Jano1 napísal:garip napísal:bohuzial, este sa to sprejazdnit neda, najprv sa musi postavit, ako tu uz pisal HanoX, galeria, potom este spravit napojenie na existujuci usek, co sa nezaobide bez uzavierky posledneho kilometra dialnice, takze vodici si nacvicia schadzanie z D1 smer RK uz v krizovatke Ivachnova (tu som zvedavy na kolony, kedze ten zjazd z dialnice ma pomerne kratky odbocovaci pruh a hned potom ostre zakruty).
Preco by sa to nedalo sprejazdnit takto?
https://dialnice.info/gallery/image_page.php?album_id=46&image_id=48874
Vybudovat vetvy krizovatky, ktore su realne planovane a lavu polovicu dialnice az po existujucu D1. Ovplyvnuje vobec nejakym sposobom zosuv lavy (severny) dvojpruh dialnice?
Samozrejme, ze ovplyvnuje. Ako by si chcel budovat galeriu, kreby sa jazdilo lavym jazdnym pasom? vid. vykres galerie: gallery/image_page.php?album_id=125&image_id=46183
cize ked sa dokonci galeria a napojenie konca useku na existujucu dialnicu, tak to casovo vyjde akurat tak, ze sa bude strihat paska.