od eric987 » 26. Feb 2018 14:28
Co sa tyka predlzenia opacnym smerom, t. j. na Canu a Hidasnemeti, stoji za zvazenie, ci by to malo byt vykonane predlzenim vlakov od PO, alebo samostatnymi vlakmi. Relacia PO-Kechnec uz zdaleka nie je taka ako byvala, dalej ani nehovorim. Tam by som skor isiel do samostatneho Rex Kosice - Miskolc so zastavkami v Barci (eventulane v ramci MET 2 dotiahnut elektricku po Medenej k ZST Barca), dalej Cana, Hidasnemeti, Encs, Sziklo, Miskolc, alebo aspon potiahnut madarske osobaky z Hidasnemeti do KE (aj tak aj tak uz dost Kosicanov zije v kupenych domoch pozdlz tejto trate). Stocit to na Muszynu ma zmysel jedine, ak by tam existovali pripoje na vlaky vyssej kategorie smer Krakov a to by uz bolo na zvazenie, ci by vacsi zmysel nemal rychlik az po Nowy Sacz.
To vsetko by sa vsak malo riesit komplexne so zavedenim Rexov s aspon 2-hodinovym intervalom na vsetky smery (idealne KE-SNV, KE-PO-SL, KE-TV-MI-HE (ako jedine dnes pravidlene premavaju), KE-Hidasnemeti-Miskolc a nieco zapadnym smerom, podla mna najlepsie KE-RV-Plesivec-RA).