D2) – Trnava – Trenčín - Žilina – Prešov – Košice – Záhor, štátna hranica SR/Ukrajina

Moderátor: Moderátori

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod korfo27 » 22. Feb 2023 22:41

korfo27
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 323
Obrázky: 478
Založený: 14. Dec 2009 18:10
Bydlisko: PD

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod Sentilj » 23. Feb 2023 09:37

Sentilj
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 492
Obrázky: 165
Založený: 06. Jún 2010 10:38

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod Kvík » 23. Feb 2023 13:13

Dobre tomu rozumiem, že sa to iba ±opraví v pôvodných parametroch a žiadne vysokokapacitné napojenie v smere NR→BA najbližších niekoľko desiatok rokov nehrozí? :-/
Να εύχεσαι νάναι μακρύς ο δρόμος, γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις.
Kvík
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 270
Obrázky: 3
Založený: 20. Sep 2017 18:16
Bydlisko: BA

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod pohodak » 24. Feb 2023 07:58

ano dobre si to pochopil
Everything that can be counted does not necessarily count; everything that counts cannot necessarily be counted.
pohodak
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 0
Založený: 20. Apr 2006 13:49
Bydlisko: PK

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod badger-FB » 24. Feb 2023 08:49

Na čo aj, keď oni počítajú s výstavbou inej spojnice medzi BA a Nitrou v rámci predĺženia R1 na BA a potom sa predĺži aj R1a po ten nový uzol. Ale tiež to bude v rovine desiatok rokov. :D
https://ndsas.sk/uploads/Mapa%20siete_web_23jan23.png
badger-FB
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 23
Založený: 27. Dec 2021 23:31

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod pristy27 » 24. Feb 2023 09:55

Ked s tymto zacnu tak tam asi vypukne hlvne nedele po obede peklo...
Keby najprv postavili uz dlho potrebny bypas od Nitry na Brattislavu ako je to na modernych dialnicnych krizovatkach zauzivane vo vyspelom svete, mohli toto v klude opravovat...

Tu novu R1 od Serede po Pharos papier a mapa znesu ale vo velmi blizkej buducnosti sa jej nedockame urcite. Ono je to skor sposob ako sa obhajit pri nerozsirovani Seneckej a neprestavani tejto krizovatky D1xR1.
pristy27
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 610
Založený: 02. Sep 2010 08:15
Bydlisko: Bratislava

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod badger-FB » 24. Feb 2023 10:59

Aha to ste mysleli takto, že najprv bypass v tejto vetve.
badger-FB
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 23
Založený: 27. Dec 2021 23:31

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod pristy27 » 24. Feb 2023 14:03

badger-FB napísal:Aha to ste mysleli takto, že najprv bypass v tejto vetve.


V normalnych krajinach sa to zvykne takto riesit :D
pristy27
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 610
Založený: 02. Sep 2010 08:15
Bydlisko: Bratislava

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod Vlados » 24. Feb 2023 15:31

Je smutné, že sa neupravia ani krajné podpery ako príprava pre kolektorové pásy 11603, keď necháme tú križovatku naďalej ako štandardný štvorlístok.
V normálnej krajine by sa rekonštrukcia tak vyťaženej a záťaži nevyhovujúcej križovatky riešila aj vrátane prebudovania na modifikovaný štvorlístok https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... es-Ohr.svg príklad z Nemecka https://www.google.com/maps/@51.4061567 ... a=!3m1!1e3 alebo riešenie s polopriamou vetvou https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... nrampe.svg príklad z Nemecka https://www.google.com/maps/@51.4282183 ... a=!3m1!1e3. Hlavne že pri Žiline sme museli prebudovávať MÚK po 15 rokoch od vybudovania, hoc intenzity tam sú oproti D1xR1 menej ako tretinové.
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod badger-FB » 24. Feb 2023 17:24

V Žiline na to majú školy. :D (učia sa za pochodu) Aby sa niekto neurazil, je tam ak sa nemýlim aj stredná dopravná, pre pošty a nejaký uzol výuky pre železnice a niečo pre letiská, okrem tej vysokej dopravnej.
Nespochybňujem debaty okolo tvaru križovatky.
Osobne som pesimista k úseku pred križovatkou, kde je to kolízne pre tie nešťastné nájazdy na R1 z každej r**i, do stúpania a je tam tá čerpačka. Celkovo sa tam zbieha dosť NAD a celý ten ĽJP je výrazne paralyzovaný. Následná snaha dostať sa vpravo a blokácia pre tie nevyhovujúce vetvy, v časoch "návratu" do BA je to naozaj nebezpečný úsek, kde už ani zníženie maximálky nie je účinné. Ja by som skôr tento úsek preprojektoval, ale je to tam vsadené ževraj pomedzi tie nadjazdy a elektrické vedenia v tesnom susedstve tak, že by to bolo pridrahé, aj keď je to na rovine. Stav most u nad Váhom ale tiež už nič moc.. po Sereď je to tam už nevyhovujúce, resp. dopravne až po zjazd na Gáň, pre tie mega sklady až po Galantu.. navyše keď sa tam stane nehoda, tak toto je jeden z najťažšie dostupných bodov na trase pre záchr. zložky a ťažkú techniku, preto aj to odstraňovanie nehody trvá tak dlho + neexistencia "sprievodiek" - paralelná cesta, ktorá by vytvorila náhradnú trasu vhodnú aj pre tranzit. Keďže R1 tu vznikla ako dualizácia cesty a tie pôvodné napojenia končia v poli so zátarasami.

Predĺženie R1 sa má okrem iného spraviť aj pre to aby sa znížila dopravná záťaž D1; vytvorila dopravná kapacita pre ďalšie sklady pri Senci až po Sereď. A má to prevziať na seba záťaž pôvodne plánovanej úplne južnej R7. Čiže by D1 viedla na sever a R1 na juh.. ale to len tak čo som zachytil. Výstavba asi tak skoro nebude. Vyjde to lacnejšie, než pôvodné megalomanské úvahy pre celú D1 po Trnavu a prepoj má vzniknúť za Sencom taký lepší. Hudba budúcnosti, ale tak mi to jeden projektant pracujúci pre diaľnice rozprával pred rokmi.. mesto BA má týmto východným smerom rásť, sú tam projekty za miliardy eur. Keďže zahusťovanie už dopravne nikam nevedie. A skôr chýbajú služby, takže nejaké priemyselno ubytovacie projekty s univerzitami a nemocnicou pôjdu týmto smerom a nemôže všetko obsluhovať pôvodná D1. Okrem toho aj nová D4 bude zahustená v okolí.. to sa dalo čakať, každá cesta prináša novú dopravu. Asi nemusím ísť ďaleko po príklady jedna z väčších agend polície je prakticky v novej budove ale v poli. No dlho tam tak osamotená nebude.. tá je ale severnejšie, no stále na východ.
badger-FB
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 23
Založený: 27. Dec 2021 23:31

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod Vlados » 24. Feb 2023 17:48

Ak by sa učili, tak by sa inšpirovali rozvinutými krajinami, rovnako ako ich vÚD.
Dal som ukážky akým by tie drobné (22kV) nijako neprekážali. Ak by tá MÚK bola pri Žiline, tak by sa tam riešilo minimálne niečo takéto https://www.google.com/maps/@50.8491367 ... a=!3m1!1e3 https://www.google.com/maps/@49.4585002 ... a=!3m1!1e3 a nebol pri problém preložiť tie paralelné vedenia na spoločné stĺpy ako je to na týchto istých vedeniach pri Modranke a Vlčkovciach.

Predĺženie R1 deň po rozhodnutí že sa bude rozširovať D1 na 3+3/4+4 stratilo na akejkoľvek opodstatnenosti. Nebude nikdy realizované.
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod badger-FB » 24. Feb 2023 18:13

Neviem ale či my sme rozvinutá krajina v tomto zmysle. My sme pomerne chudobná krajina, čo sa týka príjmov štátu a výdavkov pre sociálnu oblasť nadmerne na tom v pomere k tým príjmom. S nízkymi kapitálovými výdavkami previazanými skôr na fondy. A 60% dlhové zaťaženie, čiže nemohli začať nejakú ďalšiu 100-150 mil. eurovú prestavbu z vlastného rozpočtu, lebo na to prosto nemáme. Takisto nemáme 3/4 miliardy na prestavbu celej D1. Oni to podmieňujú že najprv križovatky, potom celé úseky, ale o.k. ale kým inde to zaberie 5 rokov, tak u nás to bude na 20 rokov. Už polovica je preč. To je celé. Štatisticky sme síce v EU, OECD, NATO, ale na chvoste všetkého. A úprimne si myslím, že na tom chvoste aj zostaneme lebo nám chýbajú nejaké strategické rozvojové dokumenty na 30 rokov dopredu. A chýbajú aj preto, že: stará múdra generácia dosluhuje, mladé mozgy sú preč a tie plány nemá kto vypracovať v takej kvalite, politicky to nemá kto zbytku prihlúpleho národu vysvetliť. Takže ľudia budú mať radšej v každom okresnom meste nemocnicu, aj keď tam nebude lekár a bude to tam padať na hlavu, než aby cestoval 50 km do lepšej nemocnice. Takto budú všade rozpadliny a pár súkromných lepších. A takto to bude aj na cestách, bude aj mýto pre osobné autá na jedničkách cestách za pár rokov. Nejaké takéto upgrady jednoducho nebudú. Ja osobne D1 na 8 pruh alebo 6 pruh v plnej šírke s odstavným po Trnavu neverím. Dekádu riešia tento polostav, ktorý je, technicky to tie svahy už nedávajú, sotva sa lepia nejaké MÚK a riadne rozšírenia? Z rozpočtu NDS? To skôr toto bude možno realizované, ale tak skoro teda nie. Ani toto ani R1 - ja netvrdím, že to predĺženie R1 bude! Ja len píšem dôvody a zámery vzniku ktoré som sa dozvedel. A nikdy nehovor nikdy. Nikomu nebráni postaviť od BA pár kilometrov a časom to premenovať na nejakú D/R so zaslepením. Mestu vládne architekt, čiže developer, mestu vládnu developeri, štátu v mnohých sférach vládnu finančníci ktorí sú aj developeri, D4 bola aj o rozvoji ďalej aj o pozemkoch aj o trase aj o tých križovatkách v takom počte. Je to luxus a nebude to nevyužité. BA je magnet na život.. ale nemá už priestory. To nebude dlho trvať a tá výstavba nových štvrtí naberie na intenzite. Ani to že budú Bory s okolím ani tomu nikto neveril a dnes to stojí. Ani novej MÚK D4 pri VW nikto neveril a stojí, lebo tam VW nasmeroval svoje J-I-T TIR stredisko. Niektoré zámery idú rýchlejšie a na pozadí, než aj dlhopripravované koncepcie rozvoja. Keďže my stojíme výkonom HDP na priemysle a sme na ňom doslovne závislý a ovládajú to tu prevažne ľudia - Slováci - ale s vybudovaným portfóliom aké som opísal. A rodí sa junior generácia, to už máme synov - syn Rozina, syn Harabina, syn Kmotríka, a dcéry.. a idú presne v šľapajach otcov. To nie je tak, že tu vládnu španielski oligarchovia, to sú naši, presne ako to VM chcel. Oni sa pochopiteľne orientujú na iné do Ruska, do Talianska, lebo potrebujú presúvať kapitál.. aby ho tu čo najmenej danili. A sme zase u príjmov. BA má vysoký štandard a tento štandard sa musí podporovať pridaním životného priestoru - parafráza Hitlera a expanzie na východ. :D (keďže východniari sa tu už aklimatizovali a východ sa zdecimoval), toto VM nechcel ale to je už že to nemá v rukách. Peniaze sa točia tam, kde sú a sťahovať ich je nákladnejšie než ich rozvíjať tam kde sú. Preto sa sny o inom hlavnom meste rozpadli, aj keď tam sú nejaké hlavné sídla firiem.

Pre tú polohu BA a ten rozvoj tam určite nezostane naveky len D1. A to aj preto, že Prístavný most raz bude potrebovať náhradu. ;) A to je vážnejšia vec, než križovatka s R1. Tak ako majú mnohé mestá 3 okruhy, tak BA nebude mať 3 keď je nalepená na kraji štátu a ešte preťatá veľriekou, ale práveže potrebuje tým najvoľnejším smerom viac diaľnic. A ideálne je prepojiť s R1 na ten juh, lebo R1 je hotová južná trasa. R7 je len papierová trasa, ktorá sa naozaj asi nikdy za NZ nedostane.. to bol mokrý sen Maďarov. Preto by som termín ako "nikdy sa nepostaví" určite nedával ruku do ohňa za to. Veď nie dnes, možno ani v 2030 nie.. pre diaľnicu nie je 10 rokov nič. Ja som už počul aj, že v BA sa založí nová highway company a BA-včan bude platiť ale expresne sa dostane kam chce. Lebo čo v BA nebude tak skoro tak to je metro. A tým pádom žiadna električka ak nepôjde nad zemou tak nemôže byť naozaj kostrou, kde sa nezastavíš. Platba zníži zaťaženie, niektorí proste prejdú do tých kolón na nižšej mestskej sieti. Kolektory riešia len tranzit a D1, neriešia rozvojové územie BA. Prečo sa tá koncepcia viackrát zmenila? Pretože je tam boj o rozvoj územia. Prečo sa pridala križovatka, ktorá nebola ani v pláne? Lebo tam niekto má už areál za pol miliardy nakreslený. A všetko ostatné musí počkať okrem vytypovaných lokalít, kde nehrá rolu ani to, že to je NP. (Slovensko) AKurát sa to zamotá medzi 6 záujmových skupín, aby bolo čo riešiť, ale línia toho rozvoja si ide svoj život. A prechádza pomerne plynulo. Občas sa zmení vláda, vymenia šéfovia úradov a sekcí, tak sa všeličo stopne, ale nezruší. A zase prídu tí správni a oprášia to a ide sa ďalej.

Dobré ráno.
badger-FB
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 23
Založený: 27. Dec 2021 23:31

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod sapphire » 25. Apr 2023 06:38

stany na chlebíčky boli na D1xD4 už ráno rozložené, tak keď sa napapajú hádam sa to už rozbehne, zatiaľ je to talé nemastné/neslané
sapphire
diskutujúci
 
Príspevky: 198
Obrázky: 81
Založený: 16. Júl 2013 08:13
Bydlisko: Diakovce

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod jarino » 12. Jún 2023 10:47

D1 Triblavina - Senec -> MPV pozastavené. Chýba finančné krytie. Príprava podkladov potrebných do stavebného konania.
D1 Blatné - Trnava -> príprava pozastavená. UHP neodporúča pokračovať v príprave projektu.
jarino
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 988
Založený: 12. Sep 2011 12:49

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod pohodak » 12. Jún 2023 15:25

to sa bavime o 4+4 ci ktorej verzii? :)
Everything that can be counted does not necessarily count; everything that counts cannot necessarily be counted.
pohodak
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 0
Založený: 20. Apr 2006 13:49
Bydlisko: PK

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod badger-FB » 12. Jún 2023 19:57

Fico otváral 6 pruh BA-TT v provizóriu v 2009. Je to teda viac ako dekáda. To na margo toho čo som tu čítal, že do desať rokov sa to riadne dokončí. :D Niekto hovoril aj že už komunisti zvažovali 6 pruh práve pre tú excentrickú polohu Bratislavy. Ale bola nízka motorizácia a nevideli to ako ekonomicky opodstatnené. Fica to vtedy vyšlo na smiešnu 1 miliardu korún. Ale slúži to účelu ... fajn, možno odvtedy to stálo ďalšiu na výmene vozovky. Tie nové uzly nerátam. Aj tak je viac problém hrdlo Prístavného mostu. :wink:

U našich susedov a kúsok smer západ:

Od Prahy kúsok 6 pruhu ide smer východ. Pri modernizácii D1 nespravili 6 pruh preto, lebo nemali tak nastavenú EIA posúdenie. Tým zabili túto možnosť na dekády dopredu. Ale stavajú úspešnejšie 2. severnejší prepoj rovnako ako my sa snažíme ten južný. A idú riešiť Brno ...

Maďari tiež svoju M1 postavili v 4 pruhu a potom to rozvetvili na ďalšie uzly a možnosti a výbežky (viz mapa) a dnes to dávno nestačí, ale tiež to majú stále v 4 pruhu. A tá vozovka je viac vymlátená ako tá naša. Zdalo sa im blbé mať tam 6 pruh keď neboli diaľnice vo zvyšku Maďarska. Pred pandémiou naplánovali postupné rozšírenie, ale teraz to odsúvajú, najprv na 2024, teraz na 2025 aj to len prvé časti.

Ale o to ide! Ekonomická opodstatnenosť musí existovať, ak má byť rozvoj regiónov nejaký rovnomerný.. Mníchov mal dlho (a možno má, už som tam dlhšie nebol) odstavný pruh ako pruh. So semaforom so zelenou farbou. :idea: A spravili tak maximum čo mohli pre toto preťažené mesto.. Nemecko zápasí s obrovskými kolónami. A prestavby tam robia 5-10 rokov, výmena mostov zaberie aj 12 rokov. Postupne donekonečna.. a v rádiu len hlásia "stau" toľko a toľko kilometrov.. to nie je zrovna príklad toho ako to robiť. Nehovoriac o tom, že skoro nič nové nestavajú.. Majú na 6,5 mil. ľudí 1 tisíc km diaľnic. :wink: Len to majú lepšie naprojektované, natrasované, ale preťažené to tam je tiež.

Fajn, v takom Francúzsku sa rozširuje toho dosť posledné roky a dosť svižne, ale aj je tam mastné mýto. Málokto ide na dlhé trasy, väčšina sú lokálni za prácou a lokálne sú vysoké zľavy a tranzit to má v dopravných nákladoch.

Tak si skrátka nerobme ilúzie. To nebude v 6 pruhu ani 20 rokov od provizória. Trochu to predsa len odľahčila R7 a môžu viac aj vlaky. A keď nie tak nie, ale žiadna 6 a viac pruhová alebo nejaká s kolektormi cesta tam tak skoro nebude. A sú to len vyhodené peniaze na prípravy ...
badger-FB
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 23
Založený: 27. Dec 2021 23:31

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod aquila » 15. Jún 2023 10:00

jarino napísal:D1 Triblavina - Senec -> MPV pozastavené. Chýba finančné krytie. Príprava podkladov potrebných do stavebného konania.
D1 Blatné - Trnava -> príprava pozastavená. UHP neodporúča pokračovať v príprave projektu.


osobne si myslim, ze usek blatne - trnava by sa mal urobit bud znova 2+2 a plnohodnotna 130, alebo tam dat 130. lebo sirkovo to velky rozdiel oproti R1 nie je a tam je 130

usek triblavina - blatne by este ako tak malo mozno zmysle, alebo aspon po MUK senec, ale taktiez som skor o tom, ze po spusteni D1/D4 by mali vsetko obmedzenia na D1 padnut.
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod Miro » 15. Jún 2023 10:55

Ak obmedzenia, tak premenlivým dopravným značením. To obmedzenie na 110 napevno od 5-19 hod. je na figu.
Miro
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 5
Založený: 12. Jún 2005 19:47

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod cPalo » 18. Jún 2023 16:00

Tak tak, líniové riadenie dopravy by tu bolo najefektívnejšie v rámci celého Slovenska ;)
cPalo
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 483
Založený: 07. Jan 2020 15:32

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod mike007 » 19. Jún 2023 17:44

To by to líniové riadenie musel niekto akceptovať a riadiť sa ním.
Svietiaca 60ka pred prístavným mostom pre všetkých znamená 100-110. A Poliak nalepeny na kufri s veľkou krabicou sa ide nablikat a natrubit, keď ako jediný tých 60 človek ide....
mike007
diskutujúci
 
Príspevky: 197
Obrázky: 9
Založený: 10. Apr 2020 11:10

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod Sentilj » 19. Jún 2023 21:09

Ja som si to liniove riadenie pochvaloval po spusteni, vsimal som si ze (pocitovo) funguje a nastavuje zmysluplne limity ale zhruba polroka dotadu si vsimam, ze bud zmenili algoritmy alebo to prepli do manualneho rezimu, pretoze tie znizenia az ku 60 nereflektuju stav, ktory je v blizkosti a za tymito limitmi.
Sentilj
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 492
Obrázky: 165
Založený: 06. Jún 2010 10:38

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod mike007 » 19. Jún 2023 21:16

60ka na D1 v smere od Einsteinovej v prípade kolón je povedzme kilometer pred pripajacom od Dolnozemskej+Einsteinovej. Má to zmysel, aby sa nekopilo veľa áut do toho priestoru, a aby bol aj priestor pre vozidlá z pripajaca, aby sa pripojili jednoduchšie, plynulejšie a bezpečnejšie.
Takto sa na D1 ide stále 100, privedie to do kolizneho bodu veľa áut, potom sa prudko brzdí, vozidla z pripajaca sa musia doslova pchať a vznikajú nebezpečné situácie.
To líniové riadenie je super vec, veď nám to dokázali v západnej Európe už desiatky rokov dozadu, ale musí k tomu byť všeobecná akceptovateľnosť. Keď to nik nebude dodržiavať, vôbec nepomôže regulácii dopravy.
Rovnako by som si vedel predstaviť líniové riadenie aspoň od Senca (keď už nie až od Trnavy), a viem si predstaviť, že ak by sa jazdilo podľa neho, veľmi by sa pomohlo mestu a eliminovalo by sa dosť kongescií...
mike007
diskutujúci
 
Príspevky: 197
Obrázky: 9
Založený: 10. Apr 2020 11:10

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod jozin z bazin » 20. Jún 2023 09:11

Na zvysenie respektovania linioveho riadenia pomoze asi iba usekove meranie rychlosti s automatickym generovanim pokut.
Policajne hliadky dokazu vyriesit za hodinu par jedincov, ostatni vodici mozu bez obav pokracovat dalej nadlimitnou rychlostou.
A keby sa nebodaj nasiel vodic, co by sa odvazil dodrzat MPR 60 km/h, tak by paradoxne sam sposoboval rizikovu situaciu. A este by aj bol za blbca :?
jozin z bazin
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 470
Obrázky: 30
Založený: 14. Dec 2009 14:57

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod ondrejko_t » 20. Jún 2023 09:13

mike007 napísal:To by to líniové riadenie musel niekto akceptovať a riadiť sa ním.
Svietiaca 60ka pred prístavným mostom pre všetkých znamená 100-110. A Poliak nalepeny na kufri s veľkou krabicou sa ide nablikat a natrubit, keď ako jediný tých 60 človek ide....

bohužiaľ nie len poliak...
ondrejko_t
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 783
Obrázky: 13
Založený: 29. Jún 2016 07:29

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod Pacho » 20. Jún 2023 12:42

ak je 60, tak keď idem 120, tak tiež funguje zelená vlna :-) .
Pacho
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 125
Založený: 09. Máj 2006 07:19
Bydlisko: Lipt. Mikulas

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na D1

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 35 hostí.