Stránka 14 z 18

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Nové Mesto n/V-Púcho

OdoslaťOdoslané: 11. Sep 2013 21:48
od Tomas PO
7 foto a grafity na 631ke :(

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Nové Mesto n/V-Púcho

OdoslaťOdoslané: 11. Sep 2013 22:11
od jarino
Zato by mali pomaly ruky stínať(aj zaplatenie opravy do pôvodného stavu sa mi zdá málo)... niekto si potrebuje dokázať, aký je hrdina a posprejuje súpravu...

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Nové Mesto n/V-Púcho

OdoslaťOdoslané: 20. Sep 2013 12:39
od juraj1
Zdravím, nenašli by sa niekde plány/ortofotomapy ako budú vyzerať cesty v centre TN po modernizácii trate? Mne sa podarilo vygoogliť len video s vizualizáciou, ale všetko sa z neho vydedukovať nedá...

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Nové Mesto n/V-Púcho

OdoslaťOdoslané: 20. Sep 2013 16:28
od Majkl
Okrem spominanej vizualizacie zatial nic ine nemame.

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Nové Mesto n/V-Púcho

OdoslaťOdoslané: 22. Sep 2013 12:14
od 1mmortal2
Takto by to malo vyzerat nakonci ak sa bude stavt aupark: http://www.trencin.sk/tmp/asset_cache/l ... 0-24A4.pdf

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Nové Mesto n/V-Púcho

OdoslaťOdoslané: 06. Okt 2013 19:18
od Majkl
Pridal som zopar fotiek z vystavby zel. mosta. v Trencine. :arrow:
gallery/album.php?album_id=53

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Nové Mesto n/V-Púcho

OdoslaťOdoslané: 17. Nov 2013 17:59
od Marek99
Momentálne je väčšina techniky a robotníkov nasadeních na stanici v Trenčíne.Nečudo veď v máji mi manager stavby hovoril,že stanica až v 2014.V septembri sa nečakane pustili do práce. :shock: Mali na to okolo 50 dní.Termíni horia,pracuje sa v rýchlom tempe,niekedy až do 20:00.Aj vďaka tomu sa za posledný týždeň viditeľne stavba posunula vpred.OHL finišuje s podchodom,naváža sa koľajisko,kladu nové koľaje a výhybky. Tss usilovne makaju na novom nástupišti,ktoré je asi najviac pozadu.Od stanice Trenčín po Tn.Teplu je gro prác vykonaních.Realizuju sa svahové upravy,protihlukové steny,finišuje stanica Opatová.Chýba ešte sprejazdniť novu trať asi 400 metrov,ktorá vedie mimo starej z dvôvodu nevyhovujúceho obluku pre traťovu rýchlosť.Na celom useku sa stále jazdí po jednej koľaji.Čo sa týka podchodov tie ešte maju ďaleko od otvorenie pre verejnosť a pri podjazde je to tiež nedohľadne.

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Nové Mesto n/V-Púcho

OdoslaťOdoslané: 18. Nov 2013 16:51
od Majkl
Velmi pekna prezentacia :arrow: http://www.youtube.com/watch?v=XhwaK_QJKqs
Trenčín - Rekonštrukcia železnice 11/2012 - 11/2013
Rekonštrukcia železnice v Trenčíne. Krátka fotoprezentácia je zameraná na asanáciu obetovaných domov pre novú trať. Taktiež si všíma aj práce na búraní tretieho nástupišťa v Trenčíne. Stavbu zastávky v Trenčíne - Opatovej n/V a a položenie základov nového železničného mosta cez Váh.

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Nové Mesto n/V-Púcho

OdoslaťOdoslané: 18. Nov 2013 18:49
od Majkl
Pridal som zopar 3D vizualizacii, ktore sa prezentovali v roku 2012 na verejnej diskusii v Trencine. Ako alternativa k opornym murom sa odporucalo riesenie s pilierami, ktore by bolo lepsie z pohladu otvoreneho priestoru popod zel. trat v priestoroch pri krytej plavarni.
Podla toho, ako sa teraz buduje prechod pod zeleznicou gallery/image_page.php?album_id=53&image_id=15773, zda sa, ze to napokon bude s opornymi murami, podobne ako je to aj na vizualizacii gallery/image_page.php?album_id=64&image_id=16232. Rovnako sa to robi aj na opacnej strane Vahu, kde boli demolovane obytne domy a buduju sa takisto oporne mury.

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Nové Mesto n/V-Púcho

OdoslaťOdoslané: 06. Jan 2014 21:10
od Majkl
Zopar novych fotiek z vystavby mosta v TN. Pribudla tam nova informacna tabula, kde je uvedena chorvatska stavebna firma Konstruktor inženjering d.d. Split :arrow: gallery/image_page.php?album_id=53&image_id=16680

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Nové Mesto n/V-Púcho

OdoslaťOdoslané: 24. Mar 2014 14:59
od bonik-r
Zabery na vystavbu zeleznicneho mosta v Trencine z vtacej perspektivy: http://www.youtube.com/watch?v=Ci9WLCr0FvM

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Nové Mesto n/V-Púcho

OdoslaťOdoslané: 07. Nov 2014 22:24
od bonik-r
Takto "krasne" oblozili podchod na Trenicanskej stanici... https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hph ... e=551F16C3

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Nové Mesto n/V-Púcho

OdoslaťOdoslané: 07. Nov 2014 22:31
od Peterman
Am toto je nové a takto urobené a investor to preberie, tak ten kto to podpise by to mal ísť osobne prerobiť.
Veď toto nemôže prevziať žiadny súdny človek a nemusí mať ani odborné vzdelanie.
To by chcelo rozmazať do médii ..... Chcel by som vidieť tu položku čo to stálo.

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Nové Mesto n/V-Púcho

OdoslaťOdoslané: 08. Nov 2014 22:04
od Andrej
Rozmazat do medii by chcelo vyhodnocovanie tendra na tento usek, ked vyhodili o 45 mil. e lacnejsiu Skansku a ziskala to firma v restrukturalizacii. Nie je na to lepsi cas, ako teraz pri kauze CT.

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Nové Mesto n/V-Púcho

OdoslaťOdoslané: 09. Nov 2014 13:16
od aquila
A to teraz navyse hrozi ze na tento konkretny usek nedostname preplatene EU peniaze, kedze na zaklade staznosti to preveruje EU..

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Nové Mesto n/V-Púcho

OdoslaťOdoslané: 27. Jan 2015 15:15
od mino
Skoda ze novinari zacali do toho rypat ked je uz 'po funuse':
http://www.teraz.sk/slovensko/pravda-zeleznica-unia-platby/116854-clanok.html

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Nové Mesto n/V-Púcho

OdoslaťOdoslané: 27. Jan 2015 22:15
od michaelse
najhorsie je ze ak aj niekoho za toto potrestaju tak si to odnesu bezny obcania lebo sa to zatiahne z penazi danovnikov,a firma ktora to nepravom stavia tak ta svoje prachy dostane a vyjde z toho cista ako cerstvo padnuty sneh a zo ziskom k tomu :-(

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Nové Mesto n/V-Púcho

OdoslaťOdoslané: 05. Mar 2015 08:26
od bonik-r
Na novozrekonštruovanej stanici v Trenčíne sú informačné elektornické tabule pred okom cestujúceho ukryté ako vojak v zákope:
gallery/image_page.php?album_id=53&image_id=25147

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Nové Mesto n/V-Púcho

OdoslaťOdoslané: 09. Mar 2015 07:00
od magnus
Aj u nas v Ziline su tak umiestnene a nie je problem :-)

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Nové Mesto n/V-Púcho

OdoslaťOdoslané: 09. Mar 2015 08:12
od Peterman
Predpokladám, ze podchod je rozmermi pôvodný, len zrekonštruovaný a výška podchodu a norma na minimálnu výšku pre pohyb ľudí, žial neumožnili vložiť informačne tabule, tak ich dali do zárezov, vytvorlili pre ne nikiv strope. Vyzerá to hrozná. Klasická nekoncepčne, nesystemovo pripravená rekonštrukcia, taká polovičatá robota - je to také slovenské...

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Nové Mesto n/V-Púcho

OdoslaťOdoslané: 09. Mar 2015 13:31
od flakst
Nie je to tak ako predpokladáš Peterman. Podchod je úplne nový. O to je to vtipnejšie :D Pôvodný bol zrušený a zasypaný.

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Nové Mesto n/V-Púcho

OdoslaťOdoslané: 09. Mar 2015 13:40
od Peterman
Ďakujem za info. Veď som písal dôkladná Slovenska príprava a plánovanie. Uz ma to fakt začína strašne hnevať, ako sa to všetko tu robí ad hoc, bez dlhodobého systémového plánovania, kde sa vždy zabudne na kopec detailov, ktoré potom mnohokrát znehodnotia niekedy aj celkom slušne dielo.

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Nové Mesto n/V-Púcho

OdoslaťOdoslané: 09. Mar 2015 21:13
od jarino
Je to hlavná tabuľa, kde sú uvedené odchody všetkých najbližších vlakov, alebo je to tabuľa už pri schodišti jedného z nástupíšť určujúca vlaky len na danom nástupišti?
Ak je to prvá varianta, je to tragické, ak druhá, nič hrozné. V druhej variante už ideš na nástupište a na tej tabuli pri schodisku vidíš, na ktorej koľaji tvoj vlak je.
Aj keď lepšie by to bolo asi vidieť na vlastné oči. Pozerám, že ten podchod je nejaký úzky doslova malý. V ZA sa mi zdá oveľa väčší. A ako ktosi na vlaky.net písal: "Je potrebné dodržať "podchodnú výšku", tzn. spodný okraj tabule musí byť 2500 mm nad podlahou..."

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Nové Mesto n/V-Púcho

OdoslaťOdoslané: 11. Mar 2015 06:23
od magnus
Tie male tabule su umiestnene v miestach podchodov, kde je strop zvyseny. Hlavna tabula je samozrejme vo vestibule. Ak by mal byt strop aj mimo kolajiska zvyseny tak, aby sa tam vosli tabule, bolo by treba podchod zalozit hlbsie, pravdepodobne uz pod uroven podzemnej vody - z coho plynu dalsie problemy. Ja v sucasnom rieseni nevidim ziadny problem. Bolo a je to tak aj v KE aj v ZA aj v BA aj vo ZV. Nechapem, co je na tom nekoncepcne, polovicate a nesystemove :-)

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Nové Mesto n/V-Púcho

OdoslaťOdoslané: 11. Mar 2015 07:25
od Peterman
Lebo to vyzerá strašne, chod sa pozriet do susedných štátov, ked takéto rekonštrukcie železnice pripravujú a plánuju tak so všetkým čo k tomu patrí, to je systémové riešenie a nie tento slovenský grc. Ked sa naozaj je takáto veľká rekonštrukcia, prestavba čo sa robí mozno raz za 60-100 rokov, tak to nemôže takto dopadnút. Je to hrôza, slovenská nedôslednosť, práve takéto detaily dotvárajú vizuál a pohľad na zrealizovanu stavbu.