D1 - Bratislava Prístavný most

Bratislava (Petržalka – križovatka s D2) – Trnava – Trenčín - Žilina – Prešov – Košice – Záhor, štátna hranica SR/Ukrajina

Moderátor: Moderátori

Boli by ste za to aby bol pristavny most spristupneny ako 3-pruh?

Anketa bola ukončená dňa 17. Jún 2005 09:15

Nie
1
7%
Ano
13
93%
 
Celkový počet hlasov : 14

Odoslaťod aquila » 18. Júl 2007 09:48

2 mel: inak to by nebol az taky zly napad. len mas tam pristav a ustrednu nakladnu stanicu ;)
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 578
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod mel » 18. Júl 2007 09:50

a to je nejaky problem? :lol: vsak nech si postavia tunel
mel
Obrázok používateľa
mel
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 10
Založený: 07. Feb 2005 12:41

Odoslaťod johhan » 20. Júl 2007 07:38

mel napísal:Ja by som zrusil zeleznicu a dal tam mestsku dopravu s pripojenim na bajkalsku a einsteinovu :)


trať cez dunaj je dôležitá hlavne pre nákladnú dopravu ... a je tam aj BA - UNS
johhan
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 39
Založený: 03. Feb 2005 21:43

Odoslaťod johhan » 20. Júl 2007 07:50

pablito napísal:Osobne som aj tak za riesenie pristavby 2-och subeznych mostov (kazdy 2-3 pruhy) po pravej a lavej strane Prist. mosta. Ja ako laik by som ale nepredpokladal naklady vyssie ako pri moste Apollo. Alebo sa mylim? Pri tomto rieseni by bola komplexna rekonstrukcia prist. mosta bezpredmetna.


Toto je tiež jeden z variantov prestavby postaviť 2 súbežné 2 pruhové mosty zľava a sprava
johhan
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 39
Založený: 03. Feb 2005 21:43

Odoslaťod mel » 20. Júl 2007 08:16

johhan napísal:
mel napísal:Ja by som zrusil zeleznicu a dal tam mestsku dopravu s pripojenim na bajkalsku a einsteinovu :)


trať cez dunaj je dôležitá hlavne pre nákladnú dopravu ... a je tam aj BA - UNS


vsak tu presunieme a na pozemkoch postavime novu stvrt :) kde je vola tam je cesta :lol: [/joke]
mel
Obrázok používateľa
mel
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 10
Založený: 07. Feb 2005 12:41

Odoslaťod pablito » 20. Júl 2007 10:25

johhan napísal:
pablito napísal:Osobne som aj tak za riesenie pristavby 2-och subeznych mostov (kazdy 2-3 pruhy) po pravej a lavej strane Prist. mosta. Ja ako laik by som ale nepredpokladal naklady vyssie ako pri moste Apollo. Alebo sa mylim? Pri tomto rieseni by bola komplexna rekonstrukcia prist. mosta bezpredmetna.


Toto je tiež jeden z variantov prestavby postaviť 2 súbežné 2 pruhové mosty zľava a sprava


Skvele...
Konecne pocujem ze aj tento variant sa vobec berie do uvahy.
Mas nejake info ohladne vsetkych moznosti a v akej faze je celkovo riesenie tohoto problemu?

Vdaka...
pablito
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 297
Založený: 17. Jún 2007 14:35
Bydlisko: Amsterdam

Odoslaťod Jurislav » 20. Júl 2007 12:10

To sa aj mne páči mať 3 mosty 2-4-2 pruhy.
Obrázok používateľa
Jurislav
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 2
Založený: 16. Dec 2006 14:15
Bydlisko: I/18 km 353,748; asi 50m odtiaľ

Odoslaťod Ondra O.K. » 08. Aug 2007 12:04

No a slo by udelat jen na vychodni strane novy zeleznicni most a tim patrem kde jezdi vlak to hnat jednim smerem a po hornim patre druhym smerem?

Priznam ze neznam mistni situaci, jen z mapy a z diskuze...takze treba je to hloupost...nebo naopak i tato varianta se zvazuje?
Obrázok používateľa
Ondra O.K.
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 573
Obrázky: 112
Založený: 28. Aug 2006 14:58

Odoslaťod Jarda » 08. Aug 2007 12:17

Nešlo by některé rampy zavřít a nutit tak část dopravy jezdit přes most Apollo?
Jarda
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 3
Založený: 24. Mar 2006 11:03
Bydlisko: ČR, Praha

Odoslaťod fh » 08. Aug 2007 12:45

Tiež si myslím, že dostať vnútromestský traffic na Apollo a prístavný most pre tranzit by bolo dobré riešenie. Z Apolla ale chýba lepšie a najmä rýchlejšie napojenie na Ružinov, ale to už vedia lepšie ľudia z Bratislavy
fh
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 12
Založený: 06. Máj 2005 11:19

Odoslaťod ELZ » 08. Aug 2007 14:44

fh napísal:Tiež si myslím, že dostať vnútromestský traffic na Apollo a prístavný most pre tranzit by bolo dobré riešenie. Z Apolla ale chýba lepšie a najmä rýchlejšie napojenie na Ružinov, ale to už vedia lepšie ľudia z Bratislavy


Dobre hovoris. :-)
ELZ
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 968
Obrázky: 0
Založený: 13. Máj 2005 07:05

Odoslaťod aquila » 08. Aug 2007 14:59

z apolla treba prejist viacero krizovatiek, to kopu ludi odradza, plus to zakonecnie na mileticovej tiez nie je najidealnejsie. skratka cez pristavny mas radovo menej krizovatiek ak ides konkretne do ruzinova
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 578
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod mel » 08. Aug 2007 16:39

aquila napísal:z apolla treba prejist viacero krizovatiek, to kopu ludi odradza, plus to zakonecnie na mileticovej tiez nie je najidealnejsie. skratka cez pristavny mas radovo menej krizovatiek ak ides konkretne do ruzinova


Aby bol pre smer na Ruzinov most Apollo pritazlivejsi ako pristavny, bolo by treba prerobit krizovatku s pristavnou ulicou (semafory), s prievozskou ulicou (semafory, ktore su nastavene tak, ze je tam cervena vlna), dobudovat zahradnicku na 2+2 popred Sporitelnu a napojit na kosicku nie cez 2 krizovatky s Mileticovou ale krizom cez trhovisko novou 2+2 komunikaciou. Realne mas na trase na ruzinovsku ulicu 4 svetelne krizovatky oproti jednej (pri Esso/Shell na bajkalskej) v smere z pristavneho mostu, aj ta ma cervenu len velmi kratky interval, pricom z Apolla su dlhe cervene.
mel
Obrázok používateľa
mel
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 10
Založený: 07. Feb 2005 12:41

Odoslaťod Stevqo » 08. Aug 2007 19:44

Viem, ze je to OT, ale ako to je vlastne s Apollom? Vraj nie je vyuzity ani na 40% a pritom ocakavanie boli take velke.
Stevqo
diskutujúci
 
Príspevky: 144
Obrázky: 76
Založený: 27. Aug 2006 20:19

Odoslaťod ELZ » 08. Aug 2007 21:31

@mel

Zahradnicka na 2+2 sa chysta (vie niekto viac?) - kvoli tomu uz napr. ani neopravuju eleketrickovu trat, lebo sa bude prekladat. A mam taky dojem, ze 2+2 to ma pokracovat az na Kosicku (a aj sa mi mari, ze to zasiahne do trhoviska)
ELZ
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 968
Obrázky: 0
Založený: 13. Máj 2005 07:05

Odoslaťod mel » 09. Aug 2007 06:49

ELZ napísal:@mel

Zahradnicka na 2+2 sa chysta (vie niekto viac?) - kvoli tomu uz napr. ani neopravuju eleketrickovu trat, lebo sa bude prekladat. A mam taky dojem, ze 2+2 to ma pokracovat az na Kosicku (a aj sa mi mari, ze to zasiahne do trhoviska)


Ano, Zahradnicka sa chysta, ale nie po Mileticovu, ale po Jegeho, aspon zatial neviem o prekladke elektricky az po Mileticovu, ktora by tam uz bola nutna, po jegeho nie. Ma sa upravit aj krizovatka Zahradnicka/Jegeho v ramci tohoto.

Mileticova sa prerabala po dokonceni Apolla, cize ak by sa mala prerabat este raz na 2+2, tak zjem kefu. Priestorove podmienky krizovatky Mileticova/Zahradnicka neumoznuju jej rozsirenie inak ako na ukor parku pri krizovatke a nasledne aj samotneho trhoviska, ak by sa malo rozsirovat az po krizovatku Mileticova/Kosicka.

Projekt na priame prepojenie Kosickej so Zahradnickou tak, aby Kosicka pokracovala az po zahradnicku v priestore krizovatky s Jegeho ulicou existuje, nie je vsak priechodny, pretoze by sa musela zburat polovica trhoviska, co nie je v zaujme MC Ruzinov. Toto sa riesit nebude v najblizsich rokoch.
mel
Obrázok používateľa
mel
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 10
Založený: 07. Feb 2005 12:41

Odoslaťod sezbrzni » 09. Aug 2007 09:18

pokial sa dobre pamatam, boli navrhy (mozno aj nieco viac a konkretnejsie), aby pokracovanie kosickej islo pod trhoviskom a nasledne sa napojilo na zahradnicku?

mel, vies o tom nieco?
sezbrzni
sezbrzni
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 1
Založený: 23. Feb 2006 18:54
Bydlisko: BA, KE

Odoslaťod Čavo » 09. Aug 2007 09:34

aquila napísal:z apolla treba prejist viacero krizovatiek, to kopu ludi odradza, plus to zakonecnie na mileticovej tiez nie je najidealnejsie. skratka cez pristavny mas radovo menej krizovatiek ak ides konkretne do ruzinova

Keď dokončia Prístavnú (neviem, na čo tam vlastne čakajú, vyzerá byť hotová), tak sa bude dať dostať na Bajkalskú cez Apollo-Prístavná-Rondel-Bajkalská bez semaforu a skoro celý čas po štvorpruhu. Opačný smer je cez jednu svetelnú križovatku z Prístavnej na Apollo.
čavo

To čo píšem, sú moje názory, alebo informácie, ktoré mám. Budem rád, ak si žiadne moje slová nikto nebude brať osobne.
Čavo
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 541
Obrázky: 1
Založený: 07. Feb 2005 14:19
Bydlisko: Nitra

Odoslaťod aquila » 09. Aug 2007 10:14

sezbrzni napísal:pokial sa dobre pamatam, boli navrhy (mozno aj nieco viac a konkretnejsie), aby pokracovanie kosickej islo pod trhoviskom a nasledne sa napojilo na zahradnicku?

mel, vies o tom nieco?


tych planov bolo.. osobne toto by bolo lepsie ak celu trznicu kupil nejaky investor, isla by tadial sla 2+2 a nad tym by boli business centra ...
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 578
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod sezbrzni » 09. Aug 2007 10:40

ty asi tam nekupujes ponozky, ze ? :D
to by bola vacsia vzbura ako pri trasovani R1 okolo NR :lol:
sezbrzni
sezbrzni
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 1
Založený: 23. Feb 2006 18:54
Bydlisko: BA, KE

Odoslaťod johhan » 10. Aug 2007 10:07

Jurislav napísal:To sa aj mne páči mať 3 mosty 2-4-2 pruhy.


Mne sa zase páčila verzie totálnej demolácie mosta a výstavby nového v konfigurácii:

- horné poschodie - (2 + 3) + (3 + 2)
- dolné poschodie - 2 x 1435 mm ( vlak ) + 2 x 1000 mm ( električka s predprípravou na 2 x 1435mm

Most na hornom poschodí by bol rozdelený na mestský a dialničný betonovými zvodidlami s možnosťou rekonfigurácie - teda posunieš si zvodidlá NJ ako potrebuješ - prípadne pri opravách mosta. Rýchlosť na dialničnej časti by potom mohla byť 120
johhan
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 39
Založený: 03. Feb 2005 21:43

Odoslaťod Čumil » 10. Aug 2007 10:30

johhan napísal:[
Mne sa zase páčila verzie totálnej demolácie mosta a výstavby nového


Pokial mozno v opacnom poradi, samozrejme novy by musel byt kusok vedla :-).

Neviem si predstavit, ze by bol pristavny na isty cas zruseny bez nahrady
Čumil
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 806
Založený: 01. Okt 2005 15:41

Odoslaťod aquila » 10. Aug 2007 10:36

cumil, dalo by sa to, ale musela by byt D4 +R7 od pristavneho po D4 hotovson ... jazdilo by sa cez apollo a novy most pod slovnaftom.
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 578
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod Jarda » 10. Aug 2007 10:44

aquila napísal:cumil, dalo by sa to, ale musela by byt D4 +R7 od pristavneho po D4 hotovson ... jazdilo by sa cez apollo a novy most pod slovnaftom.


Kdyby ale byla hotová D4, pak by Prístavný most mohl stačit se současnou kapacitou.
Jarda
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 3
Založený: 24. Mar 2006 11:03
Bydlisko: ČR, Praha

Odoslaťod Dialniciar » 21. Feb 2008 14:24

MH napísal:...okrem Prístavného mosta v BA, lebo ten plní zároveň aj mestskú funkciu a je to neuralgický bod mesta.


Ale zas na druhú stranu, predstavme si, že čo prejazd týmto mostom, to 5 SKK.

Denne 180.000*5, víkendy nerátam takže krát ešte 52 = 47 mil. SKK.

Keby to bolo aj "len" 40 mil. SKK, je to dosť. Štát by z toho mal 7,6 mil. SKK a NDS 32,4 mil. SKK, čo postačuje na ročné opravy a údržbu mostu. Prípadne raz za 2 roky kompletnú obnovu povrchu a konštrukcie.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na D1

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: mjk, motuz a 20 hostí.