Momentálne je väčšina techniky a robotníkov nasadeních na stanici v Trenčíne.Nečudo veď v máji mi manager stavby hovoril,že stanica až v 2014.V septembri sa nečakane pustili do práce.
Mali na to okolo 50 dní.Termíni horia,pracuje sa v rýchlom tempe,niekedy až do 20:00.Aj vďaka tomu sa za posledný týždeň viditeľne stavba posunula vpred.OHL finišuje s podchodom,naváža sa koľajisko,kladu nové koľaje a výhybky. Tss usilovne makaju na novom nástupišti,ktoré je asi najviac pozadu.Od stanice Trenčín po Tn.Teplu je gro prác vykonaních.Realizuju sa svahové upravy,protihlukové steny,finišuje stanica Opatová.Chýba ešte sprejazdniť novu trať asi 400 metrov,ktorá vedie mimo starej z dvôvodu nevyhovujúceho obluku pre traťovu rýchlosť.Na celom useku sa stále jazdí po jednej koľaji.Čo sa týka podchodov tie ešte maju ďaleko od otvorenie pre verejnosť a pri podjazde je to tiež nedohľadne.
Profesionálny vodič.....Momentálne jazdím pre združenie D3 - Svrčinovec -Skalité.Združenie Ovčiarsko - H.Podhradie - L.Lučka.