Stránka 7 z 86

Re: D1 Dubná Skala - Turany

OdoslaťOdoslané: 05. Nov 2010 08:41
od pohodak
to je samozrejme v poriadku, ale preco "ak nie v polovici 2011" tak az 2012-2013? btw aka MUK na dialnici :shock:

Re: D1 Dubná Skala - Turany

OdoslaťOdoslané: 05. Nov 2010 10:11
od Andrej
johhan asi myslel MUK D1 s I/18 alebo MUK privadzaca Turany s I/18.
Kazdopadne si myslim, ze je zbytocna strata casu projektovat privadzac, ak ho mozeme postavit hoc aj o trosku drahsie v parametroch 1/2 profilu D 26,5/120 a podla nasledne zvoleneho variantu ho bud vyuzit ako D alebo ponechat ako privadzac. Ved tak to bolo aj povodne planovane, tento usek vobec nemal byt zavisly od useku Turany-Hubova.

Re: D1 Dubná Skala - Turany

OdoslaťOdoslané: 05. Nov 2010 10:39
od pohodak
jediny zmysel by mne tie zmeny o ktorych pise johhan davali keby sa fakt isla robit korbelka, ale podla viewtopic.php?f=35&t=14470 to tak moc nevyzera :(

Re: D1 Dubná Skala - Turany

OdoslaťOdoslané: 05. Nov 2010 15:04
od dragon
Uz sa zobudte niektori. To fakt nevidite, ze Figel silou mocou tlaci aby sa pokracovalo v uz pripravenej trase?? Kdeze Korbelka...

Re: D1 Dubná Skala - Turany

OdoslaťOdoslané: 05. Nov 2010 15:27
od Andrej
dragon, nikto to tu ani netvrdi. Na korbelku tlaci hlavne EK, ktora ked zistila, ze minister dopravy uz nie je Vazny ale byvaly eurokomisar Figel, chcela z toho pomalicky vykluckovat. Vyhodou povrchoveho variantu je, ze sa moze stavat prakticky okamzite po suhlase EK a zabezpeceni financovania a ak som spravne pochopil johhana tak by sa hned mohol stavat aj usek DS-Turany.

Osobne by som bol tiez radsej, ak by Figel pretlacoval Korbelku aj za cenu 2-3 rocneho omeskania Turany-Hubova.

Re: D1 Dubná Skala - Turany

OdoslaťOdoslané: 15. Mar 2011 08:19
od Andrej
V.1.1. Názov a označenie zmluvy
Vypracovanie dokumentácie pre stavebné povolenie stavby diaľnice D 1 Dubná skala - Turany vrátane inžinierskej činnosti.
V.1.2. Dátum uzatvorenia zmluvy
13. 3. 2008
V.2. UZATVORENÝ DODATOK K ZMLUVE
V.2.1. Názov a označenie dodatku k zmluve
Dodatok č. 2 k ZoD na zhotovenie dokumentácie na stavebné povolenie (DSP) a na výkon inžinierskej činnosti pre stavbu diaľnica D1 Dubná skala - Turany.
V.2.2. Dátum uzatvorenia dodatku k zmluve
4. 3. 2011
V.2.3. Dôvod uzatvorenia dodatku k zmluve
Doplnenie fakturačných podmienok.
Ak sa uzatvorenie dodatku týka zmluvnej ceny, uveďte hodnoty:
Pôvodná zmluvná cena sa navyšuje o : Hodnota s DPH: 0,0000 EUR


http://www.e-vestnik.sk/#EVestnik/Detail/21753

Re: D1 Dubná Skala - Turany

OdoslaťOdoslané: 24. Mar 2011 18:03
od i15
viewtopic.php?f=35&t=15162

NDS plánuje v apríli vyhlásiť tendre na stavbu úsekov D1 Fričovce - Svinia (dĺžka 11,2 kilometra, náklady 200 mil. eur) a Dubná Skala - Turany (16,5 kilometra). Predpokladaný začiatok výstavby oboch úsekov je v auguste tohto roka a dokončenie o tri roky neskôr.


tie terminy treba samozrejme brat s rezervou, ale je to dobra sprava - zjavne je zaujem, aby sa tento usek uz dalej neodkladal

Re: D1 Dubná Skala - Turany

OdoslaťOdoslané: 24. Mar 2011 18:08
od Andrej
Dlzka vystavby DS-Turany a Fricovce-Svinia 3 roky?

Kazdopadne zaciatok vystavby v auguste by bol este velmi dobry termin. Ak Doprastav nepodal dalsiu namietku na I. usek Janovce-Jablonov, snad nebude problem ani pri tendroch na tieto useky.

Re: D1 Dubná Skala - Turany

OdoslaťOdoslané: 24. Mar 2011 18:21
od i15
dlhsia doba vystavby znamena nizsiu zataz na rocny rozpocet a tiez moze byt lacnejsia (odpadnu vysokohorske prirazky za betonovanie mostov v nedelu pri -10°C)

Re: D1 Dubná Skala - Turany

OdoslaťOdoslané: 24. Mar 2011 18:39
od Andrej
To je otazka na stavbarov, ci aj takto jednoduchy usek potrebuje dobu vystavby 3 roky. Sudiac podla inych podobne narocnych usekov by stacili aj 2 roky, obzvlast ked ide o tak dôlezity usek.

Re: D1 Dubná Skala - Turany

OdoslaťOdoslané: 24. Mar 2011 18:52
od i15
Usek je aj dost dlhy na nase pomery (16,5km), takze podla mna ide hlavne o rovnomerne rozlozenie vydavkov z rozpoctu. Tlaky na urychlenie ukoncenia vystavby po niekolkorocnom odkladani zaciatku nikdy nepriniesli nic dobre...

Re: D1 Dubná Skala - Turany

OdoslaťOdoslané: 12. Apr 2011 17:25
od i15
ak chcu vyhlasovat sutaze s mesacnym odstupom, uz by sme tu mali mat aspon predbezne oznamenie....

Re: D1 Dubná Skala - Turany

OdoslaťOdoslané: 12. Apr 2011 17:47
od Andrej
detto Hubova-Ivachnova. Zrejme opät cakaju na reakcie zaujemcov na tender Fricovce-Svinia.

Re: D1 Dubná Skala - Turany

OdoslaťOdoslané: 12. Apr 2011 18:28
od granite01
Neviem si predstaviť, žeby čakali na reakcie záujemcov. Záväzné ponuky na Fričovce - Svinia sa totiž dávajú až koncom júna :lol:

Re: D1 Dubná Skala - Turany

OdoslaťOdoslané: 12. Apr 2011 21:21
od Andrej
Ale podklady si môzu preberat uz dnes. Doprastav podal namietky mesiac po vyhlaseni tendra na Janovce-Jablonov.

Aj tak som zvedavy, akym spôsobom bude vyhlaseny tender na tento usek, ked nie je stale znamy variant na Turany-Hubova a tym padom ani ukoncenie tohto useku.

Re: D1 Dubná Skala - Turany

OdoslaťOdoslané: 13. Apr 2011 08:55
od dusans
V lepšom prípade ho ukončia pred Turanmi a spravia napojenie na cestu 1/18 äcca 3 km).

Re: D1 Dubná Skala - Turany

OdoslaťOdoslané: 14. Apr 2011 06:23
od Andrej
Dlho ocakavane predbezne oznamenie :-)
http://www.e-vestnik.sk/#EVestnik/Detail/22998

Líniová stavba Diaľnica D1 Dubná skala - Turany celkovej dĺžky 16,405355 km je v šírkovom usporiadaní kategórie D 26,5/120. Začiatok úseku je totožný s koncom úseku Diaľnica D1 Višňové Dubná skala v katastrálnom území Vrútky, koniec úseku je v križovatke s cestou I/18 v katastrálnom území Turany a je totožný so začiatkom úseku Diaľnica D1 Turany Hubová. Súčasťou stavby je aj diaľničný privádzač Martin (1,788 km) a štyri mimoúrovňové križovatky. V km 11,2 je navrhnuté obojstranné odpočívadlo Turčianska Štiavnička vľavo malé, vpravo veľké s ČSPHM.

Re: D1 Dubná Skala - Turany

OdoslaťOdoslané: 14. Apr 2011 08:13
od pohodak
takze sa stale tvaria ze chcu stavat povrchovy variant turany-hubova :roll:

Re: D1 Dubná Skala - Turany

OdoslaťOdoslané: 14. Apr 2011 08:40
od st09
Konecna nejaká aktivita pre tento potrebny usek. Inak podla dokumentacie stavby i v pripade tuneloveho variantu Korbelka + Havran, resp. Velka Fatra, po km cca 14,0 je trasa zhodna, zvysok moze byt DP v polovicnom profile po I/18. Ak sa ale presadi povrchovy variant cez Sutovo, plan nepocita s mostom - podjazdom pre trat ZSR, ktora v modernizovanom variante sa tunelu Velka Fatra nevyhne! To potom budu vrtat podjazd pod D1 pod Krpelanmi za plnej premavky, resp. zeleznicny nadjazd o dlzke 2 - 3 km aj s nasypmi???

Re: D1 Dubná Skala - Turany

OdoslaťOdoslané: 14. Apr 2011 10:30
od milosD
ministerstvo o inom ako povrchovom variante neuvazuje :?
ale som zmateny zo styroch MUK, viem len o troch ( Dubna skala, Martin, Turany ) :shock:
mozno je to napojenie privadzaca Martin na I/18

Re: D1 Dubná Skala - Turany

OdoslaťOdoslané: 14. Apr 2011 11:17
od Andrej
Kym sa dostane modernizacia zeleznice na usek ZA-RK, tento usek uz bude mat aj 20-30 rokov. Tunel Velka Fatra bude pravdepodobne posledna cast zeleznicneho koridoru a ktovie, ci sa vôbec niekedy docka realizacie vzhladom na vysoke naklady.

Otazka pre znalcov VO - je mozne teraz vyhlasit samotne VO len na usek 0,0-13 km (pokial je trasa spolocna pre oba varianty)? Je mozne zmensit rozsah zakazky aj po vyhlaseni tendra, pripadne az po vyhodnoteni?

Re: D1 Dubná Skala - Turany

OdoslaťOdoslané: 14. Apr 2011 11:32
od aquila
zmenit zakazku sa temer urcite neda v takom rozsahu, len rozdelit na useky ...

pri chytrej zmene posledneho useku sa aj tak da urobit variant na korbelku keby bola moc velka vola.. vsak prapovodne sa pocitalo s tym, ze sa postavi od turian len v polovicnom profile ..

Re: D1 Dubná Skala - Turany

OdoslaťOdoslané: 14. Apr 2011 11:45
od devil
podla mna VO mozno vyhlasit na akykolvek usek alebo cast useku.

Re: D1 Dubná Skala - Turany

OdoslaťOdoslané: 14. Apr 2011 11:50
od Andrej
Rozhodnutie o Korbelke vsak padne zrejme az v lete. To znamena dovtedy cakat na vyhlasenie VO?

Re: D1 Dubná Skala - Turany

OdoslaťOdoslané: 14. Apr 2011 16:21
od i15
este ze nas citaju, inak by zabudli vyhlasit predbezne oznamenie :)

Napojenie na I/18 pri Turanoch je potrebne tak, ci tak. Podla mna sa bude dat v pripade potreby dodatocne zmenit projekt a z plneho profilu na konci useku bude polovicny.