Moderátor: Moderátori
Majkl napísal:Bolo vydané územné rozhodnutie pre výstavbu modernizácie železnićnej trate v Trenčíne.
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=16453#16453
Adoas napísal:
A okrem toho je to dost "na hrane" - mesto TN bude touto modernizaciou dost vyrazne rozdelene, ale aj tak si myslim, ze ta modernizacia tu ma byt spravena a mohla tu byt vzhladom na problemy spravena uz priamo nad 200 km/h.
wazari napísal:Adoas napísal:
A okrem toho je to dost "na hrane" - mesto TN bude touto modernizaciou dost vyrazne rozdelene, ale aj tak si myslim, ze ta modernizacia tu ma byt spravena a mohla tu byt vzhladom na problemy spravena uz priamo nad 200 km/h.
hm, ako fyzicky rozdelene? zhruba tak isto ako doteraz, ak sa dobre pamatam, len cast trate a most sa posunie
Adoas napísal:
Mali by tam byt nejake protihlukove bariery, ... a bude zhorseny prejazd nez doteraz.
wazari napísal:neviem, ake presne bude trasovanie pred Vahom, a ako to ovplyvni prejazd tam (predpokladam, ze myslis cestny), ale za Vahom je az podjazd pri stanici a ten by mal zostat zachovany
a co vcelku uvitam, mal by sa robit podchod pre cestujucich pod kolajami s vyustenim nielen na stanicu, ale aj na opacnu stranu, co mi skrati cestu
Adoas napísal:
wazari,
inak sa opytam priamo teba ked teda nepozorujes problemy:
Preco obyvatelia mesta TN neboli spokojni so zamerom aby sa v TN modernizoval zeleznicny koridor na 160 km/h (a nebola v tom nova plavaren, pretoze nahrada bola slubena uz predtym)
JoHnZ napísal:Wazari: dať to preč z centra?!? A kam? Do Zlatoviec? Tam si musíš uvedomiť, že ak majú byť zachované oblúky skončili by sme kilometer za mestom ... alebo by sme museli zbúrať pol Zlatoviec aby sme sa tam dostali ...
adoas, ano bola cast obyvatelstva ktora nechcela zeleznicu cez mesto, ale vacsi problem bola forma komunikacie
za tu plavaren (nie novu, ale len zrekonstruovanu ) dostane mesto 100 milionov a bude si moct postavit ozaj novu plavaren/kupalisko
po naprave komunikacie uz trencania neprotestovali, dokonca v lete 2004 samo mesto prislo s iniciativou o referende, resp peticii o reference, ale obcania uz neboli proti
JoHnZ napísal:Tam v podstate mesto ani nemalo na vyber, pretoze zeleznica nie je dialnica poloha stanice musi ostat, a v najhorsom pripade by sato nechalo v povodnom telese a napisalo by sa to ako oprava takze mesto by nemohlo nic namietat ... a utreli by tak ci tak ... enem sa jednalo o to ci obe strany utru viacej alebo menej ...
Naspäť na Železničná infraštruktúra
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 51 hostí.