D1 Bratislava - Trnava

Bratislava (Petržalka – križovatka s D2) – Trnava – Trenčín - Žilina – Prešov – Košice – Záhor, štátna hranica SR/Ukrajina

Moderátor: Moderátori

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod jozin z bazin » 27. Aug 2021 12:58

No neviem, ale moja interpretacia je taka, ze par metrov plati 60 a potom 100.
jozin z bazin
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 358
Obrázky: 25
Založený: 14. Dec 2009 14:57

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod Miro » 27. Aug 2021 13:07

viewtopic.php?f=35&t=25672

Polícia pátra po mužovi, ktorý išiel po D1 na elektrickej kolobežke.
Miro
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 4
Založený: 12. Jún 2005 19:47

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod Miro » 27. Aug 2021 13:09

Jožin, máš pravdu, tie značky nie sú v jednej úrovni. A tá 100vka platí aj v ľavom uzavretom pruhu.
Miro
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 4
Založený: 12. Jún 2005 19:47

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod KN.SK » 27. Aug 2021 13:19

47096 Dosť nezreteľný obrázok, snímaný za jazdy (ja som neriadil) ešte v sobotu 21. augusta t. r. Chcem sa opýtať, či to je to otáčacie, rolovacie PDZ? 1654
Festina lente! Σπεῦδε βραδέως!
Sapienti sat.
Radšej budovať, než niečo ničiť.
Obrázok používateľa
KN.SK
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 3753
Založený: 08. Máj 2014 11:56

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod pa3ck » 27. Aug 2021 13:35

Podľa mňa je tá čierna plocha svetelný panel (teda ciele sa zrejme budú zobrazovať podľa aktuálnej situácie). Pri rolovacích značkách nie je dôvod, aby neboli zelené.
pa3ck
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 597
Obrázky: 6
Založený: 30. Máj 2018 09:34
Bydlisko: VT/BA

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod Sentilj » 27. Aug 2021 13:43

KN.SK napísal:47096 Dosť nezreteľný obrázok, snímaný za jazdy (ja som neriadil) ešte v sobotu 21. augusta t. r. Chcem sa opýtať, či to je to otáčacie, rolovacie PDZ? 1654


To čierne je digitálny panel, kde sa budú zobrazovať resp. meniť ciele podľa vyťaženosti, napr. ak bude zasekaný Prístavný, tak navedie na Lužný most. Rolovacími PDZ som myslel malé šedé štvorcové, sú asi o polovicu menšie ako svetelné PDZ, vidno ich je napr. na Pečni pred D1xD2 alebo aj pred Prístavným m. v smere od TT, majú tuším 3 strany-polohy: 100, preškrtnutá 100, resp. koniec všetkých obmedzení. Znalešjí opravte ma ak sa mýlim. Zároveň ďakujem insiderom StVo a ďalším za zaujímavé doplnenie faktov k novej líniovke.
Sentilj
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 441
Obrázky: 136
Založený: 06. Jún 2010 10:38

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod Miro » 27. Aug 2021 14:26

A prečo sú vlastne tie tabule biele? Nemali by byť zelené (teda okrem tých svetelných panelov)?
Miro
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 4
Založený: 12. Jún 2005 19:47

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod cPalo » 27. Aug 2021 19:52

cPalo
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 328
Založený: 07. Jan 2020 15:32

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod jozin z bazin » 27. Aug 2021 21:19

Myslim, ze ten clanok ma iba zbytocne bulvarny nadpis, nic nove v nom nebude.
jozin z bazin
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 358
Obrázky: 25
Založený: 14. Dec 2009 14:57

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod Miro » 31. Aug 2021 16:53

Dnes doobeda po desiatej hodine som išiel prvýkrát po D1 do Bratislavy odvtedy, ako spustili líniové riadenie. Tam, kde býval začiatok Bratislavy, je koniec 110, takže po prvý portál platí 130. Na ňom svietila 120, potom na ďalších 100, 100, 80, medzi Gagarinkou a Prístavným mostom 60 a na Prístavnom moste 80. Za ním som išiel dolu na Einsteinovu a prisámbohu, že som si nevšimol, či je tam koniec diaľnice a začiatok Bratislavy. Išiel som v ľavom odbočovacom pruhu a musel som dávať pozor na toho predo mnou, ktorý nejako čudne spomaľoval a na poslednú chvíľu potvrdil smerovkou, že odbočuje doľava.
Podľa môjho skromného názoru ten koniec stodesiatky ani nemusel byť a prvý portál by sa hodil už za odbočením vpravo do mesta.

Vodiči v drtivej väčšine jazdia popamäti, čiže v celom úseku 100-110, resp. čo situácia dovolí, bez ohľadu na to, čo tam svieti. Takže za Gagarinkou namiesto toho, aby sa išlo plynule tou šesťdesiatkou, tak sa dobrzďovalo do kolóny, až sa to chvíľami takmer zastavovalo.
Jeden expert ale išiel v ľavom pruhu asi 80-90 už od toho konca 110tky, predbehnúť sa ho nedalo, pretože pravý pruh bol plný kamiónov.

Takže taká je moja prvá skúsenosť s líniovým riadením.

Späť som išiel po Trnavskej a Rožňavskej, takže na diaľnicu do Trnavy som sa napájal pri Zlatých pieskoch. Tam je začiatok diaľnice a koniec Bratislavy, takže 130. Tam by podľa môjho názoru už mohla byť 110. Stotridsiatkou tam nikto nepôjde, ja som tam všetkých predbiehal stodvadsiatkou a stačilo mi.
Miro
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 4
Založený: 12. Jún 2005 19:47

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod juancarlos » 03. Sep 2021 07:53

Môže mi niekto ako laikovi polopate vysvetliť čo budú robiť 5 rokov na MÚK D1xD4? Resp. ide sa vlastne dvíhať niveleta D1? A ak áno načo?
juancarlos
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 719
Založený: 04. Mar 2015 21:08
Bydlisko: BA, CA, SB

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod 1mmortal2 » 03. Sep 2021 10:54

No dva roky to budu len sutazit takze asi tak
1mmortal2
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 425
Obrázky: 37
Založený: 28. Dec 2007 18:34
Bydlisko: Trencin

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod traverza42 » 05. Sep 2021 12:56

určite ešte niekto podá vo VO aj námietku ako to zvyčajne býva...
traverza42
návštevník
 
Príspevky: 12
Založený: 01. Feb 2021 21:25

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod tondiego » 06. Sep 2021 08:52

.....
tondiego
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 475
Založený: 11. Dec 2009 10:37

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod TruenoCZ » 09. Sep 2021 20:13

Diaľnice D1 a D4 čaká ŠKANDÁL - najdôležitejšia križovatka v SR nevznikne 5 rokov!

:arrow: https://www.youtube.com/watch?v=mahR-ZA9hnc

TOPSPEED. sk
Vedenie Národnej Diaľničnej Spoločnosti (NDS) na tlačovej konferencii novinárom 25. 08. 2021 predstavilo niekoľko dôležitých faktov. Niektoré motoristov v Bratislave a blízkom okolí veľmi potešia, iné mimoriadne sklamú. Aplikaciou moderného líniového riadenia dochádza koncom augusta 2021 k zásadnej modernizácii dynamického riadenia dopravnej situácie bratislavského obchvatu. To má zrýchliť a zlepšiť dopravu o 10 - 20%. Zároveň je o 11 dní skôr odovzdaná problematická rekonštrukcia polovice diaľničného mosta nad železnicou v časti BA-LAMAČ. To sú skvelé správy.

No fakt, že najdôležitejšia križovatka v SR (prepojenie D1 a D4) nebude hotová skôr než o 5 rokov je však hotový ŠKANDÁL! Dnes totiž ani nie zrejmé, kto ju má postaviť a vláda SR sa s riešením vôbec neponáhľa. Práve naopak, napriek stavbe národného významu a záujmu veci už mesiace nepochopiteľne stoja!
TruenoCZ
nováčik
 
Príspevky: 6
Založený: 05. Aug 2017 23:49

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod TruenoCZ » 09. Sep 2021 20:29

… pokračovanie:

ŠKANDALÓZNA KRIŽOVATKA D1/D4 - Čo sa ešte musí stať, aby začali stavať?!

:arrow: https://www.youtube.com/watch?v=1iZY-y88joc

TOPSPEED. sk
V prvom videu na tému križovatka D1/D4 o ktorej stále viac ľudí, no hlavne odborníkov tvrdí, že má nie národný, ale medzinárodný význam sme slúbili, že sa téme ešte budeme venovať.
Pred kamery sme do diskusie pozvali vskutku fundovaných hostí, ktorí majú k tomuto fiasku a zúfalstvu slovenska nie len čo povedať, ale budúcnosť kľúčovej križovatky a jej dokončenie, či núdzové otvorenie môžu aj reálne ovplyvniť.
Naše pozvanie prijali:
Generálny riaditeľ NDS p. TLAPA,
trojnásobný ex primátor Vajnôr a ex aktivista v OZ Triblavina Ján MRVA
a úspešný stavebník, ex poradca ministra dopravy, specialista na PPP projekty a cestné stavby Milín KAŇUŠČÁK.
TruenoCZ
nováčik
 
Príspevky: 6
Založený: 05. Aug 2017 23:49

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod Cybersoc » 14. Sep 2021 09:00

Mrva tam toho nataral, z velkej casti je to jeho maslo na hlave
Cybersoc
diskutujúci
 
Príspevky: 53
Založený: 17. Júl 2018 14:28

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod pristy27 » 14. Sep 2021 16:08

Cybersoc napísal:Mrva tam toho nataral, z velkej casti je to jeho maslo na hlave


Pravda, pan Mrva toho zmrvil naozaj dost a vynutil si riesenie, ktore je komplexnejsie a zlozitejsie na implementaciu. Moze aj zaroven aj za to preco krizovatka Triblavina v je stave v akom je...
Mimochodom, terminy na D4 a R7 su viac-menej zverejnene, ako je to s Triblavinou? Preco stale nebola otvorena?

Zaujalo ma tiez vyjadrenie sefa NDS, ze uz neplanuju rozsirenie starej seneckej, co tym chcel povedat, ze sa na to uplne vykaslali?
pristy27
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 593
Založený: 02. Sep 2010 08:15
Bydlisko: Bratislava

Predchádzajúca

Naspäť na D1

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 8 hostí.