Hlavne k tomu bodu 3 pár postrehov:
A) na dlhom moste im chýba časť zo zárodku s najväčším rozpätí polí (tie predošlé robili min. 3 mesiace)
B) jeden zárodok s posuvnými vozíkmi doteraz nezačali robiť
C) na krátkom moste po dokončení posledného záberu musia v smere na KE postaviť oporný múr
D) po vybetónovaní mostovky im ostávajú ešte:
D1) mostné krídla
D2) rýmsy
D3) izolácie
D4) zábradlia a zvodidlá
D5) vrstvy asfaltu
D6) značenie
Takže s betónom (body A až D2) prestanú robiť až niekedy v marci a teda so zvyškom a kolaudáciou (povolením na predčasné užívanie) to do 06/2021 objektívne nedajú a nejaké dva mesiace budú meškať.
No to je až príliš pesimistický odhad. Je síce pravda, že jeden z práve rozpracovaných zárodkov sa týka najdlhších polí, ale vyzerá to, že tie "okolo" spravili kus dlhšie :
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater , čo by aj dávalo logiku, keďže tento zárodok spravili len nedávno. Ten, kde ako posledný nezačali robiť, je pomerne krátky, cca na 4 posuvy čo činí mesiac. A cca na 3 týždne majú posledný rozpracovaný na východnej strane
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater . Rovnako, na ľavom moste (od BA) sa armuje dobetónovanie posledného poľa na východnej strane, na pravom sa sa chystá na západnej a podložie aj na východnej. Áno je tu príliš veľa premenných vrátane dosť závažných ako COVID, počasie, ale hotová hrubá stavba mostoviek do konca roka vylúčená nie je. Rovnako, pri Ľ moste na západnej strane sa krídla armujú:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theaterKritický sa zdá byť násyp za Ľ mostom smerom k tunelu:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater . Tu všetko závisí od toho, ako bude riešený oporný múr. ak si dobre pamätám, tak v DSP tam mal byť gabiónový. Ak sa to nebodaj v DRS zmenilo na prefabrikované dielce, aké použili tu
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater tak by to bolo o dosť rýchlejšie. Každopádne nechajme sa prekvapiť.