v niecom suhlasim, v niecom nie. najma 11 mld. z EU je pre cely ref. ramec, a otvorit ho poznajuc byrokraciu je casovo narocne. len opakujem: na dopravu su 3,2 mld. z toho cesty su 2 mld. ( z toho 1,2 mld. na D a 0,8 mld. na R a C. I tr.), takze z modernizacie zeleznic kludne presunut aj 0,5 mld. to by stacilo na vyriesenie ZA-PO bez visnoveho a turany-hubova. zvysok po 2014..... ze R-ky (okrem ZV-LC) nie je treba na 2x2 je samozrejme jasne. v nasich kopcovitych koncinach maju aj nesuvisle R11,5 obrovsky vyznam pre priepustnost.
ze Sk nevie tolko investovat ako krajiny ktore su 2x take velke je normalne, v pripade madarska boli 2 PPP zazmluvnene skor ako vypukla kriza takze urcite to nepreplatia 4nasobne a okrem toho zvysok su prevazne dialnice na rovinach. takze pri pomernom prepocte urcite neinvestovali mnohonasobne viac.
najvacsiu vinu nesie ficova vlada, uz 2006 sa crtalo ze rozpoctove parametre budu lepsie a mohli vyclenit dodatocne peniaze. ale hlavne v roku 2007 bol 10% (!) rast a v 2008 bol cez 6 % rast tam bol jedinecny priestor ale sumy isli dole este viac ako pocas "zastavenia dialnic" za dzurindu. odvtedy je kriza a prepad je taky hrozivy ze sa bali zverejnit ciastkove udaje. po nastupe do vlady prehodnotili ref. ramec ale zdroje pre OPD nenavysili, pritom tvrdili ze to bude stacit...a ked zistili ze predsa nie tak zacali s PPP v case ked zacala kriza. vacsi babraci hadam ani neexistuju
poriadok v rozpocte bude, akurat sa to bude volat skrtanie.
musim uznat, ze ta posledna pripomienka bola trefna, pre figela je juzna dialnica cez ZV a pre bugara urcite smer samorin
DrX, k tomu casu... BA-ZV-KE by sa dalo za 3,5 hod. jedine pri (takmer) suvislej RC. na to nie je priprava ani peniaze. realny ciel do konca volebneho obdobia su 4 hod.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...