Stránka 4 z 22

OdoslaťOdoslané: 15. Feb 2007 20:27
od aquila
medzi PB a ZA sa toho moc ani nema kde menit .. vsak po cca horny hricov to je ide skoro po priamke ...

OdoslaťOdoslané: 15. Feb 2007 23:10
od Andrej
aquila napísal:medzi PB a ZA sa toho moc ani nema kde menit .. vsak po cca horny hricov to je ide skoro po priamke ...

Mna zaujimaju hlavne tie obluky medzi PB a Povazskou Teplou (kde to vraj pojde blizsie pri Vahu), dalej obluk pri dnesnom zaciatku useku D1 Vrtizer-HP a zaver pri Hricovskej priehrade.
Obluk pri Bytci uz bol vyrovnany pri stavbe D1 :)

OdoslaťOdoslané: 15. Feb 2007 23:43
od magnus
medzi PB a P.Teplou bude jeden obluk, zrusia s dva protismerne obluky, zrusi sa stanica Pov.tepla. Blizsie k vahu to pojde na dvoch usekoch, tam, kde uz je to aj teraz. Premostene budu rybniky v Teplej. Mapku dodam.

OdoslaťOdoslané: 16. Feb 2007 06:10
od Jonathan
nie moc podrobna mapka je tu

http://www.reming.sk/referencie/0501/pages/02.htm

este bude prelozka pri krizovatke Vrtizer. Trat bude prelozena o jedno pole blizsie k dialnici (Je tam na to pripravene miesto)

OdoslaťOdoslané: 06. Sep 2008 23:08
od jano.z
http://www.reming.sk/ref_0501.htm Tu nájdete podrobnosti o akcii, definitívnu trasu a pod.

OdoslaťOdoslané: 07. Sep 2008 17:59
od aquila
skoda, ze sa to nebude robit na 200kmh ..

OdoslaťOdoslané: 07. Sep 2008 18:17
od konstrukt
aquila napísal:skoda, ze sa to nebude robit na 200kmh ..
Myslýš, že tie staré komunistické lokomotívy by dosiahli rýchlosť 200 Km ? :roll:

OdoslaťOdoslané: 07. Sep 2008 18:37
od Thomas
něco musí být dřív, buď trať, nebo mašinky. U nás se testuje 380, Vaše dráhy tuším uvažovaly o Taurusech ...

OdoslaťOdoslané: 07. Sep 2008 18:49
od konstrukt
Thomas napísal:něco musí být dřív, buď trať, nebo mašinky. U nás se testuje 380, Vaše dráhy tuším uvažovaly o Taurusech ...
U nás nie sú ani trate ani mašiny

OdoslaťOdoslané: 07. Sep 2008 19:01
od aquila
konstrukt, v dobe ked bude koridor dotiahnuty aspon po zilinu, resp po kosice, uz aj ZSSK bude mat zrejme vozidla, co tych 200kmh budu zvladat ..

resp uz vsetky moderne stroje zvladaju tych 200kmh .. len je lacnejsie kupit novy rusen, ako prebudovat trat ..

OdoslaťOdoslané: 07. Sep 2008 19:06
od konstrukt
aquila napísal:konstrukt, v dobe ked bude koridor dotiahnuty aspon po zilinu, resp po kosice, uz aj ZSSK bude mat zrejme vozidla, co tych 200kmh budu zvladat ..
To možno hej, ale trate zrekonštruované na 160 km / nemyslým zrovna túto stavbu/ tomuto vozidlu neumožňujú ísť na plný výkon, takže všetky trate sa budú rekonštruovať iba na rýchlosť 160 km, pretože už zrekonštruované trate by museli znova prejsť prestavbou.

OdoslaťOdoslané: 07. Sep 2008 19:11
od konstrukt
aquila napísal:konstrukt, v dobe ked bude koridor dotiahnuty aspon po zilinu, resp po kosice, uz aj ZSSK bude mat zrejme vozidla, co tych 200kmh budu zvladat ..

resp uz vsetky moderne stroje zvladaju tych 200kmh .. len je lacnejsie kupit novy rusen, ako prebudovat trat ..
U nás sa nové rušne nekupujú iba prejdú komplexnou generálkou, alebo prestavbou. A to je škoda. :(

OdoslaťOdoslané: 07. Sep 2008 19:33
od Thomas
konstrukt, nevím, jak u Vás, ale u nás se s krodiry začalo tak, že se postupně opravovaly tratě, pak se přišlo na to, že dílčí přeložky neuškodí a teď se uvažuje o tom, že některé úsešky se budou dělat tak, aby další výhledové zrychlování "nebolelo".

S těmi mašinami - (reko, dlouho žádný nový) u nás stejné, ale to nevydrží věčně ...

OdoslaťOdoslané: 08. Sep 2008 03:33
od jano.z
aquila: Bolo mi povedané, že toto už bolo naprojektované, zanesené do územných plánov PB, Púchova aj Bytče, vysporiadané časti pozemkov a prerobiť to na 200km/h by znamenalo zdržanie minimálne 10 rokov.

OdoslaťOdoslané: 08. Sep 2008 16:45
od magnus
Priatelia, trať od Plevníka po Dolný Hričov (nová zastávka) je naprojektovaná na 160 km/h pre konvenčné vlakové súpravy, a na 200 km/h pre súpravy s výkyvnou skriňou. Od zastávky (novej) D.Hričov po Žilinu sa rýchlosť postupne znižuje, novopostavená diaľnica neumožňuje zvýšenie rýchlosti nad 120 km/h.

Trasa Púchov - zastávka Plevník by sa dala naprojektovať na 200 km/h pre klasické súpravy iba za cenu vypustenia Považskej Bystrice z koridoru. Teraz tam bude 160 km/h, s obmedzením v Považskej Bystrici na 140 km/h.

OdoslaťOdoslané: 08. Sep 2008 17:06
od Branco
Ak tomu dobre rozumiem, týchto 200 km môžu dosahovať špeciálne vlakové súpravy na tratiach, ktoré sú stavané na rýchlosť 160 km/h. Túto rýchlosť na takejto trati dosahujú klasické /konvenčné/ vlakové súpravy.


Inak Rakúšania napr. modernizujú väčšinou už rovno na 200 km/h. Podľa tejto mapky bude zrejme najskôr hotový úsek Viedeň - Linz.

OdoslaťOdoslané: 08. Sep 2008 18:31
od Thomas
u nás se nad 160 km/h plánuje výpad z Prahy na Plzeň a poslední úsek před Plzní.

OdoslaťOdoslané: 08. Sep 2008 18:31
od Thomas
a úsek Brno - Přerov, jano.z snad zná víc. Sorry za OT.

OdoslaťOdoslané: 08. Sep 2008 19:06
od jano.z
Brno - Přerov má byť na 200km/h s výnimkou prejazdu Vyškovom, kde bude 160.

OdoslaťOdoslané: 09. Sep 2008 08:20
od Andrej
Kde vsade bude nakoniec medzi BA a ZA 200 km/h pre supravy s vykyvnou skrinou?
Aka bude vysledna rychlost okolo sucasnej zriadovacky pri ZA?

OdoslaťOdoslané: 09. Sep 2008 09:36
od aquila
myslim, ze ZA - KE by mala byt na 200kmh aj pre tradicne supravy..

OdoslaťOdoslané: 09. Sep 2008 11:36
od jano.z
Andrej: Okolo sucasnej zriadovacky bolo je a asi aj bude 40km/h. Obluky nepustia. Ale po dostavbe Teplicky zo sucasnej zriadovacky nic nezostane.

OdoslaťOdoslané: 09. Sep 2008 12:49
od Andrej
No vsak to sa pytam. Ked dostavaju teplicku, sucasna zriadovacka sa moze zrusit a koridor moze ist priamo cez nu. Potom nebude mozna vyssia rychlost?

A este raz sa pytam - v ktorych usekoch bude medzi BA a ZA 200 km/h?

OdoslaťOdoslané: 09. Sep 2008 15:17
od jano.z
Andrej: To som tu uz ale pisal. Rychlost by mala byt plynulym znizovanim rychlosti od 120 km/h (vyjazd od Strazova) po 60 km/h (vjazd do osobnej stanice).

200km/h na dolnom hranatom rychlostniku nebude najskor nikde (mozno v tuneli Turecky vrch). Na hornom (naklapacie supravy) by po prislusnych legislativnych upravach mohla byt v podstate skoro vsade, kde trat nepojde cez zastavane uzemia (nepamatam si uz ale ako je postavana senkvicka estakada).

OdoslaťOdoslané: 09. Sep 2008 15:27
od aquila
senkvicka estakada nepusti moc vela ani naklapacky, tusim je to vmax 170 ci tak nejako.. fyzika a odstredive sily nepustia ..