Stránka 5 z 194

OdoslaťOdoslané: 18. Mar 2007 22:08
od Andrej
Dialniciar napísal:
Andrej napísal:To pojde buduci rok na dialnice 30 mld a v r. 2009-2010 40 mld. Sk, ak chcu naraz financovat tunely Visnove, Cebrat a Povazsky Chlmec + prilahle useky?


Začiatok výstavby nie je drahý, nákladné budú 2. a 3. roky razenia Višňového, kedy miliardy len tak poletia ... :o
...

Budúci rok bude stačiť dať 20-30 mld. SKK. To, čo dnes+inflácia.

Vsak som aj napisal, ze az v r. 2009-2010 to bude musiet byt okolo 40 mld. Sk. Len aby to nedopadlo opät ako v r. 1998 naslednym spomalenim vystavby po volbach :roll:

OdoslaťOdoslané: 18. Mar 2007 22:15
od Dialniciar
Andrej napísal:Vsak som aj napisal, ze az v r. 2009-2010 to bude musiet byt okolo 40 mld. Sk. Len aby to nedopadlo opät ako v r. 1998 naslednym spomalenim vystavby po volbach :roll:


Nebude na to žiadny hospodársky dôvod. :idea: Predsa každému je jasné, aj SDKÚ, že diaľnica by reálne bola v r. 2013 a dokonca samotná SDKÚ žiadala viac peňazí na diaľnice už na r. 2007. A to pri vysokej rozostavanosti najdrahších úsekov a to niečo stojí.

Ja by som napríklad osobne nerozstaval ani jeden nový úsek na D3, D4, R2, R4, R5, R6 či R7. Jedinú výnimku by som dal na R3, kde severná vetva súrne potrebuje realizáciu.

Ak by som aj vedel, že na diaľnice všetko neminiem, tak by som skôr tie 2-3-4 mld. SKK dával na opravy vozoviek, na dokončenie posledných prác na už otvorených, no stále nedokončených úsekoch.

OdoslaťOdoslané: 20. Mar 2007 19:33
od mirkobb
Boli sem pridane dva "nacrty" severneho obchvatu RK(D1):
http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=2301
http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=2302
Len pre doplnenie uz existujucej orthfotomapy, zial nevosli sa na jeden obrazok, tak takto na 2x. :wink:

OdoslaťOdoslané: 07. Apr 2007 13:40
od Dialniciar
Dokumentácia na diaľnicu je pripravená :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=6792

OdoslaťOdoslané: 07. Apr 2007 14:28
od i15
Dialniciar napísal:Dokumentácia na diaľnicu je pripravená :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=6792


„Ak by sa nám financovanie podarilo zabezpečiť prostredníctvom štátneho rozpočtu alebo fondov Európskej únie, mal by byť spomínaný úsek dokončený v roku 2009, keby sa výstavba financovala zo súkromných zdrojov, dokončenie by sa oddialilo o rok,


hmm, to sa vazne da stihnut? Je to 15 km usek s tunelom...
Ale panovi z NDS verim a tesi ma, ze podtatranska cast D1 sa v dohladnej dobe dost predlzi.

OdoslaťOdoslané: 07. Apr 2007 14:42
od pohodak
ja neviem,najprv sa tam hovori o zaciatku vystavby o 2 roky a potom o dokonceni v roku 2009 :roll:

OdoslaťOdoslané: 07. Apr 2007 17:43
od Andrej
No ak by zacali najneskor zaciatkom buduceho roka, tak je este realne tento usek otvorit do konca volebneho obdobia, ale dost o tom pochybujem. Moj odhad je vystavba v r. 2009-2012. :roll:

OdoslaťOdoslané: 07. Apr 2007 19:18
od Dialniciar
Andrej napísal:No ak by zacali najneskor zaciatkom buduceho roka, tak je este realne tento usek otvorit do konca volebneho obdobia, ale dost o tom pochybujem. Moj odhad je vystavba v r. 2009-2012. :roll:


Ak by sa začalo stavať hoci v r. 2008, tak nie je možné do konca volebného obdobia úsek otvoriť, nieto ešte dostavať.

OdoslaťOdoslané: 07. Apr 2007 19:28
od Andrej
Dialniciar napísal:
Andrej napísal:No ak by zacali najneskor zaciatkom buduceho roka, tak je este realne tento usek otvorit do konca volebneho obdobia, ale dost o tom pochybujem. Moj odhad je vystavba v r. 2009-2012. :roll:


Ak by sa začalo stavať hoci v r. 2008, tak nie je možné do konca volebného obdobia úsek otvoriť, nieto ešte dostavať.

Nie je mozne to postavit za 30 mesiacov? Kvoli tunelu Cebrat?

OdoslaťOdoslané: 07. Apr 2007 19:40
od Dialniciar
Andrej napísal:
Dialniciar napísal:
Andrej napísal:No ak by zacali najneskor zaciatkom buduceho roka, tak je este realne tento usek otvorit do konca volebneho obdobia, ale dost o tom pochybujem. Moj odhad je vystavba v r. 2009-2012. :roll:


Ak by sa začalo stavať hoci v r. 2008, tak nie je možné do konca volebného obdobia úsek otvoriť, nieto ešte dostavať.

Nie je mozne to postavit za 30 mesiacov? Kvoli tunelu Cebrat?


Nie kvôli tunelu, ale kvôli celému úseku, ktorý si vyžiada množstvo oprávnených vyvolaných investícií a ide tiež o náročnosť úseku. Nebude možné stavať ani deň-noc, takže 3 roky na tento úsek je málo, resp. jeho predčasné otvorenie potom spôsobí komplikácie pri dostavbe. Takže sa bude stavať ideálne 3,5-4 roky. Pri predpoklade dostatku financií a žiadnych vážnejších technických prekážok. Veď stavba tu opakovane bude musieť prekročiť rieku, cestu I. triedy aj železnicu.

OdoslaťOdoslané: 02. Jún 2007 22:02
od Branco
Dokumentácia pre stavebné povolenie je už vypracovaná, pravdepodobne prebieha jej odúhlasovanie.
Úsek však zrejme nie je majetkoprávne vysporiadaný, tender na majetkoprávne vysporiadanie má byť vyhlásený 30.6. :

http://www.uvo.gov.sk/vestnik/hladaj07.php?rok=07&vcislo=73&tabulka=predb07&retazec=&aalebo=a

OdoslaťOdoslané: 03. Jún 2007 03:03
od aquila
v RK je situacia uz hodne hodne zla a je skoda, ze sa nezacne tento usek stavat uz tento rok ako to predpokladal johhan...

OdoslaťOdoslané: 03. Jún 2007 16:34
od Branco
Polrok je tu čo nevidieť a v druhom polroku by sa mali rozbenhúť aj tendre na zhotoviteľa a stavebný dozor - Jánovce-Jablonov, Hubová-Ivachnová a Svrčinovec - Skalité, ak sa myslí vážne začatie výstavby v roku 2008.

OdoslaťOdoslané: 26. Jún 2007 10:14
od sergej
Hrozí, že sa tento rok rozbehnú tendre na tento úsek?

OdoslaťOdoslané: 21. Jan 2008 13:08
od Lionheart
Neuvazovalo sa v nejakych pracvonych verziach aj o vybudovani juzneho obchvatu RK? Mne by prislo celkom logicke postavit tunel pod Donovalmi a cesta od DN po RK je relativne OK. A dalej od RK na vychod sa v blizkej dobe D1 vyraznejsie predlzi. Myslim totiz ze trasa BA-NR-BB-RK-PO moze byt docasnym riesenim a alternativou k severnej D1. Hlavne ak sa rychlo nedobuduje usek ZA-MT...

OdoslaťOdoslané: 21. Jan 2008 13:28
od pohodak
o potencialnom spojeni BB-RK tu mas siahodlhe debaty v sekcii Rychlostne komunikacie ;)

OdoslaťOdoslané: 21. Jan 2008 13:35
od Lionheart
Ano to mam. Pozeral som to pred casom a je tam dost tvrda diskusia :-) Ale ak si dobre pamatam tak nikto nespominal cisla koklko by realizacia napr tunela pod Donovalmi stala ... Neviem ci uz taka studia bola spracovana. Viem ze sa dost argumentacne diskutuje o vplyve na ziv prostredie, vod zdroji ale nepostrehol som ci aj o financiach :-). Asi je to OT iba som chcel nadhodit v tejto casti ten juzny obchvat RK! Hubova - Ivachnova obchadza totiz mesto severom...

OdoslaťOdoslané: 21. Jan 2008 13:53
od devil
ak si dobre pamatam tak nikto nespominal cisla koklko by realizacia napr tunela pod Donovalmi stala


to nikto nevie povedat, to su len dohady aj to prisposobene podla toho co sa komu hodi. diskutovat o cene niecoho co bude tak v 2020, teda porovnavat nejake varianty ktore su na urovni studii je nezmysel. a vlastne preto nie je nabeton urcena ani trasa.

OdoslaťOdoslané: 21. Jan 2008 14:00
od pablito
Pokial viem tak existuje iba tato verzia a zda sa byt najrealnejsia...

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=59864#59864

Odhad ceny diela je cca 11mld SKK a to pravdepodobne bez DPH...

Tak si skus s nami tipnut cenu RK cez trebars Motsenicu... ;)

OdoslaťOdoslané: 21. Jan 2008 14:08
od Lionheart
Tu sme uz asi dost OT. Je to asi moja chyba lebo som pisal prilis obsirne... Iba som sa chcel dotazat na juzny obchvat RK v tychto suvislostiach ... Prispevok o tunely cez Donovaly som samozrjme dal aj do sekcie R1 tak mozme pokracovat tam ...

OdoslaťOdoslané: 21. Jan 2008 14:09
od Lionheart
Ale dik za odpoved. zatial sa tu snazim iba zorientovat...

OdoslaťOdoslané: 21. Jan 2008 14:46
od devil
Tu sme uz asi dost OT. Je to asi moja chyba lebo som pisal prilis obsirne... Iba som sa chcel dotazat na juzny obchvat RK v tychto suvislostiach ... Prispevok o tunely cez Donovaly som samozrjme dal aj do sekcie R1 tak mozme pokracovat tam ...


to tam nepatri. R1 je hlavne sucastou vychodo-zapadnej spojnice E58 a nie severo-juznej. ta je len vedlajsia funkcia.

OdoslaťOdoslané: 21. Jan 2008 15:09
od Lionheart
Sorry, dal som to samozrejme do Rychlostne cesty - R3 Donovaly part deaux ... :-)

OdoslaťOdoslané: 15. Feb 2008 16:21
od sven
Narazil som takuto informaciu na www stranke obce Likavka, nie je ani datovana, predpokladam, ze by to mohol byt koniec minuleho roka. Neviete nahodou, ako to nakoniec bude s obchvatom obce Likavka?

Výstavba diaľnice D1 predo dvermi
Vladimíť Roško - starosta obce
O diaľnici sa v spojitosti s našou obcou toho veľa popísalo a viedli sa dlhé diskusie. Touto témou sme sa pravidelne zaoberali i na rokovaniach obecného zastupiteľstva.

Obec Likavka, obecné zastupiteľstvo i starosta vždy podporovali výstavbu diaľnice D1 a na rokovaniach prijímali súhlasné stanoviská s podmienkou, že obec žiada do projektu diaľnice zakomponovať i riešenie križovatky pri Hubertuse a privádzača k diaľnici tak, aby cestné prepojenie sever-juh obchádzalo našu obec. Varianty riešenia danej problematiky boli štyri. Starosta a obecné zastupiteľstvo navrhlo piatu, ktorá by bola pre našu obec najprijateľnejšia. Privádzač sme požadovali zaradiť ako súčasť výstavby D1 v predstihu, aby sa prísuny materiálov realizovali po ňom a nie po štátnej ceste I/59 ulicou J. Hollého. Diaľničná spoločnosť, a.s. i investor majú inú predstavu a navrhujú prísun materiálu práve po spomínanej štátnej ceste ale i miestnych komunikáciách po uliciach J. Hollého a Jánovčíkovej smerom na Martinček, popod cintorín popri dome Arnolda Brtku a cez Vyšný koniec popri dome Jozefa Birvoňa smerom na Žabovo. S týmito návrhmi sme nemohli súhlasiť a preto sme prvýkrát v rámci príprav stavebného konania vydali nesúhlasné stanovisko.

Obec Likavka, starosta i obecné zastupiteľstvo nechcú robiť obštrukcie, veď by to bolo nerozumné a bránilo by to rozvoju cestovného ruchu v našom regióne. Nemôžeme však súhlasiť, aby pri výstavbe bolo narušované životné prostredie obce, bezpečnosť cestnej premávky, ale najmä poškodzovanie súkromného vlastníctva, ochrana ktorého je zaručená i Ústavou Slovenskej republiky.

Obec Likavka vždy hľadala pozitívne riešenia danej problematiky a navrhovala varianty, potrebné na odstránenie spomínaných skutočností. Obec zabezpečila odstavenie vodojemu na ulici S. Nemčeka, pretože podľa investora privádzač nemohol smerovať ponad spomínaný vodný zdroj z dôvodu rizika úniku ropných produktov. Teraz, keď je tento problém odstránený, nie je dostatok vôle a možno ani finančných prostriedkov zo strany investora. Ja osobne som presvedčený, že pri realizácii výstavby prostredníctvom vopred vybudovaného privádzača, by sa riziko akýchkoľvek možných škôd prakticky vylúčilo, bol by to najlacnejší variant a pre nás likavčanov by na dlhé obdobie vyriešil cestnú premávku spôsobom, ako je to bežné všade vo svete. Chcem vysloviť želanie, aby zodpovední za realizáciu diaľnice D1 a rýchlostnú komunikáciu R3 si sadli k spoločnému stolu a pri troche dobrej vôle problém vyriešili k našej spokojnosti. Verím novému ministrovi dopravy a som presvedčený, že bude reagovať na list, ktorý som mu zaslal a v ktorom ho žiadam o prijatie na ministerstve k rokovaniu o návrhoch riešenia spomínaného problému, aby sa vyriešil v predstihu a bez možných zbytočných prieťahov. Likavka predsa nechce byť žeravým uhlíkom ako tomu bolo a je v prípade Považskej Bystrice.

http://www.likavka.sk/

MTR

OdoslaťOdoslané: 07. Jún 2008 20:52
od Ister
Neviem kam to dat, tak to dam aspon sem ku teme, ktorej sa to tyka http://www.mtr.sk/playlist.php?video=1155: