nevo83 napísal:Jano: Ked vytahujes nehodovost tak potom ju aj rozdel
- podla skodovosti ( lebo jozko vola PZ aj ked ma tuk za 30e)
- podla alkoholu
- aky druh nehody
A az to moze byt relevantny udaj o ,,zlej ceste,,
Policia rozlisuje nehody a skodove udalosti, nikdy by nemal policajt zaradit medzi nehody situaciu a to aj ked je privolana Policia, ked je nizka skoda a len na vozidlach, ziadne zranenie, alkohol. Eviduju to ako skodove udalosti.
nevo83 napísal:V ZA kraji sa aspon chystali a stavalo a stavia sa inde to az tak ruzove nie je.
Jasne vsade je plynula premavka lrn u Vas je najhorsia ze
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ja som presvedceny, ze blizke okolie BA a Kysuce nasledovane Strecnom su na tom najhorsie co sa tyka plynulosti premavky.
V ZA kraji sa v minulej dekade sa az tak nestavalo, len sa o tom rozpravalo. Dokoncilo sa 1,55 km polprofilu D3 na Kysuciach, lebo zvysok D3 Oscadnica - Cadca uz bol postaveny predtym, odovzdalo sa 18,5 km hranica kraja -ZA,zapad a 2,5 km na vychodnom okraji kraja, este 6,5 km polprofil R3. Celkovo sa v minulej dekade odovzdalo v ZA kraji do uzivania 21 km dialnic v plnom profile a 11,5 km D/RC v polovicnom profile.
Takze k 1.1.2010 mali kraje nasledovnu dlzku D/RC:
BA 107 km
TT 93 km
BB 91 km
TN 80 km
ZA 74 km
PO 70 km
KE 29 km
NR 22 km
V NR kraji sa v roku 2011 odovzdalo jednorazovo dalsich takmer 46 km RC v plnom profile.
ZA mal sice az 74 km D/RC, ale z toho 47 km uplne excentricky na vychode kraja, pricom dopravna potreba bola jasne v zapadnej polovici kraja podla intenzit, plynulosti, nehodovosti.