3 pruh bol robeny ako pruh pre trolejbusy. Rovnako otocka pod privadzacom, cize vlastne MUK. Usek zatrolejovany nakoniec nikdy nebol, troleje koncili na obratisku pri ZVL. Ale aj tie su uz demontovane.
Jazdim tadialto kazdy den a treti pruh pouziva malokto. Hlavne preto, ze je strasne rozbity, kedze nikdy nebol opravovany, navyse je v nom mnozstvo kanalov. Ak tadial kamion obcas ide, nikdy nemam problem sa vymerat, ani ziadny pocit uzkosti.
Teraz je ZDZ len na vstupe do mesta, na vystupe nie je ziadne. Na vystupe je len VDZ, ktore ma zvnutra praveho pruhu prerusovanu ciaru, zvonku plnu, okrem odbociek na benziky ci vyjazdy:
https://www.google.com/maps?ll=48.96927 ... h&t=m&z=19Znamena to, ze do tohto pruhu sa vodic smie zaradit len na jeho uplnom zaciatku a povolene je len nasledne preradenie sa do stredneho. Pri vsetkych vjazdoch je ciara prerusovana, ale az tesne pred vjazom, cize clovek ani poriadne nemoze pravy pruh vyuzit ako odbcovaci, ale defacto pomerne ostro zahnut zo stredneho cez pravy ku firme ci benzinke. Samozrejme, vacsina vodicov to ignoruje a pred odbocenim porusi VDZ, odboci do praveho a ku firme/benzinke. Ale nie kazdy, takze je to pekny zmatok.
Do mesta je to tiez zmatocne, najprv ZDZ o troch pruhoch, comu zodpoveda ZDZ aj VDZ:
https://www.google.com/maps?ll=48.95628 ... h&t=k&z=19 Po par sto metroch za jednym z vyjazov zmena VDZ na rovnake ako v protismere.
Proste paskvil.
Asi by som osobne urobil 2+2 a odstavny pruh (su tam autosalony, a auta vykladaju teraz z praveho pruhu) a v miestach vjazdov a vyjazdov riadne odb. a pripajacie pruhy. Intenzita tam nie je taka, aby boli potrebne tri pruhy, ani stupanie nie je tragicke, a najma zacina neskor, takze TIR sa moze rozbehnut. Osobne auta tam jazdia tiez zvacsa okolo povolenej 80ky, nikto v lavom pruhu nechodi 50kou a podobne.
Zaroven zvysil rychlost na 90, kedze vsade budu pripajace a odb. pruhy dlhe ako je len potrebne + odstavny pruh, je tam aj MUK na otocenie sa do protismeru, ci k prevadzakm na druhej strane. Ziadny prechod pre chodcov.
Este je tu jeden stary prejazd, ktory kvoli chybajucim New Jersey profilom zvyknu vidici vyuzivat, samozrejme, castokrat zasahuju zadkom vozidla do rychleho pruhu, co je strasny problem. Kvoli dobremu rozhladu sa este ziadna tragedia nestala, dokonca sa ani netrubi, je to nejako tolerovane (policiu som tu este nevidel v momente, ked sa niekto otacal, takze takuto situaciu som nezazil). Ale to je len otazka casu, kedy NDS profily osadi, kedze o par metrov dalej je MUK (inak mnohymi vodicmi nepoznana, kedze ide podjazdom popod privadzac).
Co je le najpodstatnejsie, podla Zipsa mali koncit opravu prveho pruhu zajtra, ale este ani nezacali.