Železničné stanice

sekcia venovaná železniciam

Moderátor: Moderátori

Odoslaťod tr3mp » 08. Aug 2006 07:01

Dy napísal:Čo to je to KVC :?: Nenašiel som to ani v železničiarskom glosári. :roll:


Komplexné vybavovanie cestujúcich (KVC) - Tento všestranný elektronický rezervačný a predajný systém zabezpečuje až so 60 dňovým predpredajom na osobné vyžiadanie cestujúcich služby, ako je rezervácia a predaj všetkých druhov vnútroštátnych cestovných dokladov a predaj všetkých druhov medzinárodných cestovných dokladov. Bol zavedený pred viac ako desiatimi rokmi ako jeden z najmodernejších predajných systémov v železničnej doprave v tom čase.
tr3mp
diskutujúci
 
Príspevky: 170
Obrázky: 4
Založený: 08. Feb 2005 18:27

Odoslaťod Dialniciar » 08. Aug 2006 11:59

tr3mp napísal:
Dy napísal:Čo to je to KVC :?: Nenašiel som to ani v železničiarskom glosári. :roll:


Komplexné vybavovanie cestujúcich (KVC) - Tento všestranný elektronický rezervačný a predajný systém zabezpečuje až so 60 dňovým predpredajom na osobné vyžiadanie cestujúcich služby, ako je rezervácia a predaj všetkých druhov vnútroštátnych cestovných dokladov a predaj všetkých druhov medzinárodných cestovných dokladov. Bol zavedený pred viac ako desiatimi rokmi ako jeden z najmodernejších predajných systémov v železničnej doprave v tom čase.


Ďakujem za vysvetlenie. Vidím, že to pravidelne využívam. :P
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod jano.z » 09. Aug 2006 23:38

KVC už skončilo ... To že sa na konkrétnej pokladni tak stalo ste si (ak ste pravda šli vlakom) mohli všimnúť napr. podľa toho, že lístky nám nejako podrástli (a stenčili sa, kvôli výrobným nákladom) ...

Najnovšie máme iKVC, čo je graficky viac na úrovni, ergonomicky miestami trocha už menej na úrovni nová verzia tohoto systému. Celé to fachčí pod X-konzolou na Linuxe (majú na to vyrobenú celú vlastnú Linuxovú distribúciu, aj so softvérom KVC a zaheslovanou inštaláciou).

Aké to má výhody:
Väčšinou sú to interné výhody, ktoré zákazník pocíti len nepriamo, zvýšením rýchlosti, či kvality odbavenia , napr. epšia spolupráca s hardvérom, plnohodnotné využitie prenosových kapacít /vyskúšané známym - komunikácia pokladne v ZC v Humennom s rezervačným strediskom v BA a servermi UIC pri rezervovaní lôžka z Hamburgu do Lyonu = 5 sekúnd/, takisto možnosť priamo cez sieť zmeniť veľké množstvo častí a funkcii programu /vysoko vhodné pri rôznych tarifných akciách, na tarifnom pripravia nový modul, informatici ho nahrajú na server a pri najbližšej zmene služby na pokladni sa tento automaticky do všetkých nahrá, bez toho aby bolo kamkoľvek treba poslať technikov - to šlo aj doteraz, ale len v obmedzenej miere, a občas to robilo problémy/, kratšia odozva samotného programu /niekedy na KVC bolo zaujímavé sledovať ten echt dlhý obnovovací interval programu/. Takisto je k dispozícii rozšírená možnosť makier a podobných fintičiek (napr. ak obsluha zadá typ cestujúceho ako žiak / študent, vyskočí jej tam 10 miest kam sa to dá najviac čakať /okolité mestá + mestá univerzitné/, čiže obsluha fronty študentov v pondelok ráno je podstatne ľahšia i rýchlejšia.

Čo si všimnete je hlavne to, že to dokáže vydať viac vecí na jeden papier, napr. miestenku, či lôžko/ležadlo. Takisto umožňuje na jeden papier vydať viac lístkov (len to by tety museli opustiť zvyklosti z KVC, ale napr. v ZA tí dvaja páni, čo tam sú už takto vydávať vedia) tzn. na jeden papier pre viac osôb i na rôzne tarifné typy /teda napr. 2 ludia s juniorom, jeden normál a jeden na klasik railplus, naráz to vie dať myslím 3 rôzne typy/ (iKVC vie, teda, mne tvrdili, že vie, automaticky prepočítať, či nie je aj pri zvolenej kombinácii výhodnejšia skupinová zľava a ak tak ponúknuť tú)

Nevýhody:
Zadávacie rozhranie občas vyžaduje určitú, nie veľkú, ale predsa dávku inteligencie zo strany pokladníka. Treba tam totiž napr. zvoliť ručne niekoľko parametrov (aby softvér dokázal automaticky nájsť najvýhodnejšiu tarifu - treba systém najprv nakŕmiť tým, na čo má ten cestujúci vlastne nárok), a toho najmä staršia generácia pracovníčok je občas schopná len obtiažne. Mal som možnosť vidieť, že kombinácia neskúsená obsluha + iKVC + lístok do Čiech na Junior = 5 minútový boj so strojom, zlá výsledná cena, načo pokladníčka začala tvrdiť, že zdraželo ... kor som tam nabehol a zjednal namieste, keby toto povedala viacerým, to by bolo sexu ...

Odporúčam, ak častejšie používate nejaký typ lístka (tarifný, nie konkrétnu trasu, najmä medzinárodne) a mate podobné "rýchlostné" skúsenosti s obsluhou, nakúkať cez okienko, zapamätať si jednotlivé parametre a nadiktovať potom obsluhe priamo tie, môžete rádovo ušetriť. Dá sa ale predpokladať, že si časom obsluha zvykne a bude to frčať (typický príklad - pri zadávaní väčšiny zľavnených medzinárodných lístkov na jednu cestu treba prehodiť platnosť na 2 dni, pričom to obsluha jaksi neurobí - KVC to nepotrebovalo, len tam potom boli iné problémy, napr. s neodôvodnenými reklamáciami - a tak, aj keď zadá typ cestujúceho správne, iKVC vypľuje plnú cenu s lakonickou poznámkou o tom, že tá zľava takto neplatí) ... momentálne sa pripravujú aj mnohé drobné úpravy iKVC, ktoré vyplynuli z overovacej prevádzky, tak sa čo to bude ešte meniť.

A ostatne, aj pri zavádzaní KVC to bolo veselo a veľmi ...

A tramp mohol uviesť aj zdroj, je to z tlačovej správy ZSSK ... http://www.slovakrail.sk/generate_page.php?page_id=1380
jano.z
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 3
Založený: 12. Dec 2005 19:03
Bydlisko: ďaaaaaleko ...

Odoslaťod tr3mp » 10. Aug 2006 07:34

JoHnZ napísal:A tramp mohol uviesť aj zdroj, je to z tlačovej správy ZSSK ... http://www.slovakrail.sk/generate_page.php?page_id=1380


Ospravedlňujem sa, nejako som na to v tej rýchlosti pozabudol, nabudúce sa polepším :-)

Vďaka za info o vlastnostiach nového iKVC. Dnes ráno som na stanici aj ja mal možnosť vidieť nový lístok.

Ešte jednu súvisiacu otázku: bude iKVC obsahovať (alebo obsahuje) aj nejaké verejné webové rozhranie na vyhľadávanie cien lístkov, najmä zahraničných?
Ide mi o to, že častokrát cestujem do rôznych miest v zahraničí a napr. do ČR sa uplatňujú rôzne zľavy z medzinárodnej tarify (CityStar ČD), no výslednú cenu lístka, ktorú zaplatím si neviem jednoducho určite a je to pre mňa taká lotéria, koľko asi zaplatím pri pokladni. Na stránke http://www.slovakrail.sk/generate_page.php?page_id=881 sa uvádza len všeobecná informácia a zopár príkladov, no keď cestujem napr. z BA do Pardubíc, výslednú cenu dopredu neviem. Podobne je to pri cestách do iných krajín. Dajú sa tieto informácie niekde získať?
tr3mp
diskutujúci
 
Príspevky: 170
Obrázky: 4
Založený: 08. Feb 2005 18:27

iKVC

Odoslaťod ELZ » 10. Aug 2006 12:23

JoHnZ: Len tak mimochodom, kto ten system testoval? Kokretny priklad: Listok+lozko na nocak BA-HE s vydanym lozkom len po Kosice - sprievodca samozrejme budi v stanici, pokial je lozko
A opacna cesta HE-BA s predanym lozkom len po Kosice!! (samozrejme od Kosic na tom istom lozku uz bol niekto iny ...) - a pritom volne lozka boli ... ked bolo treba lozko vymenit, system vytlacil listok s lozkom, ale vlak uz bol 3 dni prec ... :-) Takze mas pravdu, veselo ...
ELZ
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 968
Obrázky: 0
Založený: 13. Máj 2005 07:05

Odoslaťod jano.z » 10. Aug 2006 14:17

ELZ:

No ... system sa vlastne plnohodnotne testuje at teraz ... :) ... pokusnych kralikov je niekolko milionov. Aj ty medzi nich patris. Naozaj odporucam ten listok uplne skontrolovat po vydani.

To rezervovanie miest za sebou je viacmenej ucelom, novy rezervacny system by mal prioritne rezervovat miesta, ktore uz rezervovane boli na iny usek. Jedna sa o zvysenie efektivity rezervacii a odburanie stavu, ked sa neda rezervovat a pritom miesta su.

Zistovanie ceny listkov do zahranicia bude. Este sa ale nevie kedy :( . Zatial je mozne informovat sa v KC tel. 18 188 v pokladni. Ale v poslednej dobe je to v tej pokladni trochu bez zaruky podla skusenosti znamych, nezelezniciarov je vhodne opytat sa najmladsej pokladnicky alebo ak predava listky nejaky chlap, tak toho. Budem mat teraz mozno trochu volnejsie (mam tu zacvikara, takze vacsinu roboty porobi on, ja ho len kontrolujem), takze mozno by som pripravil taky maly elaborat, ako si podla tarify vypocitat cenu cestovneho. Nie je to nic moc zlozite... enem musim najprv pozhanat cenniky TCV v podobe, ktora by sla niekde uverejnit bez toho, ze by ma zacali vysetrovat ...
jano.z
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 3
Založený: 12. Dec 2005 19:03
Bydlisko: ďaaaaaleko ...

Odoslaťod ELZ » 10. Aug 2006 16:48

JoHnZ:

Kua ... tak to nazvem pilotna prevadzka a vycapim na kazdu pokladnu presne to upozornenie, ze si treba skontrolovat listok ... :-)

A neda mi - musim skritizovat novy listok - je dost neprehladny - napr. cislo vozna som si len tipol ako nejake osobitne stojace vhodne male cislo :-) Dost dlho som listok studoval, aj tak som sa z neho nevedel poriadne vysomarit ... a co je horsie, sprievodca detto ... tu by to chcelo zmenit tlacovy vystup ...
ELZ
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 968
Obrázky: 0
Založený: 13. Máj 2005 07:05

Odoslaťod jano.z » 10. Aug 2006 23:22

ELZ: To upozornenie je platne vzdy a vsade a zvykne byt kadetade porozviesane ... lebo aj na KVC vedeli tetuse navydavat volovin ... najma na medzinarodnej relacii ... tam treba skuknut aj trasu ... aby ste nemali problem jak onehda kamaratka, co potrebovala ist cez Decin do Prahy a potom nocakom cez Cadcu a Zilinu do PB, pricom nasa tetusa inkasantka ju poslala cez Bad Brambach, Rumburk, Lysou nad Labem, Hradec Kralove a Lidec - Puchov ... pac si to vsimla az v Nemecku a nemala uz dost penazi na novy listok, tak som jej poradil spojenie cez spominane stanice ... dosla v dobrom stave, ale ...

Obavam sa, ze ten listok uz iny nebude. Maximalne tam dopisu vozen cislo ...
jano.z
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 3
Založený: 12. Dec 2005 19:03
Bydlisko: ďaaaaaleko ...

Odoslaťod ELZ » 11. Aug 2006 09:12

JoHnZ:

No neviem neviem ... to pismo je uz aj tak dost blchate a je tam natlacenych kopa informacii ... navyse ludia co isli do Michaloviec, tak mali to cislo vozna natlacene hned za nazvom stanice, takze hladali vozen T3 ...
Mozno tlac do viacerych riadkov by pomohla

Este sa vratim k tomu obsadeniu lozok ... ked predsa chcem lozko do Bratislavy, tak mi snad nepredaju lozko do Kosic (alebo inej stanice) a potom v noci ma sprievodca zobudi, ze si mam ist lahnut niekde inde ... tento problem sa tyka vseobecne rezervacii. Viem si predstavit situaciu, ze uz nie je "priame" lozko, ale nahodou z Kosic do Bratislavy je este nieco volne, lebo niekto cestuje len po Kosice ... nejak som nepochopil, ako sa chce dosiahnut lepsia vytazenost ....
ELZ
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 968
Obrázky: 0
Založený: 13. Máj 2005 07:05

Odoslaťod jano.z » 11. Aug 2006 11:27

ELZ: To, ze si dostal lozko len do Kosic bola chyba (trebalo skuknut), mne slo o to, ze prave preto, ze si mal lozko len do Kosic, tak ti predali usek z Kosic do BA ...

Ide o to, ze v lozku v jednom kupe cestuje jeden clovek z HN do PP v druhom z LM do Ostravy a na tretie lozko predal ARES z Hranic do Prahy ... stary system rezervoval lozko len raz na celu cestu. Takze na tieto tri osoby trebalo v lozkovom vozni Humenne - Praha cele kupe. Novy system tieto relacie preda na jedno miesto. Takze keby potom niekto chcel rezervovat KE-Praha, tak su prenho este 2 lozka.
jano.z
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 3
Založený: 12. Dec 2005 19:03
Bydlisko: ďaaaaaleko ...

Odoslaťod ELZ » 11. Aug 2006 17:29

Aha ... takze tak ... som predpokladal, ze tento prirodzeny sposob rezervovania informacne systemy uz davno zvladaju ...

Dufam ze postupom casu sa tie muchy vychytaju ... zelam pevne nervy :-)
ELZ
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 968
Obrázky: 0
Založený: 13. Máj 2005 07:05

Odoslaťod jano.z » 11. Aug 2006 23:50

ELZ: Praveze nezvladaju, kedysi ŽSR a teraz ZSSK so svojim systemom KVC a iKVC sa viacmenej drzia v tejto oblastni na europskej spicke, v tesnom zavese za OBB a DB. Rozhodne maju s vynimkou OBB najlepsi system na okoli, s ktorym sa akotak mozu porovnavat este CD a system UNIPOK (ale ani to neni uplne ono). Systemy madarskych a polskych zeleznic stoja za deravy gros, UZ ziadny system nemaju, pouziva sa tam klasicka haló metóda (tetusa zdvihne telefon, zavola do rezervacneho pracoviska, tam jej oznamia vozen a miesto, ona na zaklade toho vypise papier a vyda ho cestujucemu). Systemy ZSSK viacmenej prekonavaju aj FS a SNCF, moznostou zakupenia miestenky az do 5 minut pred odchodom vlaku z prislusnej (nie vychodzej!) drzia asi europsky rekord.
jano.z
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 3
Založený: 12. Dec 2005 19:03
Bydlisko: ďaaaaaleko ...

Odoslaťod Andrej » 22. Aug 2006 09:57

V BA rekonstruuju na Hlavnej stanici 2. nastupiste

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=25636#25636

Vie mi niekto povedat, je to uz sucast investicie, ktoru tu planuje sukromny investor, ktory planoval prebudovat cele Predstanicne namestie? Alebo je to investicia ZSR?
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 16:57

Odoslaťod Nevedko » 22. Aug 2006 11:48

Andrej napísal:V BA rekonstruuju na Hlavnej stanici 2. nastupiste

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=25636#25636

Vie mi niekto povedat, je to uz sucast investicie, ktoru tu planuje sukromny investor, ktory planoval prebudovat cele Predstanicne namestie? Alebo je to investicia ZSR?


Podla vyjadreni hovorcu ZSR v tlaci je toto investicia ZSR.
Obrázok používateľa
Nevedko
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 454
Obrázky: 3
Založený: 21. Jún 2005 08:44

Odoslaťod sasulko » 22. Aug 2006 14:14

Andrej napísal:V BA rekonstruuju na Hlavnej stanici 2. nastupiste

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=25636#25636

Vie mi niekto povedat, je to uz sucast investicie, ktoru tu planuje sukromny investor, ktory planoval prebudovat cele Predstanicne namestie? Alebo je to investicia ZSR?


Rekonstrukcia 2. nastupista je investiciou ZSR. Netyka sa prebudovania Predstanicneho namestia, to by malo byt investiciou sukromneho investora.
sasulko
nováčik
 
Príspevky: 9
Obrázky: 6
Založený: 07. Jún 2005 13:57

Odoslaťod aquila » 22. Aug 2006 14:29

inak by ma zaujimalo kedy zacnu s tym predstanicnym namestim. vsak so stavbou sa malo zacat uz v roku 2004 a zrejme sa najskor zacne az 2007 ...
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod jano.z » 22. Aug 2006 23:39

Túto opravu naozaj nemusíte spájať s opravou predstaničného námestia. Nemusíte sa ni len obávať, že sa to potom bude upravovať znova. Nič také nehrozí. Ak je niečo s čím hľadať súvislosť, tak je to prvé/šieste nástupište.

Túto opravu si kompletne hradia ŽSR. V ďalších rokoch takáto istá oprava postihne aj ostatné 3/4/5 nástupište, len už nebudú takéto veľké opatrenia. Hlavným dôvodom opráv je zlý stav nástupiska resp jeho podkladu, ktorý postupne spôsobuje rozpadanie sa nástupných hrán. Súčasťou rekonštrukcie je teda jeho sanácia, oprava nástupných hrán a ich zvýšenie o 100mm na maximálnu výšku povolenú profilom UiC, pre pohodlnejšie nastupovanie do vozňov. Ďalej sa bude rekonštruovať vybavenie nástupišťa, úpravami prejde osvetlenie nástupiska, rozvod elektrickej energie, trochu skultúrniť by mali ten kiosk, ďalej dôjde k výmene informačných panelov ZPA PRAGOTRON 5O za elektronické panely STARMON ELEN (také aké sú na prvom/šiestom nástupišti). Takisto sa bude opravovať konštrukcia strechy, spraví sa ich nový náter a pod. Takisto by sa mali na nástupišti osadiť priemyselné kamery. Nie je mi známe, či sa bude realizovať, ale v projekte bol aj výťah (a jeho doplnenie na prvé nástupište).

Niektorí z vás si asi položili otázku, prečo je s tým taký cirkus. Odpoveď je jednoduchá. Štruktúra zhlavia na hlavnej stanici umožňuje dostať sa po koľajách vedúcich z Vinohradov smer Vajnory, Galanta, Nové Zámky a Štúrovo (teda tie, o ktorých idú rýchliky a osobné vlaky smer Nové Zámky, vlaky smer Zvolen, medzinárodné rýchliky a EC vlaky smer Maďarsko /vyjma vlakov cez PPS Rajka/ a osobné vlaky smer Dunajská Streda a Komárno) len po koľaj č. 10, čo je na treťom nástupišti koľaj bližšie k staničnej budove. Teda na tieto vlaky sú všehovšudy 4 nástupné hrany.
Keďže dve ám teraz vypadnú, musíme vlaky presmerovať ku zvyšným hranám. To je možné len prejazdom zoraďovacej stanice Východ. Aby sa mohlo tade posielať minimum vlakov (nízka rýchlosť, rušenie činnosti zoraďovacej stanice) museli sa z tých zvyšných dvoch hrán upratať všetky vlaky, čo tam byť nemusia. To vyvolalo stav, že miestami by sa tam dostalo viac vlakov ako je nástupných hrán. Tak boli niektoré vlaky (hoc idúce napr. i smer Trnava) presunuté na Nové Mesto.
jano.z
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 3
Založený: 12. Dec 2005 19:03
Bydlisko: ďaaaaaleko ...

Odoslaťod B; » 23. Aug 2006 09:04

JoHnZ,
opat raz klobuk dole pred znalostami a hlavne ich podanim.
Hovorca by to mal copy/paste do oficialneho vyjadrenia.
vdaka

Este hadam, ze z opacneho smeru (Z Lamaca) sa da dostat na vsetky kolaje?
System, ze na urcity smer chodia vlaky vzdy z podobneho nastupistia som si vsimol aj ja pri mojich (mini)pocetnych cestach vlakom.
Obrázok používateľa
B;
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 29
Založený: 04. Feb 2005 10:55
Bydlisko: Doma :-) v EU

Odoslaťod jano.z » 23. Aug 2006 11:21

Z Lamača je samozrejme možný prístup na všetky nástupištia. Na staniciach majú svoj vlastný "grafikon" - plán obsadenia koľají, ktorý im hovorí, na ktorom nástupišti bude čo kedy stáť. Úlohou výpravcov je tento grafikon v maximálnej miere dodržiavať, nemusí sa však dodržovať striktne, najmä ak sa vysytnú väčšie či početnejšie meškania (a potom z rozhlasu počujeme "upozorňujeme cestujúcich na zmenu nástupišťa, ..."). Je to výhodné pre prípad, že sa pokazí informačný systém - miestni sa riadia tým, maximálne si to skonfrontujú s rozhlasom a tých niekoľko cezpoľných už zvládne usmerniť staničný a vlakový personál.

Väčšinou je takémuto systému naklonená aj schéma stanice, kedy je na jeden smer z nejakého nástupišťa vždy "najľahší odchod" s najmenším množstvom prejdených výhybiek...

EDIT:
A zabudol by som... vďaka za pochvalu :wink:
jano.z
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 3
Založený: 12. Dec 2005 19:03
Bydlisko: ďaaaaaleko ...

Odoslaťod jano.z » 28. Aug 2006 13:00

Tak, trochu musím poopraviť svoj predposledný príspevok (akurát idem zo školenia a pozerám na to), teda odstavec o rozsahu rekonštrukcie nástupišťa, a urobíme to po železničiarsky:

Všetky slová opravovať, upravovať a rekonštruovať nahraďte slovom vymieňať. Pred mojimi očami totiž strhli celú konštrukciu nástupišťa, pričom hrany sú už odvezené. Takisto na koniec pripíšte vetu: "Takisto prebehne rekonštrukcia oboch koľají prislúchajúcich k tomuto nástupišťu".

Akurát som stále nezistil, či tam má byť aj ten výťah, alebo sa invalidi spokoja s tým prechodom, čo je na strane od Lamača ... :oops:
jano.z
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 3
Založený: 12. Dec 2005 19:03
Bydlisko: ďaaaaaleko ...

Odoslaťod Dialniciar » 13. Sep 2006 19:29

Kontrolný deň na železnici
11.09.2006
Minister dopravy, pôšt a telekomunikácií SR Ľubomír Vážny sa 11. septembra zúčastnil na kontrole postupu modernizácie koridoru Va na železničnej stanici Leopoldov. Predstavitelia Železníc Slovenskej republiky a dodávateľských firiem ministra informovali o súčasnom stave a perspektívach modernizácie z hľadiska investícií aj výstavby.

Zdroj: MDPT, http://www.telecom.gov.sk/index/go.php?id=42&prm3=147
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Branco » 01. Okt 2006 09:48

Podľa www.vlaky.net sa začala sa aj modernizácia stanice v Piešťanoch.
Branco
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 06. Feb 2005 01:54

Odoslaťod jano.z » 02. Okt 2006 13:00

Branco: V stanici je osadene nove trolejove vedenia a vytrhana jedna skupina kolaji, teraz sa robia nejake zeme prace ...
jano.z
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 3
Založený: 12. Dec 2005 19:03
Bydlisko: ďaaaaaleko ...

rekonštrukcia druhého nástupišťa BA-HL.ST.

Odoslaťod Nick » 02. Okt 2006 19:47

nesúvisí nejako rekonštrukcia druhého nástupišťa na žst. Bratislava hl.st. s nasadením Pendolína od nového gvd na EC Slovenská strela?
Obrázok používateľa
Nick
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 312
Obrázky: 16
Založený: 29. Sep 2006 06:18
Bydlisko: mám

Odoslaťod jano.z » 02. Okt 2006 21:13

Nick: Pokiaľ ja viem, mjú sa v priebehu budúceho a obbdudúceho roka opraviť všetky nástupištia a Pragotron vymeniť kompletne za ELEN a (zasa) sa má prerobiť podchod ...
jano.z
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 3
Založený: 12. Dec 2005 19:03
Bydlisko: ďaaaaaleko ...

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na Železničná infraštruktúra

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 18 hostí.