Stránka 8 z 12

Re: D1 Bratislava, Viedenská cesta - Prístavný most

OdoslaťOdoslané: 10. Jún 2013 22:06
od Tomas PO
Nejako sa to tu velmi nediskutovalo - ako to domaci vidite?
http://www.ndsas.sk/aktuality-bratislav ... 372s45675c

Najma najazd z Petrazalky na pristavny most a potom rozsierenie na 3+3 v jednom useku vyzera zaujimavo.

Re: D1 Bratislava, Viedenská cesta - Prístavný most

OdoslaťOdoslané: 10. Jún 2013 22:48
od aquila
vsetko su to velmi dobre napady, ktore sme tu ciastocne aj preberali davnejsie. za malo penazi hodne muziky. podobne ako medxi krizovatkami ruzinov a trnavka by sa to mohlo riesit aj medzi krizovatkami prievoz a ruzinov. tam dokonca je mozne za relativne maky peniaz urobit aj regulerne rozsirenie dialnice na 3 pruhy s odstavnym pruhom. jedine most nad domkarskou by sa musel zrenovovvat, v horsom pripade na novo postavit.

kazdopadne bottleneck bude stale pristavnu, ktore mu pristalo zlepsenie statitky a 3 pruhy, aj ked bez odstavneho

Re: D1 Bratislava, Viedenská cesta - Prístavný most

OdoslaťOdoslané: 11. Jún 2013 14:05
od pristy27
Presne tak, vyzera to na pozitivne zmeny, ale na tom Pristavnom moste by asi mal byt odstavny prud aj v pripade rozsirenia.
Tiez si myslim, ze sa da relativne lacno urobit trojpruh od Trnavky po Zlate piesky, to by hlavne v rannych hodinach ocenili ludia stojaci tam v kolone smerom do mesta....

Re: D1 Bratislava, Viedenská cesta - Prístavný most

OdoslaťOdoslané: 11. Jún 2013 18:35
od aquila
na juznej spojke, a ani vo viedni na tangente odstavne pruhy nie su .. resp nie v celej dlzke, su tam len kazdych niekolko stoviek metrov zachranne zalivy.. to iste by sa mohlo urobit aj v bratislave na useku od MUK ovsiste az po MUK vajnory .. s tym, ze miestami ako je pharos a ikea by sa dobudovali kolektory

Re: D1 Bratislava, Viedenská cesta - Prístavný most

OdoslaťOdoslané: 11. Jún 2013 18:45
od Andrej
Velmi dobre navrhy, co zlepsia bezpecnost aj plynulost, kazdy z nich ma svoje opodstatnenie a logiku. Aj Pristavny most by mohol byt v smere do Petrzalky priechodnejsi, kedze pri dvoch pripajacich pruhoch sa tak nespomali doprava na dialnici. Za toto si kompetentni zasluzia pochvalu :-)

Re: D1 Bratislava, Viedenská cesta - Prístavný most

OdoslaťOdoslané: 11. Jún 2013 21:05
od expwy
Ešte sa chystá jedno opatrenie od mosta Lafranconi po križovatku Pecna, ktoré sa bude realizovať až po statickom výpočte mosta a oprave mostneho záveru.

Re: D1 Bratislava, Viedenská cesta - Prístavný most

OdoslaťOdoslané: 11. Jún 2013 21:29
od Tomas PO
tak dajte report po zrealizovani

Re: D1 Bratislava, Viedenská cesta - Prístavný most

OdoslaťOdoslané: 11. Jún 2013 21:40
od Andrej
Nebodaj sa chysta dalsi pruh na Lafranconi? Minimalne v smere Petrzalka - Mlynska dolina by to bolo velmi prospesne. Teraz, ako je doprava vedena aj po odstavnom pruhu na moste je jasne vidiet, ze pri zuzeni jedneho z pruhov je miesta dost.

Re: D1 Bratislava, Viedenská cesta - Prístavný most

OdoslaťOdoslané: 11. Jún 2013 22:01
od aquila
to by bola super sprava, aj od lafranconiho smerom pecna je to menej problematicke ako petrzalka - mlynska, ale tam by to bolo aj tak jedno, lebo tam je bohuzial uzke miesto samotny zjazd v MUK karlova ves, aj ked mozno by zniesol mat dva pruhy do rozdelania smer karlovka/mlynska .. ale to je uz hodne otazne a pri (ne)disciplyne nasich vodicov by z toho bol skor maler ..

este by ma zaujimalo, ci konecne hlavne mesto aj vetvu v pecni od lafranconi smerom do pecne odozvdalo NDSke, nech ju moze konecne opravit.

Re: D1 Bratislava, Viedenská cesta - Prístavný most

OdoslaťOdoslané: 12. Jún 2013 00:30
od Kanky
Andrej napísal:Velmi dobre navrhy, co zlepsia bezpecnost aj plynulost, kazdy z nich ma svoje opodstatnenie a logiku. Aj Pristavny most by mohol byt v smere do Petrzalky priechodnejsi, kedze pri dvoch pripajacich pruhoch sa tak nespomali doprava na dialnici. Za toto si kompetentni zasluzia pochvalu :-)

len co robili kompetentni doteraz???

Re: D1 Bratislava, Viedenská cesta - Prístavný most

OdoslaťOdoslané: 12. Jún 2013 11:58
od zvonec
expwy napísal:Ešte sa chystá jedno opatrenie od mosta Lafranconi po križovatku Pecna, ktoré sa bude realizovať až po statickom výpočte mosta a oprave mostneho záveru.

Hm, dobra sprava, uvidime. Este ma tak napada, ze ci nieje sanca, ze by sa prekreslilo pripajanie dvojpruhu z D1 na D2 smer CZ, tak ako sa pripaja S1 na A4 vo Viedni. Sice sa to uz preberalo aj tu na fore, len neviem v ako stave je to momentalne, lebo to ako to nakreslili nie je uplne najidealne....

Ukazka ako by to malo byt...
https://maps.google.de/maps?q=wien,+&hl ... 19&iwloc=A

Re: D1 Bratislava, Viedenská cesta - Prístavný most

OdoslaťOdoslané: 12. Jún 2013 13:17
od aquila
vsak tak to tam je uz dost dlho premalovane, ak myslime ten isty usek

Re: D1 Bratislava, Viedenská cesta - Prístavný most

OdoslaťOdoslané: 12. Jún 2013 14:43
od zvonec
aquila napísal:vsak tak to tam je uz dost dlho premalovane, ak myslime ten isty usek


Ano je, len je to spravene blbo, napjprv sa spajaju dva pripajuce pruhy do jedneho a potom jeden pruh sa pripaja k dvom hlavnym pruhom.... Ale tusim tu to uz bolo kritizovane, a moja otazka bola, ze ci sa to nebude prerabat aj v smere na CZ....

Re: D1 Bratislava, Viedenská cesta - Prístavný most

OdoslaťOdoslané: 12. Jún 2013 15:38
od Kanky
zvonec napísal:Ano je, len je to spravene blbo, napjprv sa spajaju dva pripajuce pruhy do jedneho a potom jeden pruh sa pripaja k dvom hlavnym pruhom.... Ale tusim tu to uz bolo kritizovane, a moja otazka bola, ze ci sa to nebude prerabat aj v smere na CZ....

vies co, uz ako to je, nevidavam tam nejake problemy, stale je to plynule, prejdem tadial aj viackrat denne, odkedy je to premalovane, tak no problem, ani pri 90...
inac dilatacka/zaver mosta, ten za vyjazdom od Karlovky je uz skoro hotovy...v oboch pruhoch uz je, teraz sa opravuje odstavny pruh...:)

Re: D1 Bratislava, Viedenská cesta - Prístavný most

OdoslaťOdoslané: 21. Jún 2013 09:26
od Kanky
nieco uz je popremalovavane, uz si len pockat na vysledok...som zvedavy hlavne na pristavny most od Bajkalskej, uz je to premalovane, ale este som nesiel v spicke...ale dnes rano o osmej ako noz maslom :)
pred MUK s D2 vyzera nove vodorovne znacenie podla mna skor usmevne..ze HA HA...:)

gallery/image_page.php?album_id=31&image_id=14563

Re: D1 Bratislava, Viedenská cesta - Prístavný most

OdoslaťOdoslané: 21. Jún 2013 15:14
od pristy27
Preco nevyznacili potom aj do prava smer na Brno CZ? Mozno by to nebolo az take komicke, ci prave ano? :)

Re: D1 Bratislava, Viedenská cesta - Prístavný most

OdoslaťOdoslané: 21. Jún 2013 15:57
od i15
takto je to spravne gallery/image_page.php?album_id=54&image_id=14564

v NDSke maju zmysel pre humor :)

Re: D1 Bratislava, Viedenská cesta - Prístavný most

OdoslaťOdoslané: 21. Jún 2013 17:24
od Kanky
podla mna aj CZ daju, len najprv oprobuju, ze ako sa ujme HA HA v praxi :)
akurat take pismena vysli ako na potvoru :) ale aj tak, nemalo by to mat nejaku normu? aj nejaka elipsicka okolo pismenka by sa mi pacila :)

Re: D1 Bratislava, Viedenská cesta - Prístavný most

OdoslaťOdoslané: 24. Jún 2013 00:15
od Tomas PO
ked nie elipsa, tak aspon oficialne znacenie statov - AT a HU.

Re: D1 Bratislava, Viedenská cesta - Prístavný most

OdoslaťOdoslané: 24. Jún 2013 07:23
od tr3mp
A a H sú oficiálne kódy štátov, podľa tohto: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_in ... tion_codes. O čom hovoríš ty sú kódy podľa ISO 3166-1 (http://en.wikipedia.org/wiki/ISO_3166-1), ale tie sa nepoužívajú na ŠPZ-ky.
Kódy A a H patria medzi najstaršie, používajú sa už od roku 1910 (a preto sú tak "protekčne" krátke).

Re: D1 Bratislava, Viedenská cesta - Prístavný most

OdoslaťOdoslané: 24. Jún 2013 13:12
od LubosG
Tak to mohli namaľovať len s jedným písmenom v každom pruhu, nap. A v ľavom pruhu, H v strednom. A o niekoľko metrov znova, pre istotu.

Re: D1 Bratislava, Viedenská cesta - Prístavný most

OdoslaťOdoslané: 25. Jún 2013 10:56
od pristy27
Staci keby to dali do kruzku a uz by to vyzerlo menej komicky :)

Re: D1 Bratislava, Viedenská cesta - Prístavný most

OdoslaťOdoslané: 25. Jún 2013 11:10
od Sentilj
Veď práve, a ešte sú tie písmenká natlačné na sebe, miesta je dosť. To H-áčko mi skôr veľkosťou pripomína heliport :)

Re: D1 Bratislava, Viedenská cesta - Prístavný most

OdoslaťOdoslané: 25. Jún 2013 12:09
od Tomas PO
LubosG napísal:Tak to mohli namaľovať len s jedným písmenom v každom pruhu, nap. A v ľavom pruhu, H v strednom. A o niekoľko metrov znova, pre istotu.

to by mohlo byt matuce, vozy by sa zbytocne radili podla toho ci idu na A alebo H

Re: D1 Bratislava, Viedenská cesta - Prístavný most

OdoslaťOdoslané: 25. Jún 2013 12:10
od Tomas PO
tr3mp napísal:A a H sú oficiálne kódy štátov, podľa tohto: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_in ... tion_codes. O čom hovoríš ty sú kódy podľa ISO 3166-1 (http://en.wikipedia.org/wiki/ISO_3166-1), ale tie sa nepoužívajú na ŠPZ-ky.
Kódy A a H patria medzi najstaršie, používajú sa už od roku 1910 (a preto sú tak "protekčne" krátke).

na ZDZ sa pouziva AT, HU, SK, HR, tak preco na VDZ nie?