ŽSR, modernizácia železničnej trate Nové Mesto n/V-Púchov

sekcia venovaná železniciam

Moderátor: Moderátori

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Nové Mesto n/V-Púcho

Odoslaťod perets » 11. Mar 2015 14:03

Praha
http://commons.wikimedia.org/wiki/File: ... odchod.jpg
je to úplne bežné že tabuľa v pochode je až priamo vo výklenku pri schodoch na jednotlivé peróny
perets
diskutujúci
 
Príspevky: 174
Založený: 26. Feb 2009 08:20

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Nové Mesto n/V-Púcho

Odoslaťod Peterman » 11. Mar 2015 15:30

Tam sú iné priestorové pomery, šírkové a tuším aj výškové.
U nás je to iný "kamrlík" a preto to aj tak hlúpo vyzerá
Peterman
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 502
Obrázky: 17
Založený: 02. Okt 2013 20:38

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Nové Mesto n/V-Púcho

Odoslaťod jarino » 11. Mar 2015 20:17

Ale z funkčného hľadiska je to ok.
Čo sa týka otázky ako to vyzerá, tak to by som sa odvážil odpovedať, až keď by som to videl na vlastné oči. Z fotky vyzerá ten podchod troška úzky, ale to môže len vyzerať. Keby si spravil krok dozadu, tú tabuľu by si už ani nevidel. Až keď by si bol pri schodisku na nástupište, by si ju videl celú a vtedy je pre Teba aj tá informácia vhodná.
Napr. v Žiline ešte v podchode pri schodišti na prvé nástupište je hlavná tabuľa, kde sú uvedené aktuálne odchody všetkých vlakov z nástupíšť prístupných podchodom. Táto tabuľa je v podstate dodatočná.
jarino
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 988
Založený: 12. Sep 2011 12:49

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Nové Mesto n/V-Púcho

Odoslaťod a.b » 21. Apr 2015 15:31

mino napísal:Skoda ze novinari zacali do toho rypat ked je uz 'po funuse':
http://www.teraz.sk/slovensko/pravda-zeleznica-unia-platby/116854-clanok.html


SR ani nebude žiadať preplatenie z eurofondov z tohoto program. obdobia. Skúsim dohľadať článok, správu som zachytil pred cca 2 týždňami tuším na SRO.
Ďakujeme :evil:
a.b
návštevník
 
Príspevky: 28
Založený: 02. Nov 2010 15:35

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Nové Mesto n/V-Púcho

Odoslaťod jarino » 26. Sep 2015 22:23

Prebieha kolaudácia stavby Beluša - Púchov.
Mieste zisťovanie bolo pred tromi dňami, t.j. 23.9.2015
jarino
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 988
Založený: 12. Sep 2011 12:49

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Nové Mesto n/V-Púcho

Odoslaťod bonik-r » 21. Okt 2015 17:33

Obrázok používateľa
bonik-r
diskutujúci
 
Príspevky: 154
Obrázky: 6
Založený: 08. Mar 2010 13:28
Bydlisko: Trenčín

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Nové Mesto n/V-Púcho

Odoslaťod rybana1 » 29. Jan 2016 08:27

rybana1
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 315
Obrázky: 18
Založený: 23. Apr 2014 09:00
Bydlisko: TT

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Nové Mesto n/V-Púcho

Odoslaťod jarino » 02. Feb 2016 13:56

Nový termín pre trať cez Trenčín by mal byť 30.11.2016.
Oficiálnym dôvodom sú povodeň, inžinierske siete vedené inak ako v dokumentácii, problémy s identifikáciou inžinierských sietí ktoré neboli v projekte zaznačené a pod.
jarino
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 988
Založený: 12. Sep 2011 12:49

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Nové Mesto n/V-Púcho

Odoslaťod aquila » 02. Feb 2016 14:12

uvidime, ci sa to ozaj stihne do noveho grafikonu, lebo roboty je tam hodne
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Nové Mesto n/V-Púcho

Odoslaťod jarino » 26. Feb 2016 19:09

Zaujalo. Link: viewtopic.php?f=35&t=21213
Európska komisia nám nechce uhradiť modernizáciu úseku Zlatovce – Trenčianska Teplá. Neexistuje už žiadna šanca, že by sme vedeli túto modernizáciu zaplatiť z eurofondov?
Existuje. Momentálne prebiehajú súdne spory, ktoré vyplývajú z verejného obstarávania, ktoré prebiehalo naprieč tromi vládami. Keď sa ukončí celý právny problém, tak si myslím, že nie je vôbec problém zaradiť celý tento projekt do financovania z eurofondov.

Máme ešte v novom programovom období miesto pre tento úsek?
V nových eurofondoch na modernizáciu železníc ešte máme peniaze. Tam ten projekt je zaraditeľný.
jarino
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 988
Založený: 12. Sep 2011 12:49

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Nové Mesto n/V-Púcho

Odoslaťod jarino » 15. Máj 2016 13:29

jarino
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 988
Založený: 12. Sep 2011 12:49

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Nové Mesto n/V-Púcho

Odoslaťod Majkl » 16. Máj 2016 17:00

Odkladova agonia v Trencine pokracuje. Podjazdy Vlarska a Pred Polom mozno uz v maji budu konecne otvorene :arrow:
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?f=35&t=21442

DOKONČENIE PODJAZDU PRED POĽOM SA POSÚVA
Ako informoval zhotoviteľ, termín dokončenia podjazdu sa presúva na koniec mája 2016. Dôvodom je dodatočná rekonštrukcia časti plynovodu a potrebná výmena nevyhovujúceho podložia komunikácie
Majkl
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 754
Obrázky: 1291
Založený: 03. Máj 2005 08:20

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Nové Mesto n/V-Púcho

Odoslaťod bonik-r » 17. Máj 2016 06:59

Obrázok používateľa
bonik-r
diskutujúci
 
Príspevky: 154
Obrázky: 6
Založený: 08. Mar 2010 13:28
Bydlisko: Trenčín

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Nové Mesto n/V-Púcho

Odoslaťod milan_KM » 24. Máj 2016 12:33

Nové foto z budovania železničného mosta v Trenčíne. Smer ZA-BA je už hotový, prebieha budovanie pevnej jazdnej dráhy. Je položená izolácia a na Zlatovskej strane už aj osadený a zašalovaný koľajový rošt. Čo sa týka opačného smeru tak tam prebieha betónáž posledného spojovacieho záberu. Taktiež sa doarmovávali a betonovali posledné časti oporného múru (vane) na Zlatovskej strane. Foto je z minulého týždňa 17.5.2016 (nemal som kedy to tu dať skorej :-) )
Začiatok tu: http://dialnice.info/gallery/image_page.php?album_id=53&image_id=33532
milan_KM
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 266
Založený: 05. Mar 2012 23:31

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Nové Mesto n/V-Púcho

Odoslaťod random » 24. Máj 2016 13:24

Vyzera to na take 3-4 mesiace do spustenia prvej kolaje... celkove dokoncenie nie skor ako o rok (odhad)

kolko im trvalo vybetonovat tie dva mosty? Iny dokazu urobit jeden zaber za 1-2 tyzdne...
Obrázok používateľa
random
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 75
Založený: 04. Feb 2005 09:34

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Nové Mesto n/V-Púcho

Odoslaťod aquila » 24. Máj 2016 14:37

skor ten betonovy "nasyp" je divocina, ale celkovo tento projekt je priklad zleho projektu .. on soo many levels...
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Nové Mesto n/V-Púcho

Odoslaťod mjk » 24. Máj 2016 14:46

on all levels
mjk
diskutujúci
 
Príspevky: 217
Obrázky: 49
Založený: 24. Okt 2013 19:27

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Nové Mesto n/V-Púcho

Odoslaťod mino » 25. Máj 2016 08:45

aquila napísal:skor ten betonovy "nasyp" je divocina, ale celkovo tento projekt je priklad zleho projektu .. on soo many levels...


myslis tie riesenia podjazdov, nasypov a pod.?
mino
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 619
Obrázky: 44
Založený: 02. Nov 2007 11:50
Bydlisko: LM/BA

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Nové Mesto n/V-Púcho

Odoslaťod aquila » 25. Máj 2016 08:50

hej presne, tam to bolo podla mna nejako dost divoko od papiera a google maps urobene, pricom fakt tam stalo urobit par zmien a ja aj clovek co nema nic s trencinom vidim, ze sa dalo kopu veci riesit radovo lepsi.. ale to je uz skoda reci, sme to tu uz X krat preberali. ten projekt ozaj zbabrany od zaciatku az cez tender az po realizaciu ..
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Nové Mesto n/V-Púcho

Odoslaťod Tomas PO » 25. Máj 2016 23:33

aquila napísal:skor ten betonovy "nasyp" je divocina, ale celkovo tento projekt je priklad zleho projektu .. on soo many levels...

ktory betonovy nasyp?
ta neznam ci ne hej
Obrázok používateľa
Tomas PO
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 975
Založený: 03. Okt 2006 23:43
Bydlisko: Presov

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Nové Mesto n/V-Púcho

Odoslaťod mjk » 26. Máj 2016 11:46

Mezi mostom cez Váh a nadjazdom nad ul. M. Rázusa.
mjk
diskutujúci
 
Príspevky: 217
Obrázky: 49
Založený: 24. Okt 2013 19:27

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Nové Mesto n/V-Púcho

Odoslaťod Tomas PO » 26. Máj 2016 23:52

myslel som ze to vidiet niekde na fotografii
ta neznam ci ne hej
Obrázok používateľa
Tomas PO
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 975
Založený: 03. Okt 2006 23:43
Bydlisko: Presov

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Nové Mesto n/V-Púcho

Odoslaťod mireceq » 27. Máj 2016 00:55

myslel som ze to vidiet niekde na fotografii


gallery/image_page.php?album_id=53&image_id=33332
mireceq
diskutujúci
 
Príspevky: 188
Obrázky: 8
Založený: 30. Okt 2012 16:49

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Nové Mesto n/V-Púcho

Odoslaťod random » 27. Máj 2016 08:29

betonovy nasyp = betonova rampa ;)
Obrázok používateľa
random
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 75
Založený: 04. Feb 2005 09:34

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Nové Mesto n/V-Púcho

Odoslaťod bonik-r » 27. Máj 2016 12:18

Ako trencan Ti garantujem, ze to nieje rampa, ale cinsky mur tiahnuci sa stredom mesta s vyskou miestami viac ako 5m (bez protihlukovych stien). Toto mohol vymyslet len idiot. Ked uz, tak tam mala byt estakada. Financne by to vyslo rovnako mozno aj lascnejsie, bolo by to krajsie a netvorilo by to barieru.
- Podjaz na Mladeznickej ulici so svetlou vyskou 3m - to neviem podla akej normy navrhli - mozno podla Bulharskej pre kolobezky...
- Na podjazde Vlarska jednostranny chodnik sirky 1,75m (podla STN ma byt minimalne 2m (podla cestnej) resp. 2,5m (podla zeleznicnej) pre zhruba 5000 ludi byvajucich za tratou. Naviac chodnik nejde priamo, ale vybocuje cca 100m do bocnej ulice. Takze kym doteraz z bodu A do bodu B bolo 300m, po novom to bude 500. Sirka ochranneho ostrovceka pre chodcov 70 cm (nastastie na toto sa prislo tesne pred asfaltovanim, tak sa to opravilo). Hlavne ze na ceste su osadene odvodnovacie zlaby so zatazou vhodnou pre letiska (tr. F)
- Svetla vyska cyklochodnika na pravobreznej hradzy = 75 cm. Hradzu samozrejme nejde znizit, takze sa musi dobudovat obchadzka - ved pesim a cyklistom sa obchadza najlasie...
A takto by som mohol pokracovat este hodiny
Obrázok používateľa
bonik-r
diskutujúci
 
Príspevky: 154
Obrázky: 6
Založený: 08. Mar 2010 13:28
Bydlisko: Trenčín

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na Železničná infraštruktúra

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 14 hostí.