Stránka 2 z 12

OdoslaťOdoslané: 02. Aug 2005 09:18
od B;
Stav zo vcera, pozorovanie o 17:30
Perevediem svodku o urovni ....
Niveau mont.

Cast od Viedenskej cesty po Novy Most + od Stareho Mostu po najazd na Pristavny Most je vyasfaltovana po celej sirke, cast medzi tym na jednej polovici sirky.
Nieco sa dialo priamo pri napojeni na existujucu (staru)cast estakady, tam chyba asi nejaky specialny ?dilatacny? prvok v sirke cca 1 meter.

Takze prace pokrocili.

OdoslaťOdoslané: 02. Aug 2005 17:32
od Antimander
B; napísal:Takze prace pokrocili.


Kde sú peniaze a celkový legislatívny proces ukončený, tak tam nie je problém stavať.

Boli aj také zámery, že by sa tento úsek mohol otvoriť aj skôr.

Treba si uvedomiť, že mesto BA má iný prístup aj od NDS aj od SSC aj od stavebných firiem a samozrejme mesto BA + kraj a VÚC sú aj dostatočne finančne na tom dobre.

V BA sa stavia v podstate bez problémov. Most Apollo, tunel Sitina, ...

OdoslaťOdoslané: 05. Aug 2005 10:10
od aquila
tak vyzera to ze tento usek bude fakt prvy dokonceny dokonca vyrazne pred terminom ;)

gratulacia doprastav ;) a aj stat ze platil nacas :lol:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=1192

noooo konečne

OdoslaťOdoslané: 05. Aug 2005 11:05
od rbarat
Konečne nejaka dobrá správa.
Ako vidno, keď sa chce a platí sa, tak sa dá stavať aj rýchlejšie.
Škoda, že toto je len jeden príklad z kladného tábora. Záporných príkladov, teda predlžovania výstavby máme habadej.

OdoslaťOdoslané: 05. Aug 2005 15:26
od B;
Inak v dalsej sprave v Monitoringu nejaky namestnik dopravy BA p. Karol Kolada pise, ze :
"Najaktuálnejšou prioritou je podľa neho sprevádzkovanie Mosta Apollo, na budúci rok dostavba diaľničného úseku Einsteinova ‑ Viedenská a...".

Hadam by sa mohol informovat, kedy sa co dokonci.
Alebo nech chodi na www.dialnice.info :-)

OdoslaťOdoslané: 05. Aug 2005 15:36
od aquila
2 B; heh, ta posledna poznamka bola dobraa ;)

OdoslaťOdoslané: 05. Aug 2005 19:15
od Caesar
Antimander napísal:V BA sa stavia v podstate bez problémov. Most Apollo, tunel Sitina, ...


Skôr by som povedal, že v BA sa aj napriek závažným problémom stavia takmer bez prestania. 8)

Re: noooo konečne

OdoslaťOdoslané: 05. Aug 2005 19:17
od Caesar
rbarat napísal:Konečne nejaka dobrá správa.
Ako vidno, keď sa chce a platí sa, tak sa dá stavať aj rýchlejšie.


Nie je to isté stavať rýchlejšie za tú istú cenu, ako rýchlejšie za ešte vyššiu cenu, takže ak sa to dá, tak prečo by sa niečo nemalo otvoriť aj skôr?

Je to zisk pre obe strany. Pre stavebnú firmu, ktorá má peniaze skôr, aj pre štát, ktorý ak peniaze má, tak má nakoniec menej nákladov.

No a nakoniec pribudnú spokojní užívatelia. 8)

Stara cesta

OdoslaťOdoslané: 11. Aug 2005 16:39
od puff dady
Trochu vseobecna otazka, bude sa opravovat aj stara cesta ktora vedie popri stavbe? Ono to sice nesuvisi uplne priamo s vystavbou dialnice, ale dnes uz vyzera aj vplyvom stavania ako tankodrom :wink:

Ono by to chcelo asi nejaku poriadnejsiu rekonstrukciu ako len vymenu asfaltoveho povrchu, ale to je asi skor nerealne? :?

OdoslaťOdoslané: 11. Aug 2005 17:38
od aquila
myslim, ze by stacil aj remix ...

OdoslaťOdoslané: 31. Aug 2005 18:53
od Antimander
Caesar napísal:
Antimander napísal:V BA sa stavia v podstate bez problémov. Most Apollo, tunel Sitina, ...


Skôr by som povedal, že v BA sa aj napriek závažným problémom stavia takmer bez prestania. 8)


Tak iste, Bratislava je hlavným mestom, takže má svoj špecifický štatút. Investuje tam aj MDPT, aj samospráva ako mesto Bratislava, Brastislavský kraj či BA VÚC a zároveň tam investuje aj NDS, a.s. (je to síce cez MDPT, ale predsa to spomínam).

A nestavia sa tam za 1-2 mld. SKK, ale za 10 a viac mld. SKK, keď sa k tomu ešte aj prirátajú rôzne dotácie na MHD či rozvoj železníc, tak je úplne normálne, že v meste Bratislava bude stále väčší stavebný ruch.

Rozvíja a zlepšuje sa dopravná situácia, stavajú sa obchodné centrá, hotely a vo veľkom sa aj rekonštruuje.

Je to úplne normálny vývoj, len mám malú poznámku. Bola obrovská chyba, že toto mesto dlho nemalo hlavného architekta. :twisted:

OdoslaťOdoslané: 07. Sep 2005 09:49
od Andrej
V pondelok som si bol v BA nafotiť most Apollo a rovno som spravil aj zopár záberov na diaľnicu Viedenská - Prístavný most

http://dialnice.info/album_cat.php?cat_id=31

OdoslaťOdoslané: 20. Sep 2005 16:34
od Antimander
Táto stavba už je tesne pred dokončením, t.j. mohla by sa otvoriť aj skôr. A to o niekoľko mesiacov skôr. A pri pohľade na dopravu v Bratislave by to nebolo zlé rozhodnutie. Avšak len z pohľadu stavebných prác, nie z pohľadu "byrokratického". Bolo by treba skôr vybaviť napr. kolaudáciu, atď.

Takže zase problém, aj keď sú peniaze, aj keď nebol žiadny problém od stavbárov, tak zase to vyzerá tak, že problém bude ... ako vždy niečo sa už nájde. :wink:

OdoslaťOdoslané: 29. Sep 2005 17:44
od Caesar
Presne ako Antim píše, stavebné práce problémom neboli, pretože sa platilo načas a neboli ani výrazné nezrovnalosti oproti projektu, avšak práve proces kolaudácie atď. je zložitým procesom a nie je jednoduché úsek otvoriť skôr, než sa daný proces skončí. 8)

OdoslaťOdoslané: 05. Okt 2005 23:51
od aquila
tak zase su tu problemiky ...

http://dialnice.info/viewtopic.php?t=1611

tentokrat s lavkou. ach jaj, hrozna ta slovenska byrokracia :roll:

OdoslaťOdoslané: 06. Okt 2005 16:25
od Adaios
Tento usek bude otvoreny skor, ale nebude dokonceny, to je typicke pre SR.

A este naviac v tomto pripade ak som spravne pochopil, tak mozno ani nebude otvoreny skor, lebo urady nestihaju prisposobit svoje myslenie. To je absolutne nepochopitelne, ved ide o dopravu v hlavnom meste SR, v Bratislave a tam je doprava uz neunosna.

Bratislava je totiz mesto, ktore je na vrchole rebricka v europskych hlavnych mestach - prechadza nim totiz tranzit aj domaca doprava, priamo mestom a to nie je takmer nikde. Je to dan za umiestnenie tohto mesta a za nereisenie jeho dopravnych problemov 40 rokov. Uz ked sa stavala Petrzalka, tak sa malo hlavne investovat do dostatocneho prepojenia za pomoci mostov, ... potom by sa nemuseli stale burat stare casti mesta a stavat surne nove mosty. :lol:

OdoslaťOdoslané: 03. Nov 2005 08:01
od expwy
Tento úsek bude daný do predčasného úžívania 6./7. decembra 2005.

Na jar sa dokončí drenážny koberec a iné menšie stavebné úpravy. Zatiaľ sa bude jazdiť po obruse.

OdoslaťOdoslané: 03. Nov 2005 09:24
od Čumil
MH napísal: Zatiaľ sa bude jazdiť po obruse.


amater sa pyta - co to znamena?

OdoslaťOdoslané: 03. Nov 2005 11:01
od expwy
Jaaaj, pardon. Znamena to obrusná vrstva, na ktorú by mal ísť potom spomínaný drenážny koberec.

OdoslaťOdoslané: 03. Nov 2005 13:54
od aquila
MH a ked sa bude jazdit po tom obruse, nebude to robit problemy potom ked sa bude davat drenazny koberec ?

OdoslaťOdoslané: 03. Nov 2005 14:13
od expwy
Ževraj by to malo byť v pohode. V Taliansku ževraj kladú drenážny koberec až po pol roku jazdenia po obrusnej vrstve.

Ja osobne by som bol za to, aby tam bola betónová vozovka a bol by kľud so všetkým.

OdoslaťOdoslané: 03. Nov 2005 14:18
od aquila
to by bolo asi najlepsie! skoda ze nemaju ludia ako ty v NDS vacsie slovo ;)

OdoslaťOdoslané: 05. Nov 2005 16:04
od Adaios
Tu nie je vobec ziadny problem zo strany stavebnej firmy - ziadne problemy s polozenim poslednych vrstiev asfaltu - problemy su uradneho charakteru - vasa krajina asi nevie pochopit aj taky stav, ze nieco by mohlo byt aj skor postavene.

To su podobne problemy ako napr. na jednom useku R1, kde bola stavba 3 mesiace dokoncena - a tam sa zase prezentovali rozne uradne problemy, ale hlavny faktor bol asi zase v tych peniazoch. Alebo nie?

Mozno sa mylim. :wink:

OdoslaťOdoslané: 07. Nov 2005 11:09
od B;
Co Je Hlavny Faktor, that's the question!

OdoslaťOdoslané: 07. Nov 2005 13:16
od Adaios
B; napísal:Co Je Hlavny Faktor, that's the question!


Nemyslim si, ze vedenie NDS je niecomu na vine.

System by mala urcit vlada a MDPT. Vedenie mozno nie je idealne, ale je dosadene.

Hlavny problem je malo penazi. :wink: