Tu som našiel plan upgradovania DK7 Krakow-Myslenice
Wezely su MUK.
Terminy rozbudowy DK7 Kraków - Myślenice według slajdów GDDKiA z października 2018:
2019:
węzeł w Libertowie - rozpoczęcie prac przygotowawczych
rozbudowa węzła Kraków Południe: poszerzenie fragmentu A4 na wschód (jednia południowa) - umowa ZiZ
rozbudowa węzła Kraków Południe: estakada w Opatkowicach (jezdnia zachodnia) - umowa ZiZ
kładka dla pieszych w rejonie ul. Opatkowickiej (wyeliminowanie "środkowych świateł") - umowa ZiZ
węzeł w Gaju - umowa ZiZ
węzeł w Myślenicach - umowa ZiZ
2021:
węzeł w Libertowie - umowa ZiZ
węzeł w Krzyszkowicach - umowa ZiZ
węzeł w Gaju - oddanie do ruchu
węzeł w Myślenicach - oddanie do ruchu
2022:
rozbudowa węzła Kraków Południe: poszerzenie fragmentu A4 na wschód (jednia południowa) - oddanie do ruchu
rozbudowa węzła Kraków Południe: estakada w Opatkowicach (jezdnia zachodnia) - oddanie do ruchu
kładka dla pieszych w rejonie ul. Opatkowickiej (wyeliminowanie "środkowych świateł") - oddanie do ruchu
2023:
[ 10.2023: oddanie do ruchu DK47 Rdzawka - Nowy Targ ]
2024:
węzeł w Libertowie - oddanie do ruchu
węzeł w Krzyszkowicach - oddanie do ruchu
Tu su predpokladané intenzity smerom na Chyzne kde v roku 2033 predpokladajú 13447aut/24h a s DK47 nieje co porovnávať.
https://i.imgur.com/GvScATU.pngCo do ruchu na Dk 47-NT nie ma co porównywać .
Jak by nie patrzeć to głównym przejście graniczne w Małopolsce jest w Chyżne .
Nie od razu S7 musi powstać tylko parę obwodnic szczególnie Jabłonki gdzie już teraz są często zatory a po oddaniu S7 do Rabki znacząco wzrośnie.
Widać to na prognozach ruchu do 2033r.
ŚDR. dla 2017r.- 7557
dla 2033r.-13447
ŚDR. ciężarowy dla 2017r.-1553
dla 2033r.-2835