D1 - Bratislava Prístavný most

Bratislava (Petržalka – križovatka s D2) – Trnava – Trenčín - Žilina – Prešov – Košice – Záhor, štátna hranica SR/Ukrajina

Moderátor: Moderátori

Boli by ste za to aby bol pristavny most spristupneny ako 3-pruh?

Anketa bola ukončená dňa 17. Jún 2005 09:15

Nie
1
7%
Ano
13
93%
 
Celkový počet hlasov : 14

Odoslaťod Vlados » 30. Júl 2009 10:01

Tomas PO napísal:Opat obrovska kampan, ako sa zhorsi situacia v BA. A pritom jedina zmena je znizenie rychlosti z 80 na 60...


Tomáš: 60 je tam už rok :!:
Neviem prečo NDS obmedzovala vodičov rok, mohli to urobiť ešte minulý rok a bolo by menej nehôd na tomto úseku. Asi by sa mali poškodený domáhať odškodnenie od NDS.
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Odoslaťod Tomas PO » 30. Júl 2009 10:02

Cize vlastne ziadna zmena a tolko medializacie?
ta neznam ci ne hej
Obrázok používateľa
Tomas PO
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 975
Založený: 03. Okt 2006 23:43
Bydlisko: Presov

Odoslaťod Vlados » 30. Júl 2009 10:05

Tomas PO napísal:Cize vlastne ziadna zmena a tolko medializacie?


vlastne áno, iba počas prvej a poslednej noci budú uzatvorené pruhy pre kladenie prejazdových platní.
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Odoslaťod Nido » 04. Aug 2009 09:08

Ta ziadna zmena je ale len teoreticka, prejazdove platne posobia ako retarder a prechadza sa cez ne v podstate krokom, v nedelu vecer sa kolona tahala uz od krizovatky s Gagarinovou, zdrzanie tak cca. 10-15 minut.
Nido
návštevník
 
Príspevky: 20
Obrázky: 0
Založený: 04. Aug 2009 08:59

Odoslaťod Vlados » 04. Aug 2009 09:51

hold voči majú rešpekt...
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

spomalovac

Odoslaťod ivan_zyx » 06. Aug 2009 07:54

za spomalenie si mozu vodici sami, cez tu prejazdovu platnu sa da ist v pohode 60 - bolo to aj v mediach a je to dost zrejme aj ked tadial clovek prejde
napriek tomu tadial vsetci idu 20 - asi sa vzdy zlaknu tych oranzovych svetiel
ivan_zyx
nováčik
 
Príspevky: 1
Založený: 06. Aug 2009 07:51

Odoslaťod PK » 06. Aug 2009 08:12

Snad by pomohlo tam dat znacku odporucana rychlost 60, popripade znacku kde by bolo napisane textom, "Zbytocne nespomaluj!", najlepsie kombinacia obidvoch. Asi sa to po par dnoch utrasie, ked sa tam vodici naucia jazdit, ale zas tam staci jeden "iniciativny" zo 100 aby tam vznikla kolona, co sa uz nerozpusti.
PK
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 13
Založený: 10. Mar 2008 09:47

Odoslaťod racto » 12. Aug 2009 09:30

sobotu 22. augusta budú pokračovať práce spojené s opravou druhého mostného záveru ľavého jazdného pásu Prístavného mosta v Bratislave, smer Ružinov – Petržalka. Počas tretej etapy prác bude uzavretý ľavý (rýchly) jazdný pruh v čase od 22.00 h do 3.00 h.
V nedeľu 23. augusta bude na Prístavnom moste nasledovať štvrtá etapa prác. Uzavretý bude tentoraz pravý (pomalší) jazdný pruh v čase od 3.00 h do 8.00 h. Obchádzka tohto úseku cesty nie je potrebná, doprava bude počas prác presmerovaná do voľného jazdného pruhu.
Zdroj: NDS
ach jaj
Obrázok používateľa
racto
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 28
Založený: 22. Okt 2007 11:33
Bydlisko: Detva

Re:

Odoslaťod michael89 » 28. Feb 2010 22:54

Dnes som si prečítal celú túto tému a musím konštatovať, že ani za tých päť rokov, odkedy je téma založená, sa vec s prístavným mostom nijako nepohla.

Keď 22. 12. 2006 napísal Dialniciar, bola to potešujúca správa. Bohužiaľ jeho prognóza nevyšla.

Dialniciar napísal:Prístavný most sa premaľuje na 3+3 jazdné pruhy. To je hlavný zámer štátu. Pre túto realizáciu sa posilní celá konštrukcia a to od r. 2008 do r. 2010. :P Odhadované náklady sú cca. 1,5 mld. SKK.


Sergej zverejnil 17. 11. 2008 tento text :

sergej napísal:Choma: do konca novembra by mal byt dokonceny staticky posudok na mozne rozsirenie Pristavneho mosta


Pevne verím, že to ja nie som v obraze a že veci sa hýbu - ak teda niekto niečo viete, budem rád, ak sa podelíte :wink:
michael89
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 380
Založený: 08. Jan 2009 13:44

Re: D1 - Prístavný most / rekonštrukcia

Odoslaťod marclucpicard » 02. Mar 2010 23:46

No myslim si ze pod staticky posudok na premalovanie na 3+3 sa Ti nikto nepodpise ked most bol konstruovany na 2+2 a stoji uz 25 rokov.
Metallica, Star Trek, Fringe, Lost, NCIS
marclucpicard
diskutujúci
 
Príspevky: 69
Obrázky: 3
Založený: 19. Feb 2009 19:13

Re: D1 - Prístavný most / rekonštrukcia

Odoslaťod qantas » 05. Mar 2010 16:56

no robia sa rozne posudky .. ale myslim ze to neskor povolia , zlepsi sa priepustnost a tym aj zatazenie mosta , most je viacej zatazeni ked je na nom kolona aut a prakticky idu slimacim krokom -3plus 3 to ukonci ale bude treba urobit este opravy ktore su naplanovane a dolezite a treba si uvedomit ze aj most ma uz svoje roky ,takze vek zohra velku ulohu
qantas
diskutujúci
 
Príspevky: 198
Založený: 23. Feb 2008 23:08

Re: D1 - Prístavný most / rekonštrukcia

Odoslaťod random » 05. Mar 2010 17:03

vziadnom pripade 3+3 neznizi zatazenost mostu ... len tak pre priklad ak nastane zapcha a na moste bude zrazu o 1/2 viac aut co myslis ake bude zatazenie mosta? ... podla mna jeho rozsirenie na 3+3 nedovolia kym bude po moste prechadzat vlakova doprava ... tym by sa usetrilo 2x500ton ktore mozu byt prepozicane pre automobilovu dopravu ... takto by to ten most zvladol ... vek ani doba na tom nic nezmeni .. most ktory ma 25rokov a je o neho dobre postarane je rovnako dobry ako novy most ... bez ohladu na to ze mosty sa stavaju so zivotnostou cca 100rokov ... ja by som osobne moc neratal s rozsirenim na 3+3 .. mozno este keby zakazali jazdu nakladiakom v dvoch vnutornych pruhoch ... takze taketo uvahy su skor v rovine teorii ....
Obrázok používateľa
random
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 75
Založený: 04. Feb 2005 09:34

Re: D1 - Prístavný most / rekonštrukcia

Odoslaťod Dialniciar » 05. Mar 2010 21:53

no random mosty sa síce stavajú na 100 rokov, ale počas tejto doby spotrebuje na údržbe asi 150% toho, čo stál na začiatku :)
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Re: D1 - Prístavný most / rekonštrukcia

Odoslaťod joe1024 » 06. Mar 2010 08:27

To nie je az tak vela, kedze je to rozdelene do 100 rokov...

Generalka je kazdych 25 rokov ?
joe1024
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 855
Založený: 10. Jan 2008 12:40

Re: D1 - Prístavný most / rekonštrukcia

Odoslaťod aquila » 18. Máj 2010 13:57

mno tak o dva roky, ze zacnu prace na rozsirenie pristavneho mostu ...

viewtopic.php?f=35&t=13479

ale nic ine ako zlepsenie statiky ma nenapada .. kazdopadne, keby neboli v NDS niektori nahlupli, tak pri vystavbe protihlukovej steny v prievoze to od MUK gagarinova po pristavny most mohli na 3+3 rozsirit ..
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 578
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D1 - Prístavný most / rekonštrukcia

Odoslaťod ELZ » 18. Máj 2010 22:10

A naco? Takto budu musiet protihlukovu stenu rozobrat, potom znovu postavit ... niekto zas zarobi :-)
ELZ
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 968
Obrázky: 0
Založený: 13. Máj 2005 07:05

Re: D1 - Prístavný most / rekonštrukcia

Odoslaťod pipo » 19. Máj 2010 08:35

Pocul som, podla mna, uzasny navrh... No to by sme nemohli byt na Slovensku, aby sa to spravilo. Nerozsirovat, ale... Postavit hned vedla novy zeleznicny most, vo nie je uplne najnarocnejsie - financne. A tranzit nechat hore a spodnou castou viest mestku dopravu. Neviem, ako by to bolo komplikovane, resp. jednoduche, vzhladom na nove mimourovnove prepojenia (asi by tam vznikol riadny zvachol), ale napad to podla mna nie je zly. A neviem ani, ci by sa do spodnej casti zmestili 4 nedialnicne pruhy. Jedine, co ma este napada proti, je, ze mnozstvo aut na moste by sa tak ci tak zvisilo, kedze by sa priepustnost zvacsila, takze asi aj tak by bolo treba nieco robit so statikou. No to uz neviem posudit, je to na mna prilis odborne... :-P
pipo
nováčik
 
Príspevky: 9
Založený: 10. Jan 2007 11:48
Bydlisko: delta kvadrant

Re: D1 - Prístavný most / rekonštrukcia

Odoslaťod aquila » 19. Máj 2010 09:48

tam sa ti neda ani poriadna cesta prvej triedy, nieto 2+2 .. plus by vznikol dost kvalitny chaos a by sa museli prestavovat ramena .. lacnejsie by bolo pristavanie 2 pruhy po boku ako kolektorove pasy .. a upravit najazdy .. ale aj to by bolo dost harakiri .. najlacnejsie bude spevnit konstrukciu a rozsirit na 3+3 plus zakazat simultannu prevadzku vlakov
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 578
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D1 - Prístavný most / rekonštrukcia

Odoslaťod wizard112 » 19. Máj 2010 17:42

Na Prístavnom moste by mali byť aj odstavné pruhy, avšak menšie ako štandardné. "Pilóty, na ktorých stojí most, majú dostatočnú nosnosť. Čo sa týka základových pomerov, je to v poriadku. Ale pilóty treba zvýšiť o 25 metrov a na laná zavesiť celý most, vrátane tretieho pruhu. To je technické riešenie, ktoré je v podstate jediné," vysvetlil Vážny. Staticky podľa neho dovoľujú pilóty takéto zaťaženie. Dá sa to pomerne rýchlo urobiť, problémom sú peniaze.


viewtopic.php?f=35&t=13485

Nie sú pilóty niečo iné? Nehovorí skôr minister o pilieroch či pylónoch?

Inak má niekto predstavu (vizualizáciu), ako to má vyzerať? Lebo toto mi pripadá ako dosť veľký zásah do konečnej podoby mosta.
wizard112
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 665
Obrázky: 13
Založený: 01. Feb 2008 20:02
Bydlisko: Banská Bystrica

Re: D1 - Prístavný most / rekonštrukcia

Odoslaťod aquila » 19. Máj 2010 20:17

nie, piloty su vlastne "zaklady" .. proste si to predstav ako "stply" do zeme .. je to stabilnejsie a za istych okolnosti aj nutne a nie vsade mozes urobit klasicke zaklady na ploche .. druha vec, je ze zvyst treba podla mna nie piloty, lebo tie su v zemi, ale pylony .. riesenie je to zaujimave, co ma viac zaujima ako budu riesit pripajacie / odpajacie pruhy ..
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 578
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D1 - Prístavný most / rekonštrukcia

Odoslaťod wizard112 » 19. Máj 2010 21:01

aquila napísal:nie, piloty su vlastne "zaklady" .. proste si to predstav ako "stply" do zeme .. je to stabilnejsie a za istych okolnosti aj nutne a nie vsade mozes urobit klasicke zaklady na ploche .. druha vec, je ze zvyst treba podla mna nie piloty, lebo tie su v zemi, ale pylony .. riesenie je to zaujimave, co ma viac zaujima ako budu riesit pripajacie / odpajacie pruhy ..


Tá nosnosť pilót má logiku, no nezdalo sa mi, ako chce zvýšiť pilóty...

Inak nehovorilo sa v minulosti, že takéto riešenie (rozšírenie na 3+3) bude problematické?
wizard112
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 665
Obrázky: 13
Založený: 01. Feb 2008 20:02
Bydlisko: Banská Bystrica

Re: D1 - Prístavný most / rekonštrukcia

Odoslaťod aquila » 20. Máj 2010 08:16

problematicke bolo ciste premalovanie ciar a nejake "lacne" riesenie.. tomuto za 50 mio by som aj veril .. len opakujem skoda ze ti blbci nerozisili apson usek pristavny most - gagarinova na 3+3 ..
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 578
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D1 - Prístavný most / rekonštrukcia

Odoslaťod Tomas PO » 20. Máj 2010 08:36

ved to sa predsa este da
ta neznam ci ne hej
Obrázok používateľa
Tomas PO
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 975
Založený: 03. Okt 2006 23:43
Bydlisko: Presov

Re: D1 - Prístavný most / rekonštrukcia

Odoslaťod aquila » 20. Máj 2010 08:52

vsetko sa da, ale spevnovali svah a budovali za tazke prahy obrovsku protihlukovu stenu.. mohli to zobrat jednym vrzom.. takto do toho nikto nepojde .. resp pochybujem .. ale mohli by aspon tu stranu od stanice rozsirit, t.j. smer pristavny - gagarinova lebo tam neni protihlukova stena ..
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 578
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D1 - Prístavný most / rekonštrukcia

Odoslaťod eucitizen » 20. Máj 2010 11:10

No aquila neboj sa, nie su to jedini experti. Ak ides okolo Brna smerom Praha tak aj tam nedanvo psotavili velke PHS a vies sa dobre ze sa to tam planuje rozsirit na 3+3 a proste tie steny sa budu musiet zburat .:)
Tak ked by postavili D4 pri Ivanke tak cely tranzit by dokazali posunut na D4 a v podstate by sa momentalne vyriesil problem. Este som zvedavy ako to chcu urobit pri takej dopravnej intenzite, ja by som skor najprv postavil D4 Ivanka-Jarovce a potom zacal rozsirovat Pristavny most.
Obrázok používateľa
eucitizen
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 14
Založený: 04. Feb 2005 00:43

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na D1

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 22 hostí.