Stránka 8 z 86

Re: D1 Dubná Skala - Turany

OdoslaťOdoslané: 15. Apr 2011 17:53
od stanog
Andrej rozsah zákazky sa dá zmenšiť aj po vyhodnotení ak na to budú uchádzači uopozornení pri vyhlasovaní. Bežne sa to robí formuláciou "Obstarávateľ si vyhradzuje právo uzatvoriť zmluvu len na časť plnenia podľa aktuálnych finančných možností, ....

Problém by bol ale ak by bolo treba vybudovať nejaké dočasné napojenie ktoré by bolo potrebné tendrovať osobitne. To by sa ale dalo zvládnuť, len by muselo byť k nemu stavebné povolenie a vykúpené pozemky v čom vidím väčší problém.

Re: D1 Dubná Skala - Turany

OdoslaťOdoslané: 16. Apr 2011 17:37
od rado
stanog napísal:Problém by bol ale ak by bolo treba vybudovať nejaké dočasné napojenie ktoré by bolo potrebné tendrovať osobitne. To by sa ale dalo zvládnuť, len by muselo byť k nemu stavebné povolenie a vykúpené pozemky v čom vidím väčší problém.


Ak by dočasné napojenie pri Turanoch viedlo v trase pôvodného povrchového variantu, tak pozemky by už mali byť vyriešené, nie? Vychádzam z toľko medializovanej situácie pri Šútove, kde ľudia pod hrozbou vyvlastnenia pozemky radšej urýchlene predali...

Re: D1 Dubná Skala - Turany

OdoslaťOdoslané: 17. Apr 2011 15:19
od Milos
Neviem, či predali všetci, ale hoci vlastníci pozemkov zo Šútova spočiatku tuho odporovali a správne dôvodili zničením okolia obce, jej rozdelením diaľnicou a predali až pod hrozbou vyvlastnenia, keď prišla reč na možnosť stavania tunelového variantu, tak o vrátení pozemkov už nechceli ani počuť

Re: D1 Dubná Skala - Turany

OdoslaťOdoslané: 04. Máj 2011 10:57
od Andrej
Zaujimave, ze zrazu ide vyhlasit rychlo tender - ak dobre pocitam, tak 3 tyzdne od predb.oznamenia
viewtopic.php?f=35&t=15309

Este Hubova-Ivachnova + Visnove a kupujem Figelovi basu piva, ak rozbehne vsetky useky do konca roka ;-)

Re: D1 Dubná Skala - Turany

OdoslaťOdoslané: 04. Máj 2011 12:28
od aquila
tymto padom pada zaroven aj korbelka .. lebo zjavne idu podla povodnych planov ...

inak dalsie minus vidim v tom, ze robia jedno male a jedno velke odpocivadlo namiesto toho aby ho radsej nateraz vypustili a urobili jedno velke odpocivadlo na jednej strane ..

o to jednoduchsie to je, kedze tesne pred odpocivadlom je tak ci tak estakada .. cize nemuseli by sa zbytocne ani mosty robit ..

vid aj mapa useku ..
gallery/image_page.php?image_id=9959

Re: D1 Dubná Skala - Turany

OdoslaťOdoslané: 04. Máj 2011 12:32
od Andrej
Korbelka stale nepada, vid. cast prispevku od stanog
rozsah zákazky sa dá zmenšiť aj po vyhodnotení ak na to budú uchádzači uopozornení pri vyhlasovaní. Bežne sa to robí formuláciou "Obstarávateľ si vyhradzuje právo uzatvoriť zmluvu len na časť plnenia podľa aktuálnych finančných možností, ....

Cize kludne môzu stavat len km 0.0 - 13.0 a zvysok v zavislosti od variantu.

Zajtra alebo v piatok by sme sa z vestnika mali dozvediet aj termin otvarania obalok a predpokladanu cenu zakazky.

Re: D1 Dubná Skala - Turany

OdoslaťOdoslané: 04. Máj 2011 12:40
od Tomas PO
Juuuuj, to by bola aka parada tento usek. Mam pred ocami usek za Strecnom az po Turany. Hroza a des, stale krokom.

Re: D1 Dubná Skala - Turany

OdoslaťOdoslané: 04. Máj 2011 13:11
od Andrej
Uf, 335 mil. € = 10 mld. Sk - to je o dost viac, ako bola st. expertiza z r. 2007/8 (256 mil. €) - aj ked to sa mohlo tykat len samotneho useku bez privadzaca Martin v plnom profile.

viewtopic.php?f=35&t=15310

Dlzka vystavby 1100 dni - 3 roky

Re: D1 Dubná Skala - Turany

OdoslaťOdoslané: 04. Máj 2011 13:20
od dusans
Ešte by ma zaujímalo jedno. Ktoré sú tie 4 mimoúrovňové križovatky? Viem len o Dubnej Skale, Martine a Turanoch.

Re: D1 Dubná Skala - Turany

OdoslaťOdoslané: 04. Máj 2011 13:28
od aquila
este MUK privadzac martin (buduca R3) a I/18 ..

uvidime aka bude vysledna cena ...
ale kedze su uz urobene pripravne prace moze to byt tiez velmi zaujimave ...

ale netreba zabudat ze 42 mio euro sme uz za pripravne prace zaplatili ..

Re: D1 Dubná Skala - Turany

OdoslaťOdoslané: 04. Máj 2011 13:29
od devil
vyrazne zlacnenie by vlastne znamenalo cenu z 2007/8. aj to je 15 mil./km. neviem ci su tam nutne 4 MUK a privadzac....nestacila by 1 MUK pri MT?

Re: D1 Dubná Skala - Turany

OdoslaťOdoslané: 04. Máj 2011 13:35
od 1mmortal2
Pred visnovym by som MUK nerusil urcite, skor MUK Martin

Re: D1 Dubná Skala - Turany

OdoslaťOdoslané: 04. Máj 2011 13:41
od aquila
na tomto useku tie MUK docela rozumne urobene ..

treba pocitat, ze su to vlastne MUK pred tunelom, kde musi tak ci tak byt, MUK Martin s buducou R3 (cize sa neda zrusit) a potom na konci useku

Re: D1 Dubná Skala - Turany

OdoslaťOdoslané: 04. Máj 2011 13:56
od devil
tak su 3 MUK alebo 4 MUK ? vidim tam MUK d. skala, MUK MT privadzac a MUK turany.

Re: D1 Dubná Skala - Turany

OdoslaťOdoslané: 04. Máj 2011 14:09
od milosD
je to napojenie privadzaca Martin na I/18 oznacovane ako Martin 2 ( nebude kompletna ),
privadzac vs. D1 je Martin 1

Re: D1 Dubná Skala - Turany

OdoslaťOdoslané: 04. Máj 2011 14:21
od Andrej
devil napísal:vyrazne zlacnenie by vlastne znamenalo cenu z 2007/8. aj to je 15 mil./km. neviem ci su tam nutne 4 MUK a privadzac....nestacila by 1 MUK pri MT?

V r. 2008 boli ceny podobne, ak nie vyssie, ako dnes. Ktovie, co vsetko bolo a co je teraz sucastou projektu.

Privadzac MT ma spolu 2 MUK, preto na celej stavbe su 4.

Re: D1 Dubná Skala - Turany

OdoslaťOdoslané: 04. Máj 2011 19:40
od dusans
Aha, tú MUK privádzača Martin s cestou I/18 som akosi nezapočítal. :)

Re: D1 Dubná Skala - Turany

OdoslaťOdoslané: 07. Máj 2011 07:38
od Andrej
Tender vyhodeny vo vestniku
http://www.e-vestnik.sk/#EVestnik/Detail/23444

Otvaranie obalok s ponukami bude 2.8. DP Martin ma dlzku 1,788 km.

Takze zhrnme si terminy otvarania obalok usekov D1:
Janovce-Jablonov I. usek - obalky otvorene
Janovce-Jablonov II. usek - nejasny termin, pravdepodobne koncom juna
Fricovce-Svinia - 27.6.
Dubna Skala-Turany - 2. 8.
Hubova-Ivachnova - zatial len predb.oznamenie, ak by sa drzali rovnakych lehôt ako pri poslednych tendroch, tak priblizne koniec augusta

Re: D1 Dubná Skala - Turany

OdoslaťOdoslané: 07. Máj 2011 13:06
od okorec
Andrej, keď 2.8. otvoria obálky, kedy sa dá čakať, že nastane taký prvý pracovný ruch? Čo to bude znamenať pre okolie MT? Predpokladám, že budú odniekadiaľ voziť materiál. Kedy bude jasné, na ktorých trasách sa budú pohybovať tieto nákladné autá?

Re: D1 Dubná Skala - Turany

OdoslaťOdoslané: 07. Máj 2011 13:28
od Pacho
Neviem či si dobre pamätam, ale dakedy sa hovorilo, že na úsek DS-TU, sa využije vyťažený materilá z tunela. Ak je to pravda, tak su tu dva problémi. Odkiaľ vziať meteriál na DS-TU. a keď sa začne kopať tunel, zasa kam s vykopaným materiálom?

Re: D1 Dubná Skala - Turany

OdoslaťOdoslané: 07. Máj 2011 16:24
od Andrej
okorec, zavisi od mnoho faktorov, najrychlejsie podpisane zmluvy boli v takejto cenovej relacii za 2-3 mesiace - cize mozno oktober-november, aj to iba v pripade bezproblemoveho priebhu tendra. Vzhladom na to, ze sucastou zmluvy je aj projektovanie, tak ak vyhra firma mimo pôvodneho konzorcia PPP1, môze to byt este neskôr, kazdopadne datum odovzdania bude rovnaky.

Material z tunela Visnove sa uvazoval pôvodne vyuzit, kym sa planovalo Visnove razit skôr ako stavat tento usek (este pred rozdelenim PPP balikov). Material z neho sa vsak da vyuzit na useky HP-LL a LL-Visnove.

Re: D1 Dubná Skala - Turany

OdoslaťOdoslané: 07. Máj 2011 18:40
od i15
Pacho napísal:Neviem či si dobre pamätam, ale dakedy sa hovorilo, že na úsek DS-TU, sa využije vyťažený materilá z tunela.


to boli marketingove kecy :)

Re: D1 Dubná Skala - Turany

OdoslaťOdoslané: 09. Máj 2011 16:26
od sergej
okorec napísal:Kedy bude jasné, na ktorých trasách sa budú pohybovať tieto nákladné autá?

Trasy kadiaľ budú chodiť nákladné autá sú definované v projektovej dokumentácii a aj stavebnom povolení, tieto dokumenty sú dostupné. Skús pohľadať na fóre.

Re: D1 Dubná Skala - Turany

OdoslaťOdoslané: 15. Máj 2011 15:00
od FANUSIK
Hm bude zaujimave kedy sa to vlastne rozbehne lebo Figelovi to akosi nejde...., je jasne ze nemaju plan vystavby D/RC...akeby ho mali nevedia ako to financovat asi tak...

Re: D1 Dubná Skala - Turany

OdoslaťOdoslané: 16. Máj 2011 07:46
od MartinM
Podla mna si s o tom vytazenom materiale robite zbytocne ambiciozne predstavy. V sucasnosti su poziadavky na akykolvek zabudovany material tak vysoke, ze vytazeny material ich dokaze len velmi tazko splnit. Uz napriklad len znecistenie vyhorenymi zvyskami po vybusninach ho diskvalifikuje z moznosti vyuzitia ako kameniva do betonu a castokrat aj z environmentalneho hladiska (treba s tym zachadzat ako s odpadmi). Dalej chemicke zlozenie, stalost, fyzikalne vlastnosti a roznorodost malokedy byvaju postacujuce pre zabudovanie do nasypu. Neviem presne ako je to statisticky, ale podla projektov, ktore mi presli pod rukami by som povedal, ze momentalne sa v strednej Europe mozno 5%-10% vytazeneho materialu z tunelov vyuziva aj dalej. Zvysok ide na deponiu.