Moderátor: Moderátori
... ci bude nevyhodny termin to si pockame, pre PB bude podla mna naozaj vyhodnejsia I/61 s mimourovnovym krizenim pri poste nez V2a v jeho sucasnej podobe ... inak si myslim, ze predsalen tu existuje jeden sposob, akym by mohol v ociach Bystricanov ziskat V2a pozitivny ohlas ... Raz som na "dialnicnej" nastenke pred MsU videl projekt estakady vo V2a s uzavretym ocelo-sklennym tubusom a odvetravanim s filtraciou necistot (co by ale asi liezlo do penazi jak hrom), kazdopadne by padlo znecistenie ovzdusia a velkou castou snad aj tie vibracie (sice mierne pochybujem, ale pomoct by to malo), aj to esteticky vyzeralo, a to by potom uz padli vsetky argumenty proti ...
JoHnZ napísal:Adoas:
nazor som nezmenil (asi to z prvych parispevkov tak nevychadza), ale
na dialnici v sucasnom variante mi vadia v podstate 4 veci:
1. To ze mi vedla domu pojde hnusna betonova stavba (to ze cez PB pojde hnusna betonova stavba vadi aj tym, ktori vedla nej zrovna nebyvaju)...
JoHnZ napísal:2. Hluk, ktory to bude robit (ako som povedal uz len auta na I/61 ak neni zapcha) idu vibraciami na sidl. Rozkvet skla vybit).
JoHnZ napísal:3. Ovzdusie, ktore bude znecistene minimalne rovnako ako (a vzhladom k tomu, ze mame inverznu kotlinu a ta dialnica tu pojde tepelnym horizontom, zacnu v PB doteraz nepoznane problemy so smogom) doteraz.).
JoHnZ napísal:4. Vid problem na Vajnoroch ... kedykolvek sa bude nieco na estakade robit (a ze estakada sa musi udrzovat pravidelne), vsetko pojde opat cez mesto ... keby bola dialnica mimo, soferi by nemali dovod pouzit mestske komunikacie na skratenie si prepravneho casu a pekne by ostali na autostrade ...
JoHnZ napísal:magnus: No ale to asi by ich nevrtali 220mm na jadro do vzorkovnic a 20m hlboko ... ako hovorim, netvrdim ze v sucasnej dobe su vsetky len na miestach geoglogickeho prieskumu (uz viem o 5 ktore nie su), kazdopadne vacsina je tam prave kvoli prieskumu (ked sa bude vytycovat postavia ich tam este aj zo 50, estakada bude zlozita /ach, kiezby nebola/)
(pytal som sa, a na niektorych miestach to tam vraj vyzera dost divoko, bude sa zakladat na kotvopiloty zrejme aj externe kotvene a to aj na miestach kde by sa nikto ani neopovazil toto tvrdit /pre ostatnych: je to poriadne drahe/) ... mozno sa tretia cast RIGP rovno zrusi a namiesto toho sa bude robit miestny podrobny IG prieskum a geoglogicke profily ...
ad. budovanie IG vrtov: uz si to presne nepamatam, ale to co hovoris, to tusim neni IG , ale kaslat na to, nie sme tu na to aby sme sa hadali o slovicka ...
Adoas napísal:rbarat,
prave som chcel reagovat na JoHnZ, ale predbehol si ma a na max. s tebou v tomto suhlasim.
JoHnZ napísal:magnus: otec (geolgicky prieskum) hovori, ze sa bude mozno muset na kotvopilotoch zakladat CELA (!) estakada ... mame pred sebou zrejme najdrahsi usek dialnice od BA az po ZA ... takze sa asi bude setrit na vzhlade estakady a protihlukovych opatreniach, co (snad) nedovoli mesto, a bude zase po ptakach ...
rbarat: to sa uvidi az vysledok bude ... ale pochybujem ... sucasny stav idealny rozhodne nie je, no s ohladom na to co hovorim vyssie bude mozno stav po "optimalizacii" pre obyvatelov PB este horsi ...
JoHnZ napísal:Ale takato technologia zakladania estakad (su s nou skusenosti na zeleznici) nie je veru o moc lacnejsia ako razeneie tunela ...
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 46 hostí.