Stránka 4 z 6

OdoslaťOdoslané: 05. Sep 2007 12:39
od sergej
Zrejme nie, na tlačovke hovoria o spojení balíkov 1 a 4.

OdoslaťOdoslané: 05. Sep 2007 12:56
od Milos
Rozumiete tomu, prečo je úsek Lietavská Lúčka - Višňové v balíku 3 a nie v balíku 1? To je tak slabo pripravený? Aby sa nestalo, že nebude dokončený keď treba, teda spolu s tunelom Višňové

OdoslaťOdoslané: 05. Sep 2007 12:57
od aquila
docela logicky krok.. kedze v prvom su ultra tazke useky a vo stvrtom pomaly najlahsie ...

OdoslaťOdoslané: 05. Sep 2007 13:03
od Milos
Lenže čo ak sa z nejakého dôvodu zdrží tender na balík 3?

OdoslaťOdoslané: 05. Sep 2007 13:06
od sergej
Nič, ten úsek má byť otvorený v roku 2012 takisto ako Višnové. Myslím, že tam nie je problém ho postaviť aj keby začali v 2010.

OdoslaťOdoslané: 05. Sep 2007 13:06
od aquila
tak isto sa moze nieco stat s tendrom 1+4 balika ;)

inak aj tak spekuluju, lebo asi zistili, ze o 4ty balik by nebol az taky obrovsky zaujem ..

ale aj tak skoda, ze sa R1 stavia cez PPP ..

OdoslaťOdoslané: 05. Sep 2007 13:07
od sergej
Čo sa týka záujmu, vraj je enormný. Vážny spomínal 40 záujemcov.

OdoslaťOdoslané: 05. Sep 2007 13:16
od Milos
Sergej napísal:Nič, ten úsek má byť otvorený v roku 2012 takisto ako Višnové. Myslím, že tam nie je problém ho postaviť aj keby začali v 2010.



To sa mi zdá, že trošku preháňaš - úsek LL - Višňové je síce krátky, ale nie práve ľahučký, napr. mostov je tam cez 2,5 km, čiže asi polovica úseku

Dĺžka v km: 5, 4
Počet mostov/km: 8/2 558
Stavebné náklady bez DPH (mil. Sk): 5 913

Náklady sú cez miliardu na km

OdoslaťOdoslané: 05. Sep 2007 13:18
od Milos
Pardon, pri dĺžke mostov malo byť m, nie km :lol:

OdoslaťOdoslané: 05. Sep 2007 13:21
od sergej
Keď začnú začiatkom roka 2010, tak majú na to cca 30 mesiacov. To sa určite dá stihnúť.

OdoslaťOdoslané: 05. Sep 2007 13:24
od Milos
Sergej napísal:Keď začnú začiatkom roka 2010, tak majú na to cca 30 mesiacov. To sa určite dá stihnúť.



Vlastne áno, nerátal som, že peniaze budú tiecť z lepších zdrojov než štátny rozpočet :)

OdoslaťOdoslané: 05. Sep 2007 13:26
od Milos
Len aby sa fakt nestal nejaký dlhodobý zadreľ (spory apod.) v súvislosti s tenrom na balík 3..

OdoslaťOdoslané: 05. Sep 2007 13:28
od Milos
aquila napísal:ale aj tak skoda, ze sa R1 stavia cez PPP ..


Možno sa nebude tak šetriť na parametroch, to by bolo pozitívum

OdoslaťOdoslané: 05. Sep 2007 13:55
od aquila
sudiac podla navysenia rozpoctu na R1 oproti planom by to dufam budu stavat na D26,5/120 ...

OdoslaťOdoslané: 05. Sep 2007 15:30
od Tomas PO
Milos napísal:
aquila napísal:ale aj tak skoda, ze sa R1 stavia cez PPP ..


Možno sa nebude tak šetriť na parametroch, to by bolo pozitívum

A nesposobi PPP skor presny opak, tda setrenie investora, kde sa da?

OdoslaťOdoslané: 05. Sep 2007 15:45
od devil
Rozumiete tomu, prečo je úsek Lietavská Lúčka - Višňové v balíku 3 a nie v balíku 1? To je tak slabo pripravený? Aby sa nestalo, že nebude dokončený keď treba, teda spolu s tunelom Višňové


v materialy sa pise:

úsek Višňové – Dubná Skala je zaradený v 1. balíku z dôvodu možnosti umiestnenia vyťaženej zeminy z tunela na úsek Dubná Skala - Turany

OdoslaťOdoslané: 05. Sep 2007 15:55
od sezbrzni
hej, tak rozpraval aj Vazny na tlacovke. aby nemuseli niekde inde odburat polku hory a potom vytazeny material z tunelu nemali kde umiestnit :)
okrem toho navazne useky 1+4 bude robit 1 "partner" a logisticky si to vie aj zabezpecit.
visnove bude aj tak az 2012, kedy by bol dostavany aj balik 3. otvorenie naraz...
celkom logicke...

obcas mi to pripada prilis pekne aby to bolo realne :lol:

OdoslaťOdoslané: 05. Sep 2007 16:18
od i15
ako moze PPP ohrozit prijatie eura? ved do roku 2009 sa zo statneho rozpoctu nebude splacat ziaden usek, ziaden este nebude hotovy...

OdoslaťOdoslané: 05. Sep 2007 16:21
od pohodak
to by aj mna celkom zaujimalo :)

OdoslaťOdoslané: 05. Sep 2007 16:22
od aquila
vyuzitie tej horniny by som skor videl na useku LL - visnove, kde je mrte estakad a mostov ... hlavne za dubnou skalou je vah ..

resp na oboch .. ale uvidime ..

OdoslaťOdoslané: 05. Sep 2007 16:40
od sergej
Tam asi použijú horninu z Ovčiarska a Žiliny.

OdoslaťOdoslané: 05. Sep 2007 16:51
od aquila
len tie mozu pouzit na useky medzi HP a LL, kde to tiez je samy most a estakada ... no ale bodaj by to bola pravda ...

OdoslaťOdoslané: 05. Sep 2007 16:55
od sezbrzni
EU skuma nielen dosiahnutie aj aj vychodiska dlhodobeho udrzania maastrichtskych kriterii. ved sa tym aj (vlade) vyhrazaju, ze napriek tomu, ze ich plnime, odklepnutie prijatie EURA v 2009 nemusi byt take jednoznacne.

okrem toho cez PPP pojde dialnicnych usekov. o ostatnych investiciach okolo toho sa musi postarat stat - kym sa odovzda stavenisko...

... alebo sa mylim ? :wink:

OdoslaťOdoslané: 05. Sep 2007 17:48
od i15
No, to ma napadlo... ale splatky 7-10 miliard rocne by rozpocet snad nemali az tak zatazit. Maximalne to moze sposobit znizovanie vladnych vydavkov na dalsie useky (R2,R3 atd), ale myslim, ze toto riziko sa oplati podstupit.

OdoslaťOdoslané: 05. Sep 2007 17:50
od aquila
teoretik.. hm a vie so tom, ze napriklad na rok 2007 bolo vycelnenych 5,9 miliardy zo statneho rozpoctu ? na roky 2008 az 2009 sa pocita s velmi podobnymi sumami okolo 6 miliard korun ? ze co by asi tak znamenalo doplacanie 7 az 10 miliard rocne _mimo_ prijmov za myto ?

cize tunak realne hrozi, ze vsetky ostatne stavby (ak nejake budu) pojdu setsakramensky pomaly, kedze gro nakladov az to nejakeho roku 2025-2028 bude zozrierat tienove myto ...

alebo aj inak povedane, stat bude ledva mat peniaze na doplacanie europrojektov