Stránka 11 z 11

Re: Modernizácia úseku Bratislava-Trnava

OdoslaťOdoslané: 03. Feb 2019 14:58
od lostrail
mareks96: Pri tej hustote rychlikov a IC nebude problem dat dohromady grafikon, kde budu moct koexistovat aj s nakladnymi vlakmi. Mimochodom, ako je to teda dnes? Jazdia IC, rychliky, nakladne vlaky spolu s osobakmi po tej istej trati (aj tam, kde sa jazdi 160 km/h) a ide to, tak preco by mal byt problem, ked velku cast vlakov este odoberieme? Ako pisal asdf, nakladne vlaky davno nejazdia pomaly (mozno tak niekde medzi Handlovou a Sklenym, aj to kvoli tratovej rychlosti), nevidel by som v tom ziaden problem. Navyse vzdy je mozne novu trat postavit tak, ze bude zabezpecena obojsmerne a tak umoznit napr. predbiehanie medzi vyhybnami (samozrejme aj kolajove spojky bude treba).