Moderátor: Moderátori
devil napísal: 5k intenzity uspechom nebudu. treba si uvedomit ze oproti 1.400 uz aj 5k je asi 3,5 nasobny narast. cize ani 5k by som nebral ako samozrejmost.
devil napísal:ty davas na jednu uroven I/59 co bola odjakziva cesta I. tr. a tento paskvil co bola cesta II. triedy. na zaklade coho ju preklasifikovali na cestu I. tr. ?
devil napísal:take pripady sa vyskytuju aj na D26,5 pod tatrami a ktovie ci sa nebudu vyskytovat aj na D3 pri skalitom.
rastislav5 napísal:zlepsi sa spojenie Ziliny s Varsavou a Baltikom
Ak Poliaci skutocne postavia S52, tak sa trasa Krakow-Zilina vyrazne zlepsi a nebude uz taky tlak na prepojenie S7 a R3, okrem toho si myslim, ze po vystavbe S52 si Malopolsko nadlho vycerpa svoju kvotu na investicie do dalsich rychlostnych ciest
To sa neda vylucit, ale je to menej pravdepodobne ako za ceskou hranicou.
devil napísal: trasa Krakow-Zvolen vsak bude stale vyhodnejsia cez trstenu. treba si uvdeomit ze pokial je neexistuje dalsi prechod na spisi tak uz trstena je pre cast NA obchadza a teda nebudu obchadzat este viac.
devil napísal:jablunkov 386 m n. m.
skalite 524 m n. m.
Krakov je len velmi mala cast Polska a podla celkovych intenzit SK-PL usudzujem, ze z celeho Slovenska nejazdi do Krakova a blizkeho okolia vratane opacneho smeru viac ako 1000-1500 v./24h a to sa rozdeli medzi viacere prechody SK/PL.
To nie je blud. Po dokonceni Visnoveho, obchvatu Wegierskej Gorki a S52 bude do Krakova vyhodnejsie jazdit cez Kysuce ako cez Oravu aj z Martina a okresov na juh od Martina (kilometrovo to bude priblizne rovnake ako cez Oravu, casovo to bude rychlejsie). O tuto dopravu bude tlak na prepojenie S7 a R3 nizsi.
devil napísal:
katowicka oblast je vacsia ale je viac vzdialena.
devil napísal:casovo podla googla potrebuje trasa cez skalite zlepsit o pol hodinu aby sa vyrovnala trstenej.
devil napísal:zaujimave ze sa postavi suvisla dialnica D3-D1 ktora sposobi akurat to ze cast aut privedie do mesta
Tiez je ale dolezite, ze ked uz budujeme za tazke peniaze D3, tak trasovanie ostatnych vnutrostatnych dialnic treba tomu prisposobit a smerovat ich na D3, aby dalsie auta este viac nestrpcovali zivot Oravcom a neobchadzali D3 cez dediny na Orave.
Nechces mi rozumiet. Ja nie som proti R3, naopak, podporujem ju po celej jej trase (teda nielen tam, kde to niekomu vyhovuje). Som za co najviac priechodov s Polskom aj ostatnymi susedmi.
Iniciativa Stredne Slovensko je len politicke vyhlasenie, nic ine. Podobne ako tato iniciativa spred roka https://www.turieconline.sk/download/20 ... TURIEC.pdf, ktora pozaduje vystavbu v platnom core TEN-T koridore cez Turiec a ktoru podpisali ine vahy ako primator Ziaru nad Hronom a nie len lokalni zastupcovia, ale reprezentanti 4 statov, okrem inych riaditel obchodnej a priemyselnej komory v Krakowe http://www.iph.krakow.pl/dyrektor-iph.html
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 12 hostí.