Stránka 1 z 1

Železničné prepojenie letísk Schwechat a M. R. Štefánika

OdoslaťOdoslané: 30. Jún 2005 16:04
od Majkl
Železničné prepojenie letísk Schwechat a M. R. Štefánika
v Bratislave (slovenský úsek Wolfstahl – Bratislava Petržalka)


Objednávateľ: Hary & Heinze
Stupeň PD: štúdia uskutočniteľnosti

Charakteristika:
V spolupráci s viedenským ateliérom Hary & Heinze bola spracovaná technická štúdia obnovenia železničného prepojenia Viedne a Bratislavy medzi železničnými stanicami Wolfstahl a Petržalka. Chýbajúci úsek železničnej trate bol spracovaný vo viacerých alternatívach, vrátane vyčíslenia finančných nákladov stavby.

Štúdia bola prezentovaná manažmentu letiska Viedeň v auguste roku 2003. Štúdia preukázala realizovateľnosť obnovenia pôvodného železničného prepojenia s prijateľnými investičnými nákladmi.


Zdroj: http://www.reming.sk/ref_0317.htm

OdoslaťOdoslané: 30. Jún 2005 17:23
od expwy
Podla mna sa tato stavba bude realizovat v najblizsich rokoch len v pripade ak Flughafen Wien-Schwechat sprivatizuje bratislavske letisko. Ak nie tak to tak skoro nebude :D

OdoslaťOdoslané: 30. Jún 2005 17:36
od wazari
Mohli by na to byt peniaze z EU.

OdoslaťOdoslané: 30. Jún 2005 18:10
od Alexander Velky
Súhlasím s MH aj wazarim. :lol:

OdoslaťOdoslané: 30. Jún 2005 18:11
od Alexander Velky
Inak si myslím, že najrpv by sa malo dobudovať diaľničné prepojenie BA-Wien. :lol:

OdoslaťOdoslané: 14. Okt 2005 22:29
od Adaios
Toto je len otazka casu, kedy sa tak stane bez ohladu na to, kto bude privatizovat bratislavske letisko.

Oblast medzi Viednou a Bratislavou bude mat dialnice (2), bude mat zeleznicne spojenia (2 - nakladna+osobna doprava a rychlovlak), bude mat kvalitnu cestu typu vasej I. triedy. Budu tu 2 letiska. Su tu 2 hlavne mesta. Priemysel, sluzby, high-tech, ... tu bude rozvoj v ramci 2 statov. :wink:

OdoslaťOdoslané: 19. Dec 2006 15:34
od Dialniciar
wazari napísal:Mohli by na to byt peniaze z EU.


Sú v 2007-2013 :?:

OdoslaťOdoslané: 19. Dec 2006 17:00
od wazari
Dialniciar napísal:
wazari napísal:Mohli by na to byt peniaze z EU.


Sú v 2007-2013 :?:


ako projekt v zasobniku ano

OdoslaťOdoslané: 22. Dec 2006 09:50
od Dialniciar
wazari napísal:
Dialniciar napísal:
wazari napísal:Mohli by na to byt peniaze z EU.


Sú v 2007-2013 :?:


ako projekt v zasobniku ano


Keby sa teoreticky začala robiť projektová dokumentácia v r. 2013, tak do ktorého finančného obodbia by to patrilo ako výstavba :?:

OdoslaťOdoslané: 25. Dec 2006 17:17
od wazari
Dialniciar napísal:
wazari napísal:
Dialniciar napísal:
wazari napísal:Mohli by na to byt peniaze z EU.


Sú v 2007-2013 :?:


ako projekt v zasobniku ano


Keby sa teoreticky začala robiť projektová dokumentácia v r. 2013, tak do ktorého finančného obodbia by to patrilo ako výstavba :?:


Vystavba patri do toho obdobia, kedy sa zacne. Na prelome/subehu obdobi do toho, do ktoreho ju zaradi stat
ale tusim uz bol tender na dokumentaciu, minimalne peniaza na nu SR dostala pridelene
a patri to medzi prioritne EU projekty, to by sme odkladat nemali

OdoslaťOdoslané: 02. Jan 2007 12:43
od Dialniciar
wazari napísal:Vystavba patri do toho obdobia, kedy sa zacne. Na prelome/subehu obdobi do toho, do ktoreho ju zaradi stat
ale tusim uz bol tender na dokumentaciu, minimalne peniaza na nu SR dostala pridelene
a patri to medzi prioritne EU projekty, to by sme odkladat nemali


Dobre a posledná otázka: EÚ by spolufinancovala koľko % :?:

OdoslaťOdoslané: 02. Jan 2007 22:38
od johhan
Dialniciar napísal: Dobre a posledná otázka: EÚ by spolufinancovala koľko % :?:


85%

OdoslaťOdoslané: 03. Jan 2007 10:54
od Dialniciar
johhan napísal:
Dialniciar napísal:EÚ by spolufinancovala koľko % :?:


85%


A celkové náklady sú ... :?:

OdoslaťOdoslané: 10. Jan 2007 14:17
od wazari
Dialniciar napísal:
johhan napísal:
Dialniciar napísal:EÚ by spolufinancovala koľko % :?:


85%


A celkové náklady sú ... :?:


v zasobniku projektov je uvedene:
Elektrifikácia trate D.N.Ves - Marchegg - 2 400 tis. EUR
Bratislava Petržalka - Kittsee-zdvojkoľajnenie trate, Bratislava hl.st. - Bratislava Nové mesto-zdvojkoľajnenie - 52 000 tis. EUR
Bratislava filiálka - 355 00 tis. EUR

Spolu 409 000 tis. EUR

OdoslaťOdoslané: 10. Jan 2007 19:10
od Dialniciar
wazari napísal:
Dialniciar napísal:
johhan napísal:
Dialniciar napísal:EÚ by spolufinancovala koľko % :?:


85%


A celkové náklady sú ... :?:


v zasobniku projektov je uvedene:
Elektrifikácia trate D.N.Ves - Marchegg - 2 400 tis. EUR
Bratislava Petržalka - Kittsee-zdvojkoľajnenie trate, Bratislava hl.st. - Bratislava Nové mesto-zdvojkoľajnenie - 52 000 tis. EUR
Bratislava filiálka - 355 00 tis. EUR

Spolu 409 000 tis. EUR


409 000 000 = 409 mil. EUR je dnes cca. 15 mld. SKK, to je inak dosť, ja by som to realizoval, keďže drtivú väčšinu hradí EÚ. :wink:

OdoslaťOdoslané: 30. Okt 2007 10:25
od Dialniciar
Výstavba železničného prepojenia sa začne v 2. polroku 2010 :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=8300

Železničný tunel v Bratislave spojí Európu :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=8307