Moderátor: Moderátori
ano ale na to treba vyclenit par sto milionov. preco ich nevyclenil dolezal ? nebyt erseka neurobi sa ani len I. etapa PO.Mali by sme postupovať ako Poliaci, t.j. zmluvné podmienky naprojektuj a stavaj. Nič nebránilo za Érseka takýmto spôsobom spustiť aspoň Ladomírová - Hunkovce... Keď sa mohli pozemky vykupovať pri Bátke, mohli sa aj pri Svidníku, keďže boli cca na rovnakej úrovni prípravy, chýbala iba vôľa. Zvyšok by bol na zhotoviteľovi. So zvyškom severnej R4 by to bolo horšie, ale aj to by sa dalo riešiť...
rastislav5 napísal:Dopady na Slovensko:
- dvojprudovka Rabka-Chyzne
- S1 komplet
- S 52 z Bialska do Krakova
- S19 komplet
Do Krakova sa bude dat dostat pohodlne z Kysuc aj z Oravy.
Katowice sa stanu vacsim uzlom ako Krakov (z Krakova budu vychadzat dialnice/rychlostne cesty siestimi smermi, z Katowic piatimi)
jarino napísal:Mali by sme postupovať ako Poliaci, t.j. zmluvné podmienky naprojektuj a stavaj. Nič nebránilo za Érseka takýmto spôsobom spustiť aspoň Ladomírová - Hunkovce... Keď sa mohli pozemky vykupovať pri Bátke, mohli sa aj pri Svidníku, keďže boli cca na rovnakej úrovni prípravy, chýbala iba vôľa. Zvyšok by bol na zhotoviteľovi. So zvyškom severnej R4 by to bolo horšie, ale aj to by sa dalo riešiť...
Aby som doplnil informácie vyššie, tak v prípade úseku S19 Iskrzynia (z węzłem) - Miejsce Piastowe (z węzłem) boli otvorené ponuky uchádzačov. Zmluva ešte podpísaná nebola.
1) konzocium na čele s Aldesa Polska - 365,074 mln zł,
2) Budimex – 392,429 mln zł,
3) Strabag – 400,462 mln zł,
4) konsorcjum Metrostav Polska – 424,584 mln zł,
5) konsorcjum Mostostal Warszawa – 440,034 mln zł,
6) Kolin Insaat Turizm Sanayi Ve Ticaret – 444,189 mln zł,
7) konsorcjum Mirbud i Kobylarnia – 448,230 mln zł
Mota Engil – 452,564 mln zł.
9) Polaqua – 456,745 mln zł,
10) konsorcjum na czele z firmą Polbud-Pomorze – 461,051 mln zł
11) PTU Intercor – 503,485 mln zł.
Predpokladaná hodnota zákazky bola 580 miliónov zlotých, v prepočte 127 mil. eur. Najnižšia ponuka je cca 80 mil. eur, čo je 63% z predpokladanej ceny...
Úsek má dĺžku 10,3 km, takže náklady sú 7,76 mil. eur za kilometer.
Projekt obsahuje dve križovatky a "9 mostów, 3 wiadukty w ciągu trasy głównej, 4 wiaduktów w ciągu dróg poprzecznych, 3 dedykowane przejścia dla zwierząt, 3 przepusty pod trasą główną".
Vizualizácia: https://www.youtube.com/watch?v=9nKeF5Ytby0
korfo27
Mame úseky ktoré majú väčšiu intenzitu dopravy. (môj osobný názor)
korfo27 napísal:https://www.voxpot.cz/raj-i-peklo-polske-infrastruktury-penize-tecou-proudem-megalomanske-projekty-vsak-lidi-desi/ tu je článok o poľskej infraštruktúre kde sa spomína aj S19 a na niektorých miestach tam není intenzita ani 5000 automobilov a u nás je to dôvod prečo stavať R4 v plnom profile za mňa určite nije jedine po lipniky. Ostatne úseky podľa intenzity dopravy. Mame úseky ktoré majú väčšiu intenzitu dopravy. (môj osobný názor)
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 2 hostí.