ono je jasne ze biokoridory su tak nejako vyhodne pre vodicov a aj pre zver. stacilo vidiet ake to bolo svojho casu na trase breclav - malacky - ba, kde potvasi spoluobcania po revolucii rozobrali ploty a nebolo tam ziadne pletivo. nastastie sa to uz zlepsilo.
navyse zhodou okolnosti okolie dolneho hricova a lietavskej loucky poznam. je tam nadherna prioroda. chodievali sme tam trsoku amatersky robit skialpinuzmus, snanovat a tak (este aj za onoho rezimu
cize tam by aj pre zachovanie akeho takeho hluku pomohli supane tunely, ale co uz no.
takyto vyvoj sa dal cakat.
podobne skepticky to videm napriklad aj v presove. mam takeho tusaka ze SSC/NDS s nimi urobi nieco podobne ako s PB, teda povie ze ked neprijmu povrchovy variant (resp s kratsim asi 400m tunelom oproti 2,8km), tak pred presovom skonci dialnica a bude pokracovat az za nim. hold vsetko je o prachoch
takiez suhlasim ze miestami su nase dialnice riesene az grandiozne
ako neni to zase na zlo veci resp do buducnosti, ale ide o to ze aka bude premavka u nas za 10-20 rokov ?
lebo nase dialnice su stale v podstate docela prazdne, ak sa nerata par silne exponovanych usekov. staci sa pozriet na dialnicu co i len medzi viednou a madarskymi hranicami. o opacnom smere na passau ani nehovoriac
co sa tyka tunelu, verim ze aj an slovensku by sa ozaj dalo stihnut prepojit BA-KE do 2010 ako aj kompletne dokoncit R1. ale klasika problem su $$$
keby sme napriklad na zahori objavili nejake to ropne pole (samozrejme vacsieho raznie ako teraz
, tak tiez by nebol problem
ja tiez klientom hovorim pri konzultacia, ze pre lubovolny projekt su len dve limitacie, fantazia/predstavivost klienta a financne moznosti