Moderátor: Moderátori
Andrej napísal:hm, dovolim si oponovat , pri rychlosti nad 160 km/h je cestovanie vlakom v mnohych pripadoch atraktivnejsie ako IAD
Andrej napísal:hm, dovolim si oponovat , pri rychlosti nad 160 km/h je cestovanie vlakom v mnohych pripadoch atraktivnejsie ako IAD
Andrej napísal:IC-ciek a EC-ciek beha po slovensku denne viac ako 20. Navyse, preco potom okolite krajiny modernizuju na 200, 250 km/h?
aquila napísal:ale vsak co boli zverejnene plany na usek od liptaku po poprad, tak tam boli useky na vmax 200kmh nie ? ci som to zle pochopil ?
inak myslim, ze 200kmh ma zmysel uz len z psychologickeho hladiska..
tomas1 napísal:Ľudia, kým tu vy diskutujete o našich "korytoroch", česi už plánujú trate o úroveň vyššie.
Vysokorychlostní tratě v ČR - proč?
http://www.dopravni.net/view.php?cisloclanku=2008090502
Lermik napísal:tomas1 napísal:Ľudia, kým tu vy diskutujete o našich "korytoroch", česi už plánujú trate o úroveň vyššie.
Vysokorychlostní tratě v ČR - proč?
http://www.dopravni.net/view.php?cisloclanku=2008090502
Planované koridory na středním a východním Slovensku se tomuto docela blíží. Akorát se časem bojím o kapacitu na dvojkolejce.
jano.z napísal:magnus: Na to zrušenie/nenamontovanie autobloku na úseku BA-NMNV som sa pýtal, a teraz som konečne dostal vysvetlenie. Údajne nie je autoblok použitý pre to, že nie je možné väčšiu priepustnosť utiahnuť po elektrickej stránke. Súčasné napájanie postačuje akurát na priepustnosť danú aktuálnym stavom ZabZar a energetici vraj dali stanovisko, že navýšenie počtu napájacích staníc (zvažované rozšírenie np. st. Trnava a stavbu np. st. Trenčín) nie je zo strany verejnej siete zvládnuteľné.
jano.z napísal:magnus: Na to zrušenie/nenamontovanie autobloku na úseku BA-NMNV som sa pýtal, a teraz som konečne dostal vysvetlenie. Údajne nie je autoblok použitý pre to, že nie je možné väčšiu priepustnosť utiahnuť po elektrickej stránke. Súčasné napájanie postačuje akurát na priepustnosť danú aktuálnym stavom ZabZar a energetici vraj dali stanovisko, že navýšenie počtu napájacích staníc (zvažované rozšírenie np. st. Trnava a stavbu np. st. Trenčín) nie je zo strany verejnej siete zvládnuteľné.
aquila napísal:hm ale aj tak mi to prijde divne .. vsak teraz ide radovo menej vlakov, najma nakladnych na koridore ako za komancov a vtedy sa to zvladalo.. a pre ZSE by to malo byt sko vyzdna nejako posilnit siet aj extra rozvodmi pre ZSR .. vsak je to velkoodberatel ...
Naspäť na Železničná infraštruktúra
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 10 hostí.