Stránka 2 z 3

OdoslaťOdoslané: 18. Jan 2007 00:59
od jano.z
Ano, to je ten spominany "Turecky vrch"

OdoslaťOdoslané: 14. Mar 2007 19:49
od konstrukt
Stavbu realizuje Združenie SK Nové Mesto,ktorého vedúcim členom združenia je Doprastav,a.s. a patria k nim OHL ŽS Brno,Subterra,a.s. a Alpine Slovakia. Prierezový zhotovitelia sú Skanska BS,a.s. Eltra,Zabzar,Tchas,GJW a Strabag.

OdoslaťOdoslané: 14. Mar 2007 19:51
od Dialniciar
doprastavak napísal:Stavbu realizuje Združenie SK Nové Mesto,ktorého vedúcim členom združenia je Doprastav,a.s. a patria k nim OHL ŽS Brno,Subterra,a.s. a Alpine Slovakia. Prierezový zhotovitelia sú Skanska BS,a.s. Eltra,Zabzar,Tchas,GJW a Strabag.


Ako vždy, všetci. :wink: Keby sa kartel dotkol aj materských firiem, ja fakt neviem, kto by tu staval diaľnice a modernizoval železnice. :idea: :idea:

OdoslaťOdoslané: 14. Mar 2007 20:01
od konstrukt
Z desiatok podzhotoviteľov bola najväčším Skanska PS,a.s., ktorá bola hlavným dodávateľom rekonštrukcie stanice Piešťany zaradenej v projekte ako UČS 19. V januári 2007 sa na stavbe naplno pracovalo na prípravných prácach pre tento rok. Vo finančnom vyjadrení majú totiž k naplnenej miliarde SK nákladov pribudnúť ďalšie dve a na rok dokončenia stavby 2008 by malo združenie SK Nové Mesto ostať na prestavanie už iba 500 mil- najmä na UČS 21- rekonštrukcia železničnej stanice Brunovce.

OdoslaťOdoslané: 13. Apr 2007 17:10
od Dialniciar
Trať Trnava - Nové mesto n.V. zmodernizuje Siemens AG. Predpokladaná hodnota montážnych prác pri modernizácii trate vo výške 555,6 mil. Sk sa znížila na zhruba 400 mil. Sk. :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=6848

OdoslaťOdoslané: 18. Apr 2007 17:47
od jano.z
To zníženie ceny bola zrejme neformálna pokuta za zbabranú aktiváciu ZZ v Pezinku a Leopoldove. A aj tak to bude celé robiť Betamont :)

OdoslaťOdoslané: 03. Okt 2007 09:42
od Andrej
Usek TT-Piestany sa pomaly blizi k dokonceniu. Termin je december 2007. Podobne ako na useku BA-TT sa rype uz len v niekorych staniciach (Brestovany, Velke Kostolany, Piestany) a zastavkach (Drahovce, Madunice).
Takze na celom useku sa pracovalo nieco cez 3 roky, co podla mna nie je az take alarmujuce cislo :)
Usek Piestany-NM ma termin dokoncenia koniec r. 2008, ale aj tu je uz väcsina zmodernizovana, na useku Povazany-Brunovce sa naopak ani nezacalo pracovat. Stanica NM je rozpracovana odhadom tak na 70%.

Uz aby sa pokracovalo aj v dalsich usekoch za NM :P

OdoslaťOdoslané: 03. Okt 2007 10:16
od aquila
oproti useky BA - TT, kde sa viac menej rypu uz 10 rokov, je to ozaj uspech ;)

snad sa coskoro dostava aj na patricnu uroven zabzar a hlavne stanica v piestanoch, ktore je kusok hanba pre take turisticke mesto..

vobec by nebolo zle, ak by to bola spolocna investicia ZSR, SAD, sukromneho developera a mesta...

tunak su nejake navrhy k tym piestanom..

http://www.archinet.sk/Galeria/vystava.asp?Vystava=59

OdoslaťOdoslané: 03. Okt 2007 12:17
od Andrej
Zial, budovy stanic zväcsa opravuju ZSR, pricom v kazdej väcsej stanici by sa na financovani mohol podielat sukr.investor. Vyslo by to lacnejsie a hlavne by tie stanice vyzerali podstatne lepsie.

OdoslaťOdoslané: 11. Okt 2007 00:02
od jano.z
Andrej: Tu v ČR to so súkromnými investormi skúšame (živá nádraží), no zatiaľ sú tam len problémy a komplikácie

OdoslaťOdoslané: 11. Okt 2007 06:39
od Jarda
jano.z napísal:Andrej: Tu v ČR to so súkromnými investormi skúšame (živá nádraží), no zatiaľ sú tam len problémy a komplikácie


Mohl bys trochu upřesnit, v čem jsou hlavní problémy a komplikace tohoto projektu? (Připadá mi, že zatím se to nerozbíhá zdaleka tak, jak ČD a GS po podepsání kontraktu slibovaly.)

OdoslaťOdoslané: 23. Jan 2008 20:09
od i15
radost jazdit po novej trati :) jednak to hned citit na otrasoch a tak isto sa tu da dobehnut pripadne meskanie

OdoslaťOdoslané: 24. Jan 2008 00:06
od jano.z
Jarda: Pokial viem, tak sa dost rozchadzaju predstavy na vyuzitie priestoru v staniciach, investori sa sustreduju na komercne vyuzitie priestorov a tak nejak "zabudaju" na to, ze ono je to okrem ineho zeleznicna stanica - nasleduju revizie projektov a podobne ... a okrem toho su s investormi problemy aj vseobecne, rozhybavaju sa snad pomalsie nez generalne riaditelstvo ZSSK ...

i15: Az natrafis na ten "spravny" vagon, budes vdacny za stare trate :lol:

OdoslaťOdoslané: 08. Feb 2008 15:13
od ekis
Toto som nasiel na nete http://www.k-report.net/koridory/rychlo ... kia_5k.htm

Je to rozpis rychlosti na jednotilivych castiah useku Ba <> Cierna nad Tysou.

Je to z rokou 2005, chcem sa spytat ze ci je niekde aktualny rozpis. Kedze prebehla nejaka rekonstrukcia urciteho useku. Chcel by som to porovnat :)

OdoslaťOdoslané: 08. Feb 2008 22:52
od jano.z
Tu sú odkazy na jednotlivé TTP úsekov V. koridoru:

http://www.zsr.sk/docs//Marketing/TTP/TTP101A2z.pdf
http://www.zsr.sk/docs//Marketing/TTP/TTP105A4z.pdf
http://www.zsr.sk/docs//Marketing/TTP/TTP106A3z.pdf
http://www.zsr.sk/docs//Marketing/TTP/TTP125A4zmena.pdf

Odkedy platí ktorá tabuľka je napísané na prvej strane, ale v zásade by to mali byť +/- aktuálne údaje. Pre teba je podstatný stĺpec 4, kde sú uvedené jednotlivé rýchlostníky. Kilometrická poloha je popísaná v stĺpci 2 a v stĺpci 7 je pri rýchlostníku dôvod obmedzenia rýchlosti, ak nejaký je. Smer od Košíc na Bratislavu sú údaje pre 2. traťovú koľaj, smer od Bratislavy na Košice sú údaje pre 1. traťovú koľaj.

OdoslaťOdoslané: 25. Aug 2008 18:17
od patriot
Modernizácia železničnej trate, II.etapa (Piešťany - N.M. n/Váhom)

Dátum výstavby: 2006 - 2008
Stav: v realizácii

Na zmodernizovanom úseku Piešťany - Nové Mesto nad Váhom s dĺžkou 19 980 m bude 11 nástupíšť, 2 zrekonštruované mosty, 6 podchodov, 2 batožinové tunely, 2 železničné mosty a 6 cestných mostov. V koncových staniciach v Piešťanoch a Novom Meste nad Váhom vynovia staničné budovy, zmodernizujú aj zastávky v Hornej Strede, Brunovciach a Považanoch.

V stavebných prácach je zahrnutá aj výstavba 5 protihlukových stien. V Piešťanoch pribudne čakáreň pre matky s deťmi, a všetky nástupištia upravia aj pre cestujúcich so zníženou schopnosťou pohybu a orientácie.

Stavbu realizuje Doprastav, a.s. v postavení vedúceho združenia s názvom „SK NOVÉ MESTO“.

Zdroj: Doprastav, a.s. Bratislava

Obrázok
Obrázok
Obrázok

OdoslaťOdoslané: 25. Aug 2008 22:07
od aquila
hm reko NMV a piestan, resp ich stanic je jedna velka katastrofa :roll:

OdoslaťOdoslané: 26. Aug 2008 08:24
od Piffo
aquila napísal:hm reko NMV a piestan, resp ich stanic je jedna velka katastrofa :roll:


Vidis, toto by ma zaujimalo, mozes to trochu rozviest? Ja poznam hlavne NM stanicu a to bola katastrofa odjakziva, takze co sa im podarilo este viac pototo?

OdoslaťOdoslané: 26. Aug 2008 08:32
od aquila
napriklad na tychto dvoch staniciach boli pouzite na nastupistia tazke betonove prefabrikaty, ktore su nielen absolutne hnusne a nepasuju k tym staniciam, ale aj ich zle osadili .. v NMV sa dokonca dva piliere prepadli o desiatky CM .. skoro sa zrutila strecha .. samozrejme zle su robene aj zastresenia tych betonovych pilierov, kde napriklad cez presklenie prsi priamo do podchodu v piestanoch.. potom to ze zafixovali tym, ze zabetonovali tie priezory...

elektroinstalacia v podchodoch je vedena po vonkajsich stenach a tym padom "trosku" laka istych spoluobcanov a uz bola ze 2 x otrhana ...

reko stanicnych budov je uz uplny des ..

OdoslaťOdoslané: 26. Aug 2008 09:14
od Andrej
aquila, s tymto plne suhlasim, na druhej strane tu neboli takmer ziadne extremne meskania ako v pripade PK ci Leopoldova a casovo to tiez stihli lepsie.

K tym betonovym strecham - nechapem, preco ich pouzili. Zeby to vyslo lacnejsie? Nechce sa mi verit. Pripomina mi to betonove nastupistia ala Patronka alebo Kramare :roll:

OdoslaťOdoslané: 26. Aug 2008 10:10
od magnus
A uplne najhnusnesie su tie akrylatove strechy v Piestanoch na nastupistiach, v ktorych stoji voda a zhromazduje sa tam prach. Zachvilku tam bude zospodu velke zelene oka a ucel presvetlenia nastupista tym padom padaaaa...neviem, cim rozmyslaju ti projektanti.

OdoslaťOdoslané: 26. Aug 2008 10:15
od aquila
vsak cez tie to prave zateka a tak ich preventivne zabetonovali nad podchodom ...

tam vobec tie betonove prefabriky su absolutny des .. najma na piestanskej stanici to uplne bije do oci .. nevskusne.. nechapem, kto povolil tak hnusny projekt ..

OdoslaťOdoslané: 26. Aug 2008 10:25
od Piffo
Tak aby som podporil frflanie na projektantov:
mne sa zda, ze na frak dostala nielen estetika, ale aj funkcnost.
V NM sa celkom bezne stretavaju v jeden moment rychliky zo smeru BA aj ZA plus tam este obcas zaroven stava "Cachticka strela" (smer Myjava). A na toto vsetko vyrobili jedno nastupiste s dvoma hranami (Cachticka strela nema kde cakat). Z neho potom vedie jedno uzke schodisko do rovnako uzkeho podchodu...tlacenica, zapcha, pripadne dobiehajuci clovek nema sancu stihnut.

OdoslaťOdoslané: 26. Aug 2008 20:03
od patriot
A prebehla nejaká reklamácia, aquila ?

OdoslaťOdoslané: 27. Aug 2008 15:46
od jano.z
piffo: Cachticke strely by mali mat po novom predsa vlastne nastupiste, na slepej kolaji napravo od stanicnej budovy.

Kazdopadne s tymi betonovymi prefabrikatmi suhlasim. Kto (Nove Mesto, Piestany, Poprad) povolil tie betonove zastresenia, zasluzi postavit k muru a hned vedla neho ten kto to vobec vymyslel a naprojektoval. Ved uz za komunistov toto bolo jasne a aj tie najvacsie betonove nadrazne kolosy (Ostrava, Klatovy, Usti nad Labem, ...) maju nastupistia so zeleznou konstrukciou zastresenia ...