Moderátor: Moderátori
jano.z napísal:Nick: Nejaký ten význam by to malo, ale tam ide o to, že "rekonštrukcia" (s ohľadom na súčasný stav = zbúranie a nové postavenie) tej trate by vzhľadom ku smerovým a geologickým podmienkam vyšla 5x toľko čo ten Trnovec aj s výkupom pozemkov ... čo je, vzhľadom na to, že nie sme na koridore veľmi silný argument ...
A tá "konečná podoba" Popradskej stanice sa začne opäť meniť už na jar budúceho roka ... naplánovaná je prestavba prestupovej haly TEŽ ... napokon v roku 2009 bude opravený zbytok budovy ...
Nick napísal:Na mojom skromnom webe som zverejnil fotografie z modernizácie žst. Poprad-Tatry:
http://www.zeleznicne.info
jano.z napísal:Nick: Tá osobná "záťaž" (krásne pomenovanie - vyjadruje aj postoj niektorých ľudí z vedenia) z Galanty a Šale uživí denne min. 4 páry rýchlikov a slušné množstvo osobákov ... tak prečo nie ...
eucitizen napísal:Bude sa obnovovat aj celkovy vonkajsi vzlad stanice PP?
Nick napísal:žst. BA predmestie sa bude rekonštruovať:
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=55050#55050
Dialniciar napísal:Železnice zveria obnovu staníc investorom
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=8593
Nick napísal:1. Nitra - Trnava - Bratislava alebo Nitra - Trnovec n.V. - Bratislava:
Z krátkodobého ekonomického hľadiska sa možno aj Tvoje tvrdenie zdá byť O.K., ale je naozaj "OSOBNÁ" záťaž z Galanty a Šale do Nitry a späť taká zaujímavá, aby sa tu investovalo do novej trate. A problémy s pozemkami by boli aj tu. A v prospech mojej trasy hovorí aj to, že do Trnavy už bude koridor na 160km/hod.
Ale inak, nestačila by medzi Šaľou a Nitrou dobrá cesta? Napr. nejaká R z BA cez SC, GA, SA, "južný obchvat" NR - LV/ZR Však aj tak nákladná bude po ceste.
Oproti tomu trasa Nitra, Hlohovec, Trnava a Bratislava je trasa s výsokým potenciálom, dostatočným na to, aby sa investícia do zrekonštruovanej trate oplatila. Samo, že je to môj skromný názor.
Naspäť na Železničná infraštruktúra
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 21 hostí.