Moderátor: Moderátori
DrX napísal:Ked je niekde horsky masiv, ktory sa inak prekonat neda, tak je tunel OK. Cize Dargov a Soroska su OK - na rozdiel od zbytocnosti typu Visnove, Sibenik, Borik, Lucivna, Cebrat, Havran, Korbelka, Zilina, Ovciarsko. Este aj tunel Presov je OK, ale tie na SOPO uz nie, kedze sa to dalo poriesit z juhovychodu.
KN.SK napísal:Aj som zväčša za tunel(y). Len ma prekvapilo:1120DrX napísal:Nesuhlas ... Co treba v prvom rade je tunel Dargov a obchvaty Michaloviec (s napojenim na Siravu a Humenne) a Secoviec. Zvysok je na 1ke bezproblemovy.
DrX napísal:Ked je niekde horsky masiv, ktory sa inak prekonat neda, tak je tunel OK. Cize Dargov a Soroska su OK
DrX napísal:Ked je niekde horsky masiv, ktory sa inak prekonat neda, tak je tunel OK. Cize Dargov a Soroska su OK - na rozdiel od zbytocnosti typu Visnove, Sibenik, Borik, Lucivna, Cebrat, Havran, Korbelka, Zilina, Ovciarsko. Este aj tunel Presov je OK, ale tie na SOPO uz nie, kedze sa to dalo poriesit z juhovychodu.
sendvo napísal:to su teda riadne horske masivy to ti poviem 400 - 600 mnm
DrX napísal:Nesuhlas. Bodove zavady a prejazdy mestami/dedinami su najvacsim problemom D1 KE-UA aj R2 KE-ZV. Nikto nemoze mat problem s jednotkou od Dargova po Secovce ani s usekom pred Pozdisovcami. Co treba v prvom rade je tunel Dargov a obchvaty Michaloviec (s napojenim na Siravu a Humenne) a Secoviec. Zvysok je na 1ke bezproblemovy.
účelom diaľnice je obslúžiť a odľahčiť hustejšie osídlené územia - mestá, nie isť najpriamejšou a najjednoduchšou trasou
Odjebalo mi dekel ma mesiac !! čím by si nahradil tie tunely?
Lučivná je ekodukt pan doktor X
Čebrat je rovnaka zbytočnost ako Prešov (humor)
Višňové Korbeľka o dost naročnejší masív ako Dargov či Soroška, suhlasím, zbytočné pre niekoho kto jazdí PO - MI alebo PO - RV
Šibenik Bórik Havran Žilina Ovčiarsko, nie je to tak daleko do Rakuska, prezleč si prepotené tričko a chod na výlet, tunelmi tam prekonavaju jednoduchšie masívy
zabudol si na Sitinu Horelicu Branisko Považský Chlmec a všeky podjazdy
to su teda riadne horske masivy to ti poviem 400 - 600 mnm
KN.SK napísal:Mayllo píše, podľa mňa, o potrebe viac miest obslužnej diaľnici-prepojnici a nie o luxuse diaľnica-dvojkoncovnica.
1123
DrX napísal:JZO PO sa severnym a vychodnym obchvatom bez tunelov poriesit nedal. Otazka je, ci bolo treba robit JZO uz teraz, miesto toho, aby sa skapacitnil mestsky vnutorny obchvat (cize vlastne len bezurovnove riesenie Levocskej a krizovatky s nedavno dostavanou Nabreznou).
devil napísal:namiesto visnove kratsi tunel v trase zeleznice tym padom ovciarsko nemuselo byt
pohodak napísal:jarino napísal:Nová EIA sa robí aj z dôvodu, že úsek od Bidoviec neprešiel CBA.
Nie tak dávno som tu na fóre dával termíny výstavby (po 2030) a aj tie sa dajú nazvať ako optimistické.
cez CBA nepresiel cely usek od bidoviec po UA alebo iba bidovce-dargov? snad iba tunel, ten tam nema v sucasnosti ozaj ziadne opodstatnenie
cez CBA nepresiel cely usek od bidoviec po UA alebo iba bidovce-dargov? snad iba tunel, ten tam nema v sucasnosti ozaj ziadne opodstatnenie
Vceliak napísal:Mne by sa páčilo, keby sa diaľnice stavali pokračovaním navezujúcich úsekov, a nie ako noty na bubon. Keďže ďalší úsek je cez kopec Dargov, myslím si, že týmto smerom tak skoro nebudeme pokračovať (aj keď by sa mi to páčilo). Sú na východe potrebnejšie úseky.
Jonathan napísal:Znalci miestnych pomerov tvrdia, ze horsky prechod Dargov nie je problem. Ja neviem, situaciu nepoznam, nebudem sa vyjadrovat.
Ale urcite by stalo za uvazenie rozdelit usek na dve casti. Prvy usek od Bodoviec po provizorne napojenie na zaciatku horskeho prechodu, by malo zmysel. Zjednodusi sucastne napojenie pri Bidovciach, vytvori obchvat dvoch obci a skrati cestu o dalsie cca 3 minuty. Docasne napojenie sa moze naprojektovat aj ako trvale a moze sluzit pri uzavierkach tunela. Namiesto druhej casti je mozne postavit nasledujuci usek po Pozdisovce. A tunel, az ked to bude situacia vyzadovat.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 8 hostí.