IDS KSK - Integrovaný dopravný systém KE kraja

sekcia venovaná železniciam

Moderátor: Moderátori

Re: IDS KSK - Integrovaný dopravný systém KE kraja

Odoslaťod frostbite » 09. Máj 2019 20:13

do vlakov sa nehrnu..a cuduju sa ked tam zeleznice nasadzuju pravidelne tie sroty na vyradenie a uz davno nevyradili zastarale ance a pantaky ktore mali byt uz davno vsetky zosrotovane.. namiesto toho aby tam chodili klimatizovane vozy na urovni prip tie nizkopodlazne poschodaky s wifi a klimou ...atraktivita dopravy nula bodov resp by som povedal ze az suteren.. o vlakoch smerom na Presov (co je dalsia nosna linka) resp na Lipany sa radsej nejdem ani len vyjadrovat..to je des a bieda samy smradlavy spinavy zaostaly pantak..tam nic ine dlhe roky ani len nepoznaju.. nie je to len o casoch a pravidelnosti spojov ale predovsetkym o komforte prepravy.. tieto prestarnutre smradlave kadibudky v 21storoci uz na zelezniciach dnes nemaju co hladat!
frostbite
diskutujúci
 
Príspevky: 195
Založený: 16. Jan 2019 15:39

Re: IDS KSK - Integrovaný dopravný systém KE kraja

Odoslaťod IceFox » 09. Máj 2019 21:35

Však podľa posledného rozhovoru od Fifa, môže ZSSK kúpiť aj Shiganzen. Akurát ho nekúpia lebo ho nie je kde využiť.
A áno, toto zadrel hovorca spoločnosti, ktorá nedokáže mať ani len moderné vozne/EMJ pre regionálnu dopravu. A nie to ešte Shiganzeny.
Cogito ergo sum.
Obrázok používateľa
IceFox
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 614
Obrázky: 2
Založený: 09. Máj 2017 16:14
Bydlisko: CA

Re: IDS KSK - Integrovaný dopravný systém KE kraja

Odoslaťod lostrail » 21. Máj 2019 15:18

Neviem, co si od toho slubovali. Slepa odbocujuca trat a na nej megaterminal. Moznost cestovat vlakom v podstate len jednym smerom bez prestupu. Pardon, este do Medzeva, ak tam vobec nieco chodi. Ale jasne, vsetci sa teraz budu usmiati a stastni promenadovat po perone...
lostrail
diskutujúci
 
Príspevky: 192
Založený: 19. Aug 2018 15:42

Re: IDS KSK - Integrovaný dopravný systém KE kraja

Odoslaťod EmBe » 27. Aug 2019 09:35

viewtopic.php?f=35&t=24352
Košická a Prešovská župa založili firmu na organizáciu dopravného systému

Aktuálne sú spracovávané plány udržateľnej mobility Prešovského a Košického kraja.
Odhad fungovania celého systému je o 10 až 15 rokov.

Jednou z prvých podstatných úloh bude plán dopravnej obslužnosti, kde budú zadefinované princípy dopravnej integrácie.
„Je to niečo ako stavebný projekt. V tomto dokumente budú dopodrobna zadefinované linky, poriadky, vrátane nákladov. Na tomto sa začne robiť a odhadujeme, že dokončiť by sa mohlo približne o rok a pol,“ povedal Škorupa.
V 2020 by sa mali začať prvé úpravy na cestovných linkách a do konca budúceho roka by sa mohlo začať aj s tarifnou integráciou medzi Prešovom a Košicami.
Obrázok používateľa
EmBe
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 952
Obrázky: 1100
Založený: 24. Jan 2010 21:33
Bydlisko: ZA/ZV

Re: IDS KSK - Integrovaný dopravný systém KE kraja

Odoslaťod EmBe » 30. Aug 2019 18:52

viewtopic.php?f=35&t=24367
Aktivista bojuje za prinavrátenie vlakov z Plešivca do Košíc

Nelichotivú situáciu sa snaží riešiť Košický samosprávny kraj (KSK). Bližšie informácie o tejto petícii zatiaľ nemá.

„Máme však informácie o petícii na obnovenie železničnej dopravy na trati Muráň – Plešivec. KSK navrhoval rozšíriť túto požiadavku o predĺženie vlakov z Muráňa do Plešivca až do zastávky Rožňava, mesto. Týmto riešením by sa zlepšila dopravná obsluha nielen územia Banskobystrického, ale aj Košického kraja v regióne Gemer. Na trati č. 160 v úseku Košice – Plešivec jazdili osobné vlaky do decembra 2012, následne už len z Košíc do Turne nad Bodvou a späť. Od 15. decembra 2015 sa 4 páry vlakov v úseku Košice – Turňa nad Bodvou upravili na 7 párov vlakov na úseku Košice – Moldava nad Bodvou, mesto. Naďalej po tejto trati premáva 5 párov rýchlikov z Košíc do Zvolena a Bratislavy,“ vraví hovorkyňa predsedu KSK Anna Činčárová.
Aktuálne spracovávaný Plán udržateľnej mobility Košického kraja poukazuje na nedostatočnú kvalitu a ponuku železničnej dopravy v Košickom kraji a na nevyužitý potenciál železničnej dopravy. Tento dokument bude podkladom na ďalšiu diskusiu objednávateľov o budúcnosti systému verejnej dopravy v našom kraji,“ dodala Činčárová.
KSK koncom júna na stretnutí so Železničnou spoločnosťou Slovensko, Železnicami Slovenskej republiky a Ministerstvom dopravy a výstavby SR v súvislosti s prerokovaním cestovného poriadku 2019/2020 vzniesol požiadavku aspoň na zavedenie rýchlikového spojenia Košice – Zvolen každé 2 hodiny.

Tento spoj by poskytol možnosť na úpravu nadväzného systému pravidelnej autobusovej dopravy v jednotlivých prestupných bodoch.
Obrázok používateľa
EmBe
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 952
Obrázky: 1100
Založený: 24. Jan 2010 21:33
Bydlisko: ZA/ZV

Predchádzajúca

Naspäť na Železničná infraštruktúra

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 1 hosť.