Stránka 41 z 46

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 28. Mar 2019 09:55
od Čumil
Zda sa, ze NDS ziska nejaky cas na pripravu krizovatky D1xD4

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 28. Mar 2019 10:03
od aquila
preco mam dojem, ze do 2020 nebude ani R7 a do 2023 ani D4 ..

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 28. Mar 2019 10:08
od Vlados
ešte to môže dopadnúť ako Višňové

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 28. Mar 2019 10:33
od Laky
Spaniely z toho este pekne mozu vykluckovať si myslím. R7 v 2020 je blud, To by nebolo aj tak. Nemyslím si že by sa to uplne zastavilo. To by BA skolabovala. A co sa tyka tej konatminovanej zimy tak su to podla mna len prehnané veci. Tej zemi nič nie je a co lepsie sa moze stat ako dat taku zem pod dialnicu? To ze je tam trochu azbestu a neviem coho, nema ziadny vplyv na pouzivanie dialnice, hlavne, keď to bude pod 4 vrstvami. Skôr je problém ta skládka Vassal eko ako taká, že mohla vzniknúť. A tiež vidím problém v tých obrovských ťažobných jamách v okolí BA , kde štrk mizol a ťažil sa načierno.

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 28. Mar 2019 12:53
od Vlados
Viac ľudí bude nútených presadnúť do VHD. Aspoň vznikne väčší tlak na VÚC a min. dopravy.
Má to problém vo vzťahu k životnému prostrediu. Spodné vody budú vyplavovať tie sračky a následne prídeme o zdroje pitnej vody na žitnom ostrove... jasné to sú prehnané veci, veď vody majú v supermarketoch dostatok.

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 28. Mar 2019 13:17
od PK
Ano ludia su NUTENI a viac ludi bude NUTENYCH.
To je nove motto terajsej spolocnosti.
Z historie vieme ako sa ludia na Slovensku spravaju ak su nuteni.
Aj v 1949 bola nutena kolektivizacia kvoli vseobecnemu dobru.

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 28. Mar 2019 13:22
od pa3ck
PK napísal:Ano ludia su NUTENI a viac ludi bude NUTENYCH.
To je nove motto terajsej spolocnosti.
Z historie vieme ako sa ludia na Slovensku spravaju ak su nuteni.
Aj v 1949 bola nutena kolektivizacia kvoli vseobecnemu dobru.

Nútení v zmysle, že ich tam niekto násilím naloží, určite nebudú. Avšak, ak sa budú chcieť dostať do Bratislavy v rozumnom čase, tak sadnú na vlak, aby nestáli niekoľko desiatok minút v zápche.

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 28. Mar 2019 14:08
od PK
pa3ck:
Je jedno akym sposobom nutis ludi k niecomu co nechcu.
Vlak nie je ktovieaka vyhra. Ja som vyskusal minuly tyzden. U mna od dveri k dveram vlak 1h15min. Najvacie zdrzanie ide na vrub MHD v BA. Cisty cas vlaku 32 minut.
1h15min je najvacsie zdrzanie ake na ceste do a z Ba vznika vynimocne. To si rataj tam a naspat. Pripocitaj absolutnu neflexibilnost, zavislost na pocasi a nemoznost nakupov.

Myslis si, ze dochadzajuci su az taky problem?
Denne dochadzajuci su premavka v stredu, vtedy neberu predlzeny vikend a su v praci.
Stvrtok, piatok su Bratislavcania na chalupach, Bratislavcania na vyletoch, Bratislavcania za rodicmi, plus tyzdnovkari domov. Pondelok a utorok vsetko zmienene naspat.
Obrovska cast problemu je Pristavny Most a migracia Petrzalcanov do kontinentalnej BA a naspat, ktora zablokovanim Pristavneho Mosta zahlcuje aj Ba.
Dalsi obrovsky problem su kamiony. O 9:00 smer D1 na Pristavny most mas pravy pruh od Letiska az po Pristavny Most plny na 95% kamionov.

Ber to tak, hocikolko ludi nasilim donutis do vlaku, zostane vzdy tolko, co zvysnu infrastrukturu zahlti vzdy na 100%, ti ktori idu do 99% znesitelnosti dochadzania autom. To znamena vzdy zapchy, smrad, prach, trubenie, agresivita.

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 28. Mar 2019 14:12
od Laky
Tie vlaky sa uz zo SC nedaju ani navysit. Su len dve kolaje a zo Samorina dokonca len jedna. Inak tiež poriadne zanedbana bez udrzby, A vlaky meskaju denne, zjavne s nimi nechodis :) A co sa tyka konattmnovenej zemy, tak ziadne priesaky nehrozia nakoko sa to vozilo na biele plachy s viac vrstvami. To skor v tom JAroveckom kopci hrozili priesaky do spodnej zemi.

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 28. Mar 2019 14:30
od PK
Vies co vlak na mojej ceste bola ta prijemna cast, zo smeru SC, vo Vinohradoch hlboko pod 30 minut. Hodinovy takt je nie ideal jasne, ale da sa pouzit. Zato v Ba je to zle, z Vinohradov na Prievozsku nemas priame spojenie, 25 minut MHD s prestupom nie je moznost.
Z Hlavnej 201 na Prievozsku preplnena, smrad, plus 200m po chodniku po Prievozskej je na plynovu masku kvoli dieselom, posypovej soli a prachu z nakladnych.
Inac presne o meskani som si pomyslel, ze dobre, ze nejdem vlakom ked asi pred 2 tyzdnami na Vinohradoch niekoho zrazil vlak a meskanie bolo 90 minut.

Ako som napisal do ineho threadu, vlada tusi svoj koniec a asi dokazu uliat viac penazi ked sa nestavia tak to robia.

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 28. Mar 2019 16:29
od Sentilj
PK napísal:pa3ck:
Vlak nie je ktovieaka vyhra. Ja som vyskusal minuly tyzden. U mna od dveri k dveram vlak 1h15min.


Kolko Ti to trva autom - priemerne / zla premavka / slabsia premavka?

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 28. Mar 2019 16:56
od PK
Pred obmedzeniami rano zle 50 minut, rano dobre, piatky 35 minut, vecer zle 47 minut, vecer dobre 33 minut.
teraz rano zle 1h, rano dobre 45 minut, vecer zle 45 minut, vecer dobre 33 minut.
V roku 2003 okolo 31 az 35 minut tam aj naspat.

Ked je zle rano, vecer je dobre a opacne, to prakticky bez vynimky.
Cize pred obmedzeniami tam a naspat 1h23 min, po obmedzeniach 1h33.
Vlak sa neda pouzit len jednu cast dna, takze 2h20 kazdy den bez vynimky.
Ako vravim, obmedzenia postihli viac samotnu Bratislavu ako dostupnost zvonku. Zlate Piesky - Prievozska aj 40 minut. Najhorsie na tom je katastrofalna agresia, frustracia ktora panuje na cestach v BA sposobena obmedzeniami. Ako som pisal v utorok do mna vrazil zozadu chlapik, nevedel sa rozhodnut ci za mnou zastane, alebo ma trhne este cez konciaci pripajaci sprava, dodavkou, to len kvoli tomu, aby ziskal jedno, dve miesta v kolone.

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 29. Mar 2019 17:52
od mareks96
Čumil napísal:Zda sa, ze NDS ziska nejaky cas na pripravu krizovatky D1xD4


Zdá sa, že vláda si chce vynútiť čas na prípravu... "to nemešká kvôli nám, ale kvôli tomu že chaviér vozí odpad pod diaľnicu...

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 31. Mar 2019 15:33
od Outererror
Ja si myslím, že za tú cenu to nie sú schopní postaviť a prevádzkovať 30 rokov.

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 01. Apr 2019 12:59
od garip
viewtopic.php?f=35&t=24085

co na to napisat, asi len, ze to bude dalsi spackany projekt. A samozrejme, ze nebude dokonceny na cas a zaplatime zan nasobne viac. Vivat Slovakia.

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 01. Apr 2019 13:39
od KN.SK
Nechcel si napísať: Éljen Szlovákia!

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 01. Apr 2019 13:42
od garip
nie, nechcel, pretoze tie dodrbane projekty su po celom Slovensku.

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 02. Apr 2019 07:17
od Lorenc
To je o kvalite managementu. Keby riadim taku stavbu tak si asi nechcem prisit nasledne problemy. Jedine ze by skladkari managera obabrali, pre ktoreho su nase sposoby spanielska dedina. S tou Ostravou to nieje dobry priklad. V zmluve predsa je, ze stavbu maju udrzovat 30 rokov, co je dennodenne ich zodpovednost. To by fakt cintra setrila na nespravnom mieste.

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 03. Apr 2019 12:40
od Čumil
Ak tomu spravne rozumiem, tak aj ich platby pocas tych 30 rokov su - podobne, ako pri PPP na R1 - naviazane na dostupnost sluzby. Takze akekolvek problemy, ktore by mali za nasledok obmedzenie premavky, by sa odrazili v znizenych platbach.

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 03. Apr 2019 15:05
od Vlados
a? ak si manager, ktorý má nastarosti výstavbu (dodržať/ponížiť náklady, čas...) tak dodáš firme kvázi čokoľvek. následne zhrábneš províziu/odmeny a z firmy ideš preč...

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 03. Apr 2019 21:25
od mareks96
A cintra ktorá funguje globálne ta nechá určite len tak a za celých 30 rokov by v prípade strát spôsobených nekvalitou stavby neprebehne jediný súd

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 05. Apr 2019 08:33
od illnino
http://videoarchiv.markiza.sk/video/ref ... 580-reflex
Ak je toto len z polovice pravdive tak to do buducna pre BA nevyzera dobre.

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 05. Apr 2019 12:11
od Cybersoc
by ma zaujimalo ako to ze tento clovek este nepodal trestne oznamenie?
ale kvaka do medii?

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 05. Apr 2019 14:07
od garip
je pre tuto stavbu vobec vybraty stavebny dozor? ak nie, ako potom funguje kontrola?

Re: PPP na D4 a R7 (bratislavsky dialnicny okruh)

OdoslaťOdoslané: 05. Apr 2019 14:31
od aquila
stavebny dozor samozrejme vybrany je.. ale plati ho koncesionar :)

viac o tejto blamazi tu

viewtopic.php?f=35&t=24102