Takto to správne malo byť (predošlú prosím vymazať, nevedel som ju už opraviť po pár sekundách od odoslania):
Niečo z diskusie
:Aladár napísal:Péter601 napísal:Az első szakaszon még alagút sincsen. Ott mi dobja meg a költségeket, mert már magában ez is rekord 7,4 milliárd Ft/km ár?
Szerintem, a "járulékos" útfelújítás:
• 16 900 m hosszú 2x2 sávos autóút építése leállósáv nélkül, fizikai elválasztó sávval, 20,00 m-es koronaszélességgel,
• 10 497 m országos közúti korrekció és új nyomvonalon vezetett út,
Aladár odpovedá na Petrovu
otázku "Na prvom úseku nie je ani tunel. Čo zvyšuje cenu, veď je to samo osebe rekord 7,4 mld. Ft za 1 km?":
Podľa mňa (Aladára) "dodatočná" rekonštrukcia ciest:
• budovanie 16 900 m dlhej 2x2 autocesty bez odstavných pruhov s fyzickým oddeľovacím pásom o
korunovej šírke 20,00 m,
• 10 497 metrová štátna korekcia verejných ciest (
nem chápem, že by stavali novú preložku vedľa?) a cesta vedená v novej polohe,
MasterPG napísal:Még jó hogy spórolós, 20 m-es koronaszélességgel épül az út, és így megússzuk ilyen olcsón...
Szerintem tőlem még sosem olvashattatok árak miatti méltatlankodást, de most ez az idő is eljött... 344 MD? Aladár, remélem így már bele kellene férnie a büdzsébe annak a rendes lóhere csomópontnak az M1-nél, amiről pár hónapja beszéltünk
Ešte dobre,
že sa má cesta stavať úsporne, t. j. bude sa stavať v korunovej šírke 20 m a preto to takto lacno obídeme...
Myslím, že ste odo mňa ešte nečítali rozhorčovanie sa nad cenami, ale teraz už nadišiel ten "správny" čas ... 344 mld? Aladár, dúfam/
myslím si, že by sa tam teraz zmestila, pri tejto cene, štvorlístková MÚK na M1, o ktorej sme hovorili pred pár mesiacmi.
Laická otázka:
Opísaná smerovo oddelená cesta s korunovou šírkou 20,00 m bez odstavných pruhov, by u nás zodpovedala akej kategórii D/RC? Ďakujem.
• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •
O. T.:
Koncom apríla budú v Maďarsku parlamentné voľby, nem?
1698