Moderátor: Moderátori
aquila napísal:vsak ked odchadzal dzurinda bolo rozostavanych asi 106 km dialnic a cez 100km otvorenych budu mat najneskor v roku 2009 ten program splnia aj keby co bolo
sorgo napísal:aquila napísal:vsak ked odchadzal dzurinda bolo rozostavanych asi 106 km dialnic a cez 100km otvorenych budu mat najneskor v roku 2009 ten program splnia aj keby co bolo
jedna vec je program, druha je slub spojit BA-KE cez D1 do 2010. nechce sa mi to hladat, ale urcite to je aj tu niekde na fore.
niekolko tyzdnov neskor uz sa F ohanal tym, ze vo vladnom programe je len 100 km dialnic, ked uz mu bolo asi vysvetlene, ze vystavba obnasa trochu viac ako len fixkou spojit ZA a KE a buchnut po stole...
Dialniciar: skus este pocitat polprofil s koeficientom 0,5
aquila napísal:neni pravda, vazny uz stihol zarat tych asi 11 km na D1 poprad - janovce ako dalsie extra km do planu ci skor
aquila napísal:realne to vyzera tak, ze sa mozno vdaka PPP dostaneme k termin, ktore sa predpokladali v roku 2005 v ramci eurofondov t.j. D1 mozno bude do 2015 po kosice
aquila napísal:realne to vyzera tak, ze sa mozno vdaka PPP dostaneme k termin, ktore sa predpokladali v roku 2005 v ramci eurofondov t.j. D1 mozno bude do 2015 po kosice
Vinci,Skanska.Doprastav,Colas,Strabag.... Žiadna slovenská firma nie je schopná tento projekt realizovať bez pomoci zahraničného partnera, preto je vytvorené slovensko-zahraničné konzorcium. A momentalne viac prezradit nemôžem.Andrej napísal:Ktori by mohli byt dalsi uchadzaci? Viem, ze Doprastav a Vahostav prislubili ucast na tendri, dalej uz asi iba zahranicne firmy
Andrej napísal:Ktori by mohli byt dalsi uchadzaci? Viem, ze Doprastav a Vahostav prislubili ucast na tendri, dalej uz asi iba zahranicne firmy
Samotný Váhostav a Doprastav by sa do tendra nemohol prihlásit, pretože tender vyžaduje skúsenosti v tejto oblasti a na Slovensku nie je taká firma, čo má skúsenosti s ppp. Ked aj budú slovenské firmy v tendri, tak iba zo zahraničným partnerom, ktorý ná skúsenosti s ppp.Dialniciar napísal:Andrej napísal:Ktori by mohli byt dalsi uchadzaci? Viem, ze Doprastav a Vahostav prislubili ucast na tendri, dalej uz asi iba zahranicne firmy
Ja poznám takmer všetkých, ktorí sa prihlásili do tendra, aj tých, čo sa tam chceli prihlásiť, ale potom si to rozmysleli.
Nie sú však otvorené obálky a aj keby boli, neprezradím viac, než je potrebné. Ono je to hlavne investícia a pri takýchto je lepšie menej rozprávať ako by sa nemala podariť. Presne ako pri tých typu KIA, PSA, ...
Samotný Váhostav by však len ťažko mohol ísť do tendra sám, podobne Doprastav, lebo podmienky boli nastavené veľmi tvrdo.
Ja sa obávam len jedinej veci a síce, že bude predsa len jedno konzorcium, kde bude málo renomovaných stavebných firiem, o to viac však "izraelského vplyvu" a nedopadne to moc dobre, no ale nechajme sa prekvapiť.
doprastavak napísal:Samotný Váhostav a Doprastav by sa do tendra nemohol prihlásit, pretože tender vyžaduje skúsenosti v tejto oblasti a na Slovensku nie je taká firma, čo má skúsenosti s ppp. Ked aj budú slovenské firmy v tendri, tak iba zo zahraničným partnerom, ktorý ná skúsenosti s ppp.
Dialniciar napísal:
Ja sa obávam len jedinej veci a síce, že bude predsa len jedno konzorcium, kde bude málo renomovaných stavebných firiem, o to viac však "izraelského vplyvu" a nedopadne to moc dobre, no ale nechajme sa prekvapiť.
No izral svoju účast na PPP nepotvrdil hoci mal záujem, takže nemáš sa čoho báť.fh napísal:Dialniciar napísal:
Ja sa obávam len jedinej veci a síce, že bude predsa len jedno konzorcium, kde bude málo renomovaných stavebných firiem, o to viac však "izraelského vplyvu" a nedopadne to moc dobre, no ale nechajme sa prekvapiť.
Tým "izraelským vplyvom" narážaš na zlú skúsenosť v Českej republike?
fh napísal:Tým "izraelským vplyvom" narážaš na zlú skúsenosť v Českej republike?
Naspäť na Public Private Partnership (PPP) + financovanie projektov
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 10 hostí.